Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν»: Δες τις παραστάσεις απ' το σπίτι σου

Το Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν» καινοτομεί σχεδιάζοντας παραστάσεις μέσω διαδικτύου. Προτείνει κάτι νέο και χρήσιμο. Μάθετε περισσότερα.

Γιορτινοί εξοδούχοι, προσοχή!
Τα θέατρα τροποποιούν τα ωράρια και τις ημέρες των παραστάσεων κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου. Πριν την έξοδό σας επιβεβαιώσετε τις όποιες αλλαγές για να οργανώσετε καλύτερα τις θεατρικές σας εξορμήσεις.
Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν»: Δες τις παραστάσεις απ' το σπίτι σου

Με μια κίνηση αλτρουισμού το Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν» καινοτομεί σχεδιάζοντας το πρόγραμμα «Το Θέατρο Τέχνης -και- στο σπίτι», το οποίο θα επιτρέπει στους θεατρόφιλους να παρακολουθήσουν τις τρέχουσες θεατρικές παραστάσεις διαδυκτιακά. Έχουν ήδη γίνει τα γυρίσματα της παράστασης «Έντμον» του Ντέιβιντ Μάμετ σε σκηνοθεσία της καλλιτεχνικής διευθύντριας του Θεάτρου Τέχνης, Μαριάννας Κάλπαρη, και προγραμματίζονται άμεσα και οι επόμενες βιντεοσκοπήσεις. Από την ερχόμενη εβδομάδα θα μπορείτε να παρακολουθήσετε με ένα συμβολικό αντίτιμο (δεν έχει ορισθεί ακόμα) παραστάσεις μέσω της ιστοσελίδα του Θέατρο Τέχνης (www.theatro-technis.gr).

Το Θέατρο Τέχνης στο σημείωμα του μιλά για ψυχραιμία, αισιοδοξία και τέχνη υπογραμμίζοντας πως αξίζει να στηρίξουν οι θεατές αυτή την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία είτε απολαμβάνοντας στις δύο σκηνές του την αυθεντική θεατρική εμπειρία, είτε φέρνοντας μέσω διαδικτύου το θέατρο στο σπίτι τους: «Στηρίξτε τους καλλιτέχνες και τους εργαζόμενους του ιστορικού θεάτρου με όποιον τρόπο μπορείτε και από όποια γωνιά της Αθήνας, της Ελλάδας, του κόσμου κι αν βρίσκεστε. Ψυχραιμία, υπομονή, αισιοδοξία και τέχνη θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε γρήγορα τη δύσκολη κατάσταση που αντιμετωπίζουμε διεθνώς». Μέχρι και σήμερα συνεχίζονται να παίζονται οι παραστάσεις και στις δύο σκηνές του Τέχνης «Κάρολος Κουν» (Υπόγειο & Φρυνίχου) με επιπλέον προληπτικά μέτρα. Όπως μας ενημέρωσαν οι υπεύθυνοι όλοι οι χώροι και των δύο σκηνών του Θεάτρου εξαερίζονται και απολυμαίνονται καθημερινά με ειδικά αντισηπτικά, ενώ η ταξιθεσία επιδιώκει να τηρείται η απόσταση ασφαλείας ενός μέτρου μεταξύ των θεατών κατά τη διάρκεια παρακολούθησης των παραστάσεων.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ας περιμένουν οι γυναίκες": Η ταινία του Σταύρου Τσιώλη πρώτη φορά στο θέατρο

Στο Θέατρο Ψυρρή θα δούμε την κλασική ταινία του Σταύρου Τσιώλη "Ας περιμένουν οι γυναίκες", η οποία μεταφέρεται για πρώτη φορά στη σκηνή. Μια κωμωδία για άνδρες που ταξιδεύουν, ονειρεύονται και γελούν με τη ζωή, γεμάτη χιούμορ, ειρωνεία και αλήθεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
24/12/2025

Ο Λάκης Λαζόπουλος στο Βέμπο: Τελευταία ευκαιρία για τον "Ήρωα με παντούφλες"

Ο Λάκης Λαζόπουλος ξανασυστήνει τον "Ήρωα με παντούφλες", μια κωμωδία που παραμένει πεισματικά επίκαιρη. Προλαβαίνετε να την δείτε έως 4/1 στο Βέμπο.

Οι ακούραστοι του ελληνικού θεάτρου

Σημαντικοί δημιουργοί και ηθοποιοί, όπως ο Θανάσης Παπαγεωργίου, η Μαίρη Ραζή, ο Σωτήρης Τσόγκας, ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη, παραμένουν δραστήριοι, χαράζοντας δρόμους και αφηγούμενοι ανθρώπινες ιστορίες στη σκηνή.

Αι γυμνισταί

Σουρεαλιστικής υφής κωμωδία για το νόημα και τις απρόσμενες συναντήσεις της ζωής, παρουσιάζεται σε μια ευφρόσυνη παράσταση με ωραία αισθητική και χαρακτηριστικές ερμηνείες. | Powered by Uber

Απόψε κανείς δεν πεθαίνει

Η νέα δουλειά της ομάδας The Young Quill, "Απόψε κανείς δεν πεθαίνει" στο Θέατρο Μπέλλος, είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και ευχάριστες παραστάσεις της φετινής σεζόν. Είναι από αυτές που φεύγεις και σκέφτεσαι: "ναι, κάτι μου είπε". Και μάλιστα χωρίς διδακτισμό ή βαρύ φορτίο.| Powered by Uber

Αυτοί είναι οι νικητές των πρώτων βραβείων του D-Athens Διονύσια Greek 2025

Δείτε σε ποιους απονεμήθηκαν τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής, οι έπαινοι, αλλά και τα Βραβεία Κοινού, στην πρώτη διοργάνωση του νέου θεσμού.

Τι ανεβάζει ο Βασίλης Μπισμπίκης τη νέα χρονιά;

Μετά τα συνεχόμενα sold out του "Άνθρωποι και ποντίκια" και τις ανθρώπινες ιστορίες στα όρια, ο Βασίλης Μπισμπίκης ετοιμάζει νέα πρεμιέρα. Τον Ιανουάριο ανεβάζει στο Cartel τον "Σωσμένο" του Μποντ, ένα έργο που απαγορεύτηκε αρχικά από τις βρετανικές θεατρικές αρχές.