"Αίμα στο αίμα" και αυτοδικία στον Πειραιά: Πρώτα στιγμιότυπα από την παράσταση του Γιάννη Καλαβριανού

Η Πέτρινη Αποθήκη Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς μετατρέπεται στο σκηνικό της ατμοσφαιρικής παράστασης-εγκατάστασης του γνωστού σκηνοθέτη στο πλαίσιο του Πειραιάς Artport ΙΙ.

Αίμα στο αίμα Ελίνα Γιουνανλή©

Από την αρχή μας κίνησε το ενδιαφέρον η περιπατητική παράσταση - εγκατάσταση "Αίμα στο αίμα” (21/9-2/10) που παρουσιάζει ο Γιάννης Καλαβριανός στο πλαίσιο του Πειραιάς Artport ΙΙ του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά. Το κεντρικό θέμα της, η αυτοδικία, είναι σίγουρα ένα από τα πράγματα που σκεφτόμαστε όταν ακούμε αυτόν τον τίτλο.

Αίμα στο αίμα
Ελίνα Γιουνανλή©

"Εμείς είμαστε το δικαστήριο!": Από την αρχαιότητα οι πράξεις αυτοδικίας αποτέλεσαν έναν ατομικό τρόπο αναζήτησης της δικαίωσης, παρακάμπτοντας τον Νόμο. Η παράσταση επιλέγει περιστατικά από την ειδησεογραφία, το δημοτικό τραγούδι και τη λογοτεχνία και οι θεατές περιηγούνται ελεύθερα και για όσο διάστημα επιθυμούν (με προτεινόμενη διάρκεια παραμονής τα 60’) στον χώρο της Πέτρινης Αποθήκης Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.

Αίμα στο αίμα
Ελίνα Γιουνανλή©

Από τα εγκλήματα τιμής, τις βεντέτες, μέχρι τα λιντσαρίσματα και τις βιτριολίστριες, το ζήτημα της αυτοδικίας επανέρχεται συνεχώς και με διαφορετικές μορφές. Ο εικαστικά διαμορφωμένος χώρος (Μαρία Καραθάνου), τα βίντεο (Φώτης Φωτόπουλος), οι φωτογραφίες, τα πρωτοσέλιδα, οι φωτισμοί (Νίκος Βλασόπουλος), οι τέσσερις ηθοποιοί -Γιάννης Βαρβαρέσος, Αλεξία Μπεζίκη, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Κέλλυ Παπαδοπούλου- και ο μουσικός Νικήτας Κίσσονας με την ηλεκτρική κιθάρα του, δημιουργούν μία εγκατάσταση αφιερωμένη στις πράξεις εκδίκησης χωρίς προσφυγή στη Δικαιοσύνη.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Αίμα στο αίμα

  • Performance/Εγκατάσταση
  • Διάρκεια: 60 '

Μια περιπατητική παράσταση-εγκατάσταση αφιερωμένη στις μεμονωμένες πράξεις εκδίκησης και δικαίωσης που λαμβάνουν χώρα εκτός του νόμου από την αρχαιότητα, με πρώτη ύλη από την ειδησεογραφία, το δημοτικό τραγούδι και τη λογοτεχνία.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Σ’ εσάς που με ακούτε": Η επιτυχία του ΚΘΒΕ κατεβαίνει Αθήνα

Μετά την επιτυχία που γνώρισε στη Θεσσαλονίκη, το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία Χρήστου Θεοδωρίδη έρχεται για λίγες παραστάσεις στο Αμφι-Θέατρο Σπύρου Ευαγγελάτου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/04/2024

Η "Μαύρη σαμπούκα" γίνεται Grande και επιστρέφει για καλοκαίρι

Μετά από αμέτρητες "τελευταίες παραστάσεις" και 2 sold out περιοδείες, η κωμωδία με τους Τόλη Παπαδημητρίου και Αντώνη Στάμο έρχεται στο Άλσος για μία και μοναδική φορά.

"Βάτραχοι": Γιάννος Περλέγκας και Κι όμως κινείται συνδυάζουν Αριστοφάνη με escape room

Η ομάδα Ελλήνων ακροβατών και χορευτών συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον ηθοποιό και ανεβάζει την αρχαία κωμωδία χρησιμοποιώντας τη σκηνική σύνθεση ενός ζωντανού δωματίου απόδρασης.

Ποια είναι η νέα παράσταση που έρχεται το Μάιο στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου;

Ο Γιώργος Παύλου, απόφοιτος του Τμήματος Σκηνοθεσίας της Δραματική Σχολής του Εθνικού Θεάτρου, ανεβάζει το πιο βιωματικό και ίσως και το ωριμότερο έργο του Χρήστου Βακαλόπουλου για μια γενιά που συνθηκολόγησε και μια Αθήνα που χάθηκε ανάμεσα στους συρμούς.

Τελευταία ευκαιρία για να δεις τον "Τυχαίο θάνατο ενός αναρχικού" (και το καλοκαίρι!)

Η παράσταση "φαινόμενο" αποχαιρετά τη σεζόν και το θεατρόφιλο κοινό με λίγες καλοκαιρινές παραστάσεις και με την αρχική dream team διανομή της πρώτης χρονιάς πριν περάσει στο πάνθεον των παραστάσεων που έγραψαν ιστορία.

Λένα Κιτσοπούλου: Αντίστροφη μέτρηση για το "Και λέγε λέγε", τη νέα της παράσταση στο Θέατρο Τέχνης

Γιάννης Κότσιφας, Ιωάννα Μαυρέα, Πάνος Παπαδόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης και Γαλήνη Χατζηπασχάλη ανεβαίνουν στη σκηνή μαζί τη σκηνοθέτιδα και δημιουργό σε μια παράσταση που δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό διαφορετικών τεχνών και μιλάει για τον έρωτα, την πατριαρχία και πολλά ακόμη.

Το Αγγέλων Βήμα συνεχίζει δύο παραστάσεις του και μετά το Πάσχα

Τα θεατρικά "Ανατολικά της Εδέμ" και "Ιστορίες για ανθρώπους γενναιόδωρους" παρατείνονται για όσους δεν τα πρόλαβαν μόνο για 4 τελευταίες ημερομηνίες.