Η "Εκδρομή" του Λένου Χρηστίδη ξεκινά στο Θέατρο Άλφα

Μια καταγραφή της σύγχρονης πραγματικότητας επιχειρεί ο Λένος Χρηστίδης στην 'Εκδρομή", το έργο του που ανεβαίνει στο θέατρο σε σκηνοθεσία του Θανάση Μεγαλοοικονόμου.

Η Εκδρομή © Στάθης Γαλαζούλας

Οι Ορέστης Τζιόβας, Μαντώ Γιαννίκου, Μυρτώ Πανάγου, Μαρία Μπαλούτσου, Δανάη Τίκου, Ειρήνη Δένδη, Γιώργος Σκαρλάτος και Γιάννης Οικονομίδης ετοιμάζουν τις αποσκευές τους για... "Εκδρομή".  Το έργο του Λένου Χρηστίδη, "μια παραβολή σχετικά με τον νέο άνθρωπο που παλεύει ενάντια στην ιδρυματοποίηση που τον απειλεί, καθώς μεγαλώνει μέσα σε έναν κόσμο που κάποιοι άλλοι διάλεξαν και κατασκεύασαν για αυτόν"  ανεβαίνει υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Θανάση Μεγαλόπουλου, από τις 27 Φεβρουαρίου στο Θέατρο Αλφα-Ληναίος Φωτίου.  Η γραφή του Χρηστίδη είναι πολύ ιδιαίτερη και συνήθως η περιπέτεια της συγγραφής ξεκινά για εκείνον επιλέγοντας πρώτα τη φόρμα και μετά το θέμα. Έχουμε δει νατουραλιστικό ύφος στο μυθιστόρημα του με τίτλο "Bororo" και στα "Χαστουκόψαρα"  και στη συνέχεια τη φόρμα του νουάρ στο "Ψυχ". Ενώ, στις "Διακοπές στη Χέλλαντ" σε συνεπαίρνει το science fiction ύφος. Το έργο του "Εκδρομή" γραμμένο μέσα στην πολιτικοοικονομική κρίση σχολιάζει την τύφλωση που καταλαμβάνει σταδιακά τον κόσμο εν μέσω κρίσης, την άρνηση να αντιμετωπίσει την δυσχερή κατάσταση, την αδυναμία αντίδρασης, την ψεύτικη "ευτυχία" και "αισιοδοξία" που προβάλλουν τα media. Η παράσταση εξελίσσεται σε έναν κόσμο αφαίρεσης: μια άδεια σκηνή και στο κέντρο ένα μικρό αυτοκίνητο ξέχειλο με καλοντυμένους ανθρώπους που πηγαίνουν εκδρομή. Ένα μικρό αυτοκίνητο απαραίτητο για την παραγωγή πολλαπλών σημασιών: ένα μέσο για το ταξίδι προς την αφύπνιση, ένα καταφύγιο από τον απειλητικό έξω κόσμο, ένα σύστημα που πρέπει να οδηγηθεί σαν μια χώρα που χρειάζεται διακυβέρνηση, ένα μέσο προς την λύτρωση. 

ΕΚΔΡΟΜΗ

Η υπόθεση

Ένας νεανικός σύλλογος ξεκινά ένα ταξίδι για την αναζήτηση, διάσωση και εδραίωση της αισιοδοξίας. Η νέα παρέα είναι αθεράπευτα αισιόδοξη, είναι ενωμένη, συγκροτημένη, σκεπτόμενη, και επίμονη. Είναι; Επτά άτομα ταξιδεύουν μέσα σε ένα μικρό αυτοκίνητο. Αποφασίζουν να τα αφήσουν όλα πίσω τους, να πάρουν τις τύχες της ζωής τους στα χέρια τους, να ξεπεράσουν τους φόβους τους και να βρουν ένα καινούργιο όμορφο μέρος με φίλους. Έτσι η εκδρομή ξεκινάει. Στην αρχή όλα είναι τέλεια. φανταστικά. υπέροχα, μαγευτικά. Ο δρόμος τους όμως είναι γεμάτος εμπόδια και πολύ σύντομα όλοι οι φόβοι και οι ανησυχίες τους πραγματοποιούνται. Απότομες στροφές, ακραία καιρικά φαινόμενα, κατολισθήσεις, τσακωμοί, πείνα, εξωτερικά και εσωτερικά εμπόδια που θα δοκιμάσουν την ενότητα της αγαπημένης αυτής παρέας. Παρατηρητές και θιασώτες αυτού του ταξιδιού μια ομάδα τεχνικών. Μια μικρή ομάδα που κινείται με απόλυτο συντονισμό και αποτελεσματική συνεργασία τοποθετώντας όλο το εξωτερικό περιβάλλον της εκδρομής. Δύο σχεδόν βουβά πρόσωπα που παρατηρούν - καθοδηγούν - επιβλέπουν - ερευνούν - την πορεία και τις επιλογές της παρέας που ταξιδεύει.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Ο Ανδρέας Πασπάτης είναι "Σόλο" στην τοποθεσία Άβατον

Αφού μας εξήγησε πώς είναι να μένεις μόνος στο "Διαβάστηκε", ο τίτλος "Σόλο" ήταν ουσιαστικά αναμενόμενος για νέα του παράσταση.

Δύο θιασαρχίνες σε νέες παραστάσεις

Η Μαίρη Ραζή στο θέατρο Πρόβα και η Μαίρη Ιγγλέση στο θέατρο "Ελεύθερη έκφραση"

Ρεπορτάζ: Γόνιμο ή άγονο το περιβάλλον που διαμορφώνεται γύρω από το Προεδρικό Διάταγμα 85 για τους απόφοιτους δραματικών σπουδών;

Την ώρα που οι κινητοποιήσεις των καλλιτεχνών είναι σε εξέλιξη, η κυβέρνηση κάνει τους δικούς της χειρισμούς για να λύσει ή να εξομαλύνει την κατάσταση γύρω από το Προεδρικό Διατάγμα 85/2022, το οποίο αναγνωρίζει στους αποφοίτους δραματικών σχολών προσόντα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι εύκολο να υπάρξει λύση και μάλιστα οριστική;

"Ποιος κρατάει το φανάρι": Πρωτότυπη θεατρική ξενάγηση στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

Ανακαλύπτουμε ένα σπάνιο βιομηχανικό μνημείο και την ιστορία του με διαδραστικό και διασκεδαστικό τρόπο.

"Axis Mundi - Το τελευταίο δέντρο": Το πρώτο οικολογικό μήνυμα στην ιστορία της ανθρωπότητας

Μία περφόρμανς για τις ολέθριες συνέπειες της ανθρώπινης αλαζονείας και της από-ιεροποίησης της φύσης.

O Γιάννης Χουβαρδάς λύνει την "Παρεξήγηση"

Την "Παρεξήγηση" σκηνοθετεί ο Γιάννης Χουβαρδάς στη σκηνή του Θεάτρου Τέχνης και, υπό τους ήχους της μουσικής που ερμηνεύει ζωντανά επί σκηνής ο Blaine L. Reininger, δίνει στην απίθανη ιστορία του Αλμπέρ Καμί μια μυστηριώδη, σχεδόν μεταφυσική χροιά. Η Μαριάννα Κάλμπαρη μετέφρασε το έργο και πρωταγωνιστεί πλαισιωμένη από ένα πολλά υποσχόμενο καστ.