«Aγάπη» στον Πειραιά μόνο για απόψε!

Ολοκληρώνεται σήμερα τα μεσάνυχτα η τριλογία των περφόρμανς-παρεμβάσεων του Ηλία Κουνέλα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

«Aγάπη» στον Πειραιά μόνο για απόψε!

Ολοκληρώνεται σήμερα τα μεσάνυχτα η τριλογία των περφόρμανς-παρεμβάσεων του Ηλία Κουνέλα στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.

«Aγάπη» στον Πειραιά μόνο για απόψε! - εικόνα 1

Ένα δεκαμελές ανσάμπλ ηθοποιών, με τον Ηλία Κουνέλα ως σκηνοθέτη μας χαρίζουν σήμερα, στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, την τελευταία παράσταση-μεταμεσονύχτια εμπειρία με θέμα την αγάπη.

Όπως σημειώνουν και οι ίδιοι, «με την τρίτη μεταμεσονύχτια παρέμβαση με θέμα την ΑΓΑΠΗ από τον σκηνοθέτη και ηθοποιό Ηλία Κουνέλα ολοκληρώνεται σήμερα, Τρίτη 30 Μαΐου, λίγες μέρες μετά από την απόδοση του Πάσχα προς την Ανάληψη του Σωτήρος, η τριλογία για την καλή αφήγηση (ώρα έναρξης 23:00, φουαγιέ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά). Η παράσταση είναι αφιερωμένη στην ανάληψη της ψυχής και ασχολείται μ’ αυτό που ο άνθρωπος δε θα μπορούσε ποτέ να παρατηρήσει όσο είναι ζωντανός. Τι θα αφηγούνταν όμως η ψυχή ύστερα από τις σαράντα μέρες της περιπλάνησης της; Θυμίζουμε ότι η «τριλογία της ΑΓΑΠΗΣ» έχει ως κεντρικό της άξονα την αναζήτηση του κατά πόσο είναι εφικτό να μιλήσει ένας άνθρωπος καλά για έναν άλλον, συνάνθρωπο του και σε ποιο βαθμό ο άνθρωπος, το μόνο αφηγηματικό ζώον στον πλανήτη, αφηγείται το είδος του από την καλή του πλευρά».

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ:
Σύλληψη - σκηνοθεσία: Ηλίας Κουνέλας
Συμμετέχουν: Ιφιγένεια Γρίβα, Παναγιώτης Καμμένος, Σοφία Κουνέλα, Κώστας Ξυκομηνός, Μαρία Προϊστάκη, Στέλλα Ράπτη, Ναταλία Στυλιανού, Άννα Χανιώτη, Λήδα Χατζή
Σκηνογραφική επιμέλεια: Μαρία Καραθάνου
Φωτιστική επιμέλεια: Γιώργος Αγιαννίτης

Διάρκεια: 70 λεπτά. Περιορισμένος αριθμός θέσεων. Τιμή εισιτηρίου: 8 €

Πωλήσεις εισιτηρίων
ΤΑΜΕΙΟ ΔΘΠ
Ηρώων Πολυτεχνείου και Βασιλέως Γεωργίου (παραπλεύρως του Θεάτρου)
Τ.: 210 4143310
Πανεπιστημίου 32 και www.ticketservices.gr
Για τηλεφωνικές κρατήσεις 210 7234567

Σημ. Οι ημερομηνίες των περφόρμανς δεν ήταν τυχαία επιλεγμένες, αλλά αφορούσαν τρεις ιδιαίτερες εορτές της Ορθοδοξίας: την ημέρα του Αγίου Στυλιανού (26/11), την Κυριακή της Συγγνώμης (26/2) και την απόδοση του Πάσχα προς την Ανάληψη του Σωτήρος (26/5).

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ρολά κατεβάζουν τα θέατρα: Η απεργία των ηθοποιών φέρνει ξανά στο προσκήνιο τα άλυτα αιτήματα

Την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου οι ηθοποιοί απεργούν, διεκδικώντας υπογραφή συλλογικής σύμβασης και πληρωμές για πρόβες. Τα βασικά τους αιτήματα παραμένουν άλυτα, ενώ τα θέατρα προχωρούν σε αναβολές παραστάσεων.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
04/12/2025

Πρεμιέρα για την παράσταση "Νίκος Ξυλούρης - Ο αρχάγγελος της Κρήτης"

Στις 3 Δεκεμβρίου ξεκίνησε η νέα παράσταση του Νικορέστη Χανιωτάκη "Νίκος Ξυλούρης - Ο αρχάγγελος της Κρήτης", που ανεβάζει για πρώτη φορά στη σκηνή τη ζωή και το έργο του καλλιτέχνη - σύμβολο.

Το τρίτο στεφάνι

Μεταφορά του εμβληματικού μυθιστορήματος σε μια ατμοσφαιρική και μουσικά φορτισμένη παράσταση. Ο Στάθης Λιβαθινός ζωντανεύει την ιστορία της Εκάβης και της Νίνας, φωτίζει την Ελλάδα του Μεσοπολέμου και ξεπερνάει τα διλήμματα μιας δύσκολης θεατρικής μεταγραφής. | Powered by Uber

Ολική άμεση συλλογική επικείμενη επίγεια σωτηρία

Το έργο του περαματιστή Τιμ Κράουτς ανεβαίνει στην Ελλάδα από τον Αλέξανδρο Ραπτοτάσιο, μετατρέποντας το κοινό σε ενεργό κομμάτι μιας αίρεσης που περιμένει το τέλος του κόσμου. Η συμμετοχικότητα γίνεται εργαλείο σχολιασμού πάνω στη χειραγώγηση και τις δομές εξουσίας. | Powered by Uber

Στον "Πατέρα" του Στρίντμπεργκ η αγάπη μετατρέπεται σε μάχη

Ο Κωστής Καπελώνης σκηνοθετεί τον "Πατέρα" του Άουγκουστ Στρίντμπεργκ, ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά του μεγάλου Σουηδού συγγραφέα.

Η Χριστίνα Κυριαζίδη ταξιδεύει "Στο σώμα" και τη γυναικεία ταυτότητα

Μια σόλο χοροθεατρική σκηνική σύνθεση της Χριστίνας Κυριαζίδη που εστιάζει στη γυναικεία ταυτότητα, μέσα από την ποίηση, την κίνηση και τον χορό.

Ο "Dracula" του Θάνου Παπακωνσταντίνου: μια καθηλωτική, σκοτεινή μυσταγωγία

Μπείτε σε έναν κόσμο όπου η εικαστικότητα ανοίγει τον δρόμο για να "αναστηθεί" ο μύθος του "Dracula". Η νέα ανάγνωση του Θάνου Παπακωνσταντίνου στο Θέατρο Πόρτα απαιτεί από τον θεατή απόλυτη παράδοση.