Σωτηρία με λένε

3,5

Χωρίς να μένει στο «ατού» που προσδίδει στο εγχείρημα η λαοφιλής προσωπικότητα της Σωτηρίας Μπέλλου, η παράσταση καταθέτει μια σημαντική δουλειά τόσο σε σκηνοθετικό όσο και σε υποκριτικό επίπεδο.

Σωτηρία με λένε

Χωρίς να μένει στο «ατού» που προσδίδει στο εγχείρημα η λαοφιλής προσωπικότητα της Σωτηρίας Μπέλλου, η παράσταση καταθέτει μια σημαντική δουλειά τόσο σε σκηνοθετικό όσο και σε υποκριτικό επίπεδο.

Σωτηρία με λένε - εικόνα 1

Παραστάσεις όπως το «Σωτηρία με λένε» είναι, σε κάποιο βαθμό, «σίγουρες», καθώς η αναμέτρηση με μία πολυαγαπημένη τραγουδίστρια, όπως εδώ η Σωτηρία Μπέλλου, αποτελεί, σίγουρα, ατού. Το κοινό αγαπάει τις βιογραφίες και μάλλον θα συγκινηθεί από την εξιστόρηση μιας πολυτάραχης ζωής υπό τους ήχους, μάλιστα, αγαπημένων τραγουδιών. Αμέσως μετά την παραδοχή αυτή, όμως, ξεκινάει η ανελέητη πραγματικότητα της σκηνής.

Η παράσταση που σκηνοθετεί η Χριστίνα Χατζηβασιλείου εκπληρώνει με το παραπάνω το στοίχημα συστήνοντας στο κοινό της Αθήνας μια ωραία στιγμή του ΚΘΒΕ. Με οδηγό το βιβλίο της Σοφίας Αδαμίδου που τοποθετεί την Μπέλλου στο νοσοκομείο μία ημέρα πριν από την εγχείρηση που της στοίχισε τη φωνή της, η Χατζηβασιλείου αναδεικνύει τα σημεία εκείνα που αποκαλύπτουν γνωστές και άγνωστες πτυχές της βασανισμένης ζωής της, μεταχειρίζεται καίρια, χωρίς να κάνει υπέρμετρη χρήση, τη μουσική υπόκρουση, φροντίζει τις σκηνικές σχέσεις –δεν αφήνει δηλαδή τον μικρότερο ρόλο της νοσοκόμας (Έλλη Χατζεϊπίδου) στο σκοτάδι, αντιθέτως την εντάσσει εξαιρετικά σε ένα έργο κατά βάση μονολογικό–, ενώ επιτυγχάνει να αποσπαστεί από τα όρια του «ντοκουμέντου» τροφοδοτώντας την παράσταση με σκηνές ονειρικής ποιότητας.

Σωτηρία με λένε - εικόνα 2

Η Έφη Σταμούλη, από την πλευρά της, βρίσκεται σε μία σημαντική στιγμή και, ισορροπώντας μεταξύ πίκρας, χιούμορ, αυτοσαρκασμού, παραληρήματος και εξομολόγησης, κάνει δική της την προσωπικότητα της σπουδαίας ερμηνεύτριας (με την καθοριστική συμβολή της ενδυματολόγου Ό. Χατζηιακώβου), χωρίς να αποκρύπτει την «τυραννική» πλευρά της αλλά και αντιμετωπίζοντάς τη με όλη την κατανόηση και ευαισθησία που δικαιούται.

ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Αντισθένους 7 & Θαρύπου, Νέος Κόσμος, 2109212900. Διάρκεια: 75΄

Περισσότερες πληροφορίες

Σωτηρία με λένε

  • Κοινωνικό
  • Διάρκεια: 70 '

Η ζωή της αρχόντισσας του ρεμεπέτικου περνάει μπροστά από τα μάτια της, σε ένα έργο που εκτυλίσσεται στο νοσοκομείο, λίγες ημέρες πριν από τη σοβαρή επέμβαση που είχε αποτέλεσμα να χάσει τη φωνή της.

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 & Θαρύπου

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Μπιζζζ….!" στο Επί Κολωνώ: Γνωρίζουμε 4 νέες ομάδες που διακρίθηκαν στο φεστιβάλ Off-Off Athens

Το νέο αίμα του ελληνικού θεάτρου προσγειώνεται στο θέατρο Επί Κολωνώ και μοιράζεται μαζί μας τα πρώτα της βήματα και τις πρώτες τις επίσημες θεατρικές δουλειές. Πάμε να τους ακούσουμε!

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΥΣΑ ΠΑΣΙΑΛΟΥΔΗ
24/04/2024

Η "Ωραία κοιμωμένη" έρχεται στο Μέγαρο Μουσικής

135 χρόνια μετά την πρώτη του πρεμιέρα έρχεται από την παραμυθένια Πράγα το υπέροχο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι με την αυθεντική χορογραφία του Μαριούς Πετιπά κι ερμηνείες από διάσημους σολίστ του εξωτερικού.

"Το μπορντέλο της Μαντάμ Ρόζας": Τέσσερις τελευταίες παραστάσεις στο Αυλαία

Ο πολυχώρος του Πειραιά θα υποδεχτεί για δύο Κυριακές και δύο Δευτέρες το έργο που βασίζεται σε βιβλίο της Σπεράντζας Βρανά.

Ζουζέπ Μαρία Μιρό: "Η προσπάθειά ενός σώματος να απελευθερωθεί είναι ήδη μια μορφή ελευθερίας"

Στην Καταλονία μας μετέφερε νοερά η συζήτηση που είχαμε με τον συγγραφέα του μονολόγου "Το πιο όμορφο σώμα που έχει υπάρξει ποτέ σε αυτό το μέρος" που ερμηνεύει ο Αργύρης Ξάφης στο Θησείον. Μάθετε όλα όσα είπαμε μαζί του για την ομορφιά, την επιθυμία αλλά και την αφιέρωση της ελληνικής μετάφρασης στ@ δολοφονημέν@ Ζακ Κωστόπουλο/Zackie Oh.

Θέατρο Κάτω Από Τη Γέφυρα: Αυτές είναι οι τρεις παραστάσεις του που κατεβάζουν αυλαία

Μία φουτουριστική παράσταση αλλά και δύο έργα που απευθύνονται στους μικρούς θεατές ολοκληρώνουν τον κύκλο τους στον χώρο την Κυριακή των Βαΐων.

Φεστιβάλ Πανεπιστημιακού Θεάτρου: Ολοκληρώθηκε η σημαντική πρωτοβουλία της 2023 Ελευσίς Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης

Oι φοιτήτριες σκηνοθεσίας Γεωργία Διάκου, Αριάδνη Ζούπινα, Αλεξία Παραμύθα και Ειρήνη Σεβαστοπούλου, που συμμετείχαν στο Φεστιβάλ Πανεπιστημιακού Θεάτρου στην Ελευσίνα, μιλούν στο "α".

Δήμος Αβδελιώδης: "Στο θέατρο πάμε πρωτίστως για να νιώσουμε"

Ο διακεκριμένος σκηνοθέτης μιλά στο "α" με αφορμή την "Απολογία του Σωκράτη" που ανεβάζει στην αρχαία ελληνική γλώσσα (26-27/4) αλλά και το "Όνειρο στο κύμα / Έρως ήρως" του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη (29/4), που παρουσιάζονται στη νέα θεατρική σκηνή που φέρει το όνομά του στο ιστορικό Studio New Star Art Cinema.