Έμιλι Κουάτσου: Η πρώτη έγχρωμη "Κριστίν" στο "Φάντασμα της Όπερας" γράφει ιστορία στο Μπρόντγουεϊ

Η ηθοποιός γίνεται έμπνευση για τα νέα κορίτσια που πρέπει να πιστέψουν πως όλα είναι πιθανά.

Έμιλι Κουάτσου

Η Έμιλι Κουάτσου ζει ένα όνειρο, από τη στιγμή που έμαθε πως αναλαμβάνει τον ρόλο της Κριστίν Νταέ στο εμβληματικό μιούζικαλ "Το Φάντασμα της Όπερας" του Άντριου Λόυντ Γουέμπερ στο Μπρόντγουεϊ. Η ηθοποιός είναι η πρώτη έγχρωμη γυναίκα που πρωταγωνιστεί στην παράσταση, κάνοντας την αρχή για περισσότερη συμπεριλήψη στον χώρο του θεάτρου και όχι μόνο. 

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η ηθοποιός δήλωσε πως πρόκειται για το πρώτο έργο που είδε ποτέ στο Χόλιγουντ, συνεπώς ο ρόλος για εκείνη λαμβάνει μεγαλύτερη αξία. Ποτέ, όμως, δεν της είχε περάσει από το μυαλό πως θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει σε αυτό. 

"Νομίζω πως είχα ακόμα τη νοοτροπία του ότι ο ρόλος αυτός δεν ήταν για μένα, που είναι μια λυπηρή πραγματικότητα. Και πήρε καιρό να ξεμάθω για να μπορώ απλά να πω: Όχι, μπορώ να το κάνω. Ήξερα πως μπορούσα να απογειώσω την Κριστίν", εξομολογήθηκε η Κουάτσου για τις πρώτες της σκέψεις. 

Επιπλέον, ο ρόλος αυτός παίρνει άλλη αξία, όταν μικρά κορίτσια παραδειγματίζονται από εκείνη και δεν σταματούν να ονειρεύονται πως κάποια στιγμή μπορεί να βρίσκονται εκείνα στη θέση της. Όπως δήλωσε, μεγαλώνοντας είχε ως πρότυπα την Όντρα Μακντόναλντ και τη Χέδερ Χέντλεϊ δύο έγχρωμες γυναίκες που θεωρούνται κορυφή στο Μπρόντγουεϊ. "Ήταν οι άνθρωποι που μου έδωσαν ελπίδες πως θα μπορούσα να κάνω καριέρα σε αυτό. Αν δεν έκαναν αυτά που έκαναν, πιθανώς δεν θα βρισκόμουν εδώ", πρόσθεσε.

Η Κουάτσου, που στην αρχή ξεκίνησε ως αντικαταστάτρια στο έργο, πλέον είναι η ίδια η πηγή έμπνευσης για τα έγχρωμα κορίτσια που την παρακολουθούν. "Υπήρχαν πολλές βραδιές που ένιωθα πως ίσως δεν είμαι αρκετά καλή γι'αυτό ή ό,τι έχω το βάρος όλων αυτών των ανθρώπων που με έχουν ψηλά και ήθελα να κάνω το καλύτερο που μπορούσα. Νομίζω πως οι μαύρες γυναίκες, ειδικά στο θέατρο, πρέπει - και δεν θα έπρεπε να είναι έτσι- να είναι 10 φορές καλύτερες και να δουλεύουν 10 φορές πιο σκληρά. Πήρε αρκετό καιρό για οποιοδήποτε έγχρωμη γυναίκα να παίξει τον ρόλο της Κριστίν, όμως υπήρχαν τόσο ταλαντούχες που μπορούσαν να το έχουν κάνει μέχρι τώρα", είπε χαρακτηριστικά.

Πηγή: Madamefigaro.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Μαντώ, Κώστας Μπίγαλης, Σοφία Βόσσου και Πωλίνα μιλούν για το "Reunion The Musical" σε μια κοινή συνέντευξη

Οι τέσσερις αγαπημένοι ερμηνευτές πρωταγωνιστούν στο πρωτότυπο μιούζικαλ της Θέμιδας Μαρσέλλου που έχει στον πυρήνα του τα 90s, πλάι σε ένα θίασο γεμάτο ενέργεια (Παλλάς, από 17/5).

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
16/05/2024

"Stereophonic": Μια ελληνική θεατρική συμπαραγωγή υποψήφια για 13 βραβεία Τόνι!

Πρόκειται για την παράσταση σε συμπαραγωγή της ελληνικής Faliro House Productions, με θέμα την ιστορία μιας ροκ μπάντας.

Το "ΑΤΙΤΛΟΝ" της Αντωνίας Οικονόμου ξεκινάει δεύτερο κύκλο παρουσίασης

Η παρασταστική αλληγορία της Ελληνίδας χορογράφου έρχεται στο Σύγχρονο Θέατρο.

"Ρωμαίος και Ιουλιέτα": Το κλασικό έργο ως γέφυρα Ελλάδας και Τουρκίας στο Μέγαρο

Μετά την Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη, η συμπαραγωγή του Κρατικού Θεάτρου της Τουρκίας και του Μεγάρου Μουσικής σε σκηνοθεσία Λευτέρη Γιοβανίδη έρχεται στο Μέγαρο στις 16/5, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις στην σαιξπηρική ιστορία και έναν πολυπολιτισμικό θίασο.

Μάθε με να φεύγω

Η πικρή ιστορία άτυχων ερώτων και μοναξιάς του Άκη Δήμου αποδίδεται από τον Γιάννη Σκουρλέτη με μία παράδοξη, queer σκηνική γλώσσα, που γοητεύει με τη δυναμική της. | Powered by Uber| Powered by Uber

Ένας εχθρός του λαού

Παράσταση συλλογικής αφηγηματικής φόρμας που αναδεικνύει το σημαντικού πολιτικού προβληματισμού ιψενικό έργο, αφήνοντας όμως σε δεύτερη μοίρα ζητήματα θεατρικότητας | Powered by Uber

Η "Βότκα μολότοφ" "σκάει" κι αυτό το καλοκαίρι

Η εκρηκτική κωμωδία της Ελένης Ράντου σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και με τον Τάσο Χαλκιά ως Τσέχοφ επιστρέφει με καλοκαιρινή περιοδεία σε ανοικτά θέατρα της Αττικής.