Τρία τελευταία ραντεβού στο Φεστιβάλ Αθηνών

Δείτε ποιες είναι οι τρεις παραστάσεις που στις 30 και 31 Ιουλίου κατεβάζουν τη θεατρική και χορευτική αυλαία της Πειραιώς 260.

Τρία τελευταία ραντεβού στο Φεστιβάλ Αθηνών

«Τα παραβάν»

Ο Ζαν Ζενέ χρησιμοποίησε τη γαλλική εισβολή στην Αλγερία για να ανατρέψει τα πρότυπα του ηρωισμού, της ηθικής και της στράτευσης σ’ αυτό το έργο του που γράφτηκε κατά τη διάρκεια της «επιχείρησης διατήρησης της τάξης στην Αλγερία». Όπως ήταν αναμενόμενο, αναστάτωσε τη γαλλική κοινωνία το 1966, τόσο τους συντηρητικούς όσο και τους προοδευτικούς κύκλους της εποχής. Ανεβαίνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, σε σκηνοθεσία του Δαμιανού Κωνσταντινίδη. Συμμετέχει ένας μεγάλος θίασος, με τη Δήμητρα Χατούπη σε κεντρικό ρόλο (30, 31/7).

«Αnd we are not at the same place»

Τρία τελευταία ραντεβού στο Φεστιβάλ Αθηνών - εικόνα 1

Η παράσταση «and we are not at the same place» αποτελεί μια συλλογική δουλειά, ένα work-in progress έργο που γεννήθηκε στη Γαλλία, αλλά μεγαλώνει στην Ελλάδα.Προσεγγίζοντας το βήμα ως κίνηση, εμπειρία, μορφή, εικόνα και κοινωνικό μηχανισμό, η Άρια Μπουμπάκη (Ελλάδα), η Noga Golan (Ισραήλ), ο Calixto Neto (Βραζιλία) και η Pauline Brun (Γαλλία) επέλεξαν την Ελλάδα, μια χώρα-πέρασμα αμέτρητων σωμάτων, ως τον επόμενο σταθμό έρευνας και δημιουργίας (30, 31/7).

«A Kind of Fierce»

Τρία τελευταία ραντεβού στο Φεστιβάλ Αθηνών - εικόνα 2

Η Κατερίνα Ανδρέου δεν θέλει να μας γοητεύσει μέσα από την πολυπλοκότητα της κίνησης αλλά μέσα από την έκφραση του απλού, καθημερινού σώματος, που με την κίνηση μπορεί να λειτουργήσει ως το τέλειο εννοιολογικό εργαλείο. Μιλώντας η ίδια για το σόλο της, σημειώνει πως «Παρατηρεί τη μοναχική του φύση και παίζει με την ιδέα της έκθεσης και της έκφρασης, προσπαθώντας να μην ξεχάσει ότι η σκηνική δράση αφορά την παρούσα στιγμή» (30, 31/7).

Περισσότερες πληροφορίες

Το παραβάν

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 180 '

Στο άπαιχτο στην Ελλάδα έργο, ο Γάλλος συγγραφέας τραβά τα παραβάν και με το εμπρηστικό και αιχμηρό του ύφος καταγγέλλει τον υποκριτικό ηθικισμό της γαλλικής κοινωνίας τη χρονική στιγμή που εξελισσόταν «η επιχείρησης διατήρησης της τάξης στην Αλγερία».

A Kind of Fierce

  • Χορευτική performance
  • Διάρκεια: 40 '

Η Κ. Ανδρέου παρατηρεί τη μοναχική φύση του σόλο και παίζει με την ιδέα της έκθεσης και της έκφρασης, προσπαθώντας να μην ξεχάσει ότι η σκηνική δράση αφορά την παρούσα στιγμή.

Αnd we are not at the same place

  • Σύγχρονος Χορός
  • Διάρκεια: 50 '

Η Άρια Μπουμπάκη, με σημαντική εκπαιδευτική εμπειρία στον αυτοσχεδιασμό, συνεργάζεται με χορευτές-περφόρμερ από διαφορετικές χώρες και μεταμορφώνει τα σώματα σε γρανάζια που κινούν το ένα το άλλο

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Μαντώ, Κώστας Μπίγαλης, Σοφία Βόσσου και Πωλίνα μιλούν για το "Reunion The Musical" σε μια κοινή συνέντευξη

Οι τέσσερις αγαπημένοι ερμηνευτές πρωταγωνιστούν στο πρωτότυπο μιούζικαλ της Θέμιδας Μαρσέλλου που έχει στον πυρήνα του τα 90s, πλάι σε ένα θίασο γεμάτο ενέργεια (Παλλάς, από 17/5).

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
16/05/2024

"Stereophonic": Μια ελληνική θεατρική συμπαραγωγή υποψήφια για 13 βραβεία Τόνι!

Πρόκειται για την παράσταση σε συμπαραγωγή της ελληνικής Faliro House Productions, με θέμα την ιστορία μιας ροκ μπάντας.

Το "ΑΤΙΤΛΟΝ" της Αντωνίας Οικονόμου ξεκινάει δεύτερο κύκλο παρουσίασης

Η παρασταστική αλληγορία της Ελληνίδας χορογράφου έρχεται στο Σύγχρονο Θέατρο.

"Ρωμαίος και Ιουλιέτα": Το κλασικό έργο ως γέφυρα Ελλάδας και Τουρκίας στο Μέγαρο

Μετά την Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη, η συμπαραγωγή του Κρατικού Θεάτρου της Τουρκίας και του Μεγάρου Μουσικής σε σκηνοθεσία Λευτέρη Γιοβανίδη έρχεται στο Μέγαρο στις 16/5, με τις απαραίτητες τροποποιήσεις στην σαιξπηρική ιστορία και έναν πολυπολιτισμικό θίασο.

Μάθε με να φεύγω

Η πικρή ιστορία άτυχων ερώτων και μοναξιάς του Άκη Δήμου αποδίδεται από τον Γιάννη Σκουρλέτη με μία παράδοξη, queer σκηνική γλώσσα, που γοητεύει με τη δυναμική της. | Powered by Uber| Powered by Uber

Ένας εχθρός του λαού

Παράσταση συλλογικής αφηγηματικής φόρμας που αναδεικνύει το σημαντικού πολιτικού προβληματισμού ιψενικό έργο, αφήνοντας όμως σε δεύτερη μοίρα ζητήματα θεατρικότητας | Powered by Uber

Η "Βότκα μολότοφ" "σκάει" κι αυτό το καλοκαίρι

Η εκρηκτική κωμωδία της Ελένης Ράντου σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη και με τον Τάσο Χαλκιά ως Τσέχοφ επιστρέφει με καλοκαιρινή περιοδεία σε ανοικτά θέατρα της Αττικής.