IFA 2011: Panasonic, Philips, Samsung

Κάθε τηλεόραση, 3D και δικτυωμένη

Η μεγαλύτερη ίσως τεχνολογική έκθεση που γίνεται επί ευρωπαϊκού εδάφους, η IFA, δεν είχε φέτος να επιδείξει - όπως περιγράψαμε - πολλά highlights, υπό την έννοια των προϊόντων που αληθινά "τάραξαν τα νερά". Αυτό δεν σημαίνει, πάντως, ότι δεν είχαμε την παρουσίαση πολλών καινούργιων προϊόντων εξελικτικών, τα οποία ως επί το πλείστον βελτιώνουν "στα σημεία" πολλά αξιόλογα περυσινά αντίστοιχα. Αξίζουν, πάντως, αναφοράς, αν μη τί άλλο γιατί θα είναι ουσιαστικά και οι προτάσεις των κατασκευαστών για την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων. Έχουμε ήδη δημοσιεύσει τί επέδειξαν οι Sony, LG και Toshiba, συνεχίζουμε με την Panasonic, τη Philips και τη Samsung.

Η Panasonic είναι γνωστό πως "υπογράφει" μερικές από τις καλύτερες τηλεοράσεις της αγοράς όσον αφορά στην ποιότητα εικόνας - 2D και 3D - οπότε η εταιρεία δεν παρουσίασε νέα μοντέλα. Αντιθέτως, επικεντρώθηκε στη Δικτυακή τους πλευρά, ανακοινώνοντας διεύρυνση της υπηρεσίας Viera Connect ώστε αυτή να λάβει πλέον χαρακτήρα Smart TV και να ενσωματωθεί σε περισσότερα μοντέλα τηλεοράσεών της. Μέσω Vierra Connect θα διατίθενται πλέον και εμπορικές εφαρμογές, ενώ και τα νέα μοντέλα Blu-ray player της ιαπωνικής εταιρείας θα έχουν πλήρη πρόσβαση στην ίδια Δικτυακή υπηρεσία.

Η Panasonic, πάντως, συμμετείχε και στο όλο... κίνημα της εικόνας 3D με νέα προϊόντα: παρουσίασε τον πρώτο της 3D προβολέα, τον PT-AT5000E, με άκρως ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά, αποκάλυψε δε και την πρώτη ημιεπαγγελματική αλλά καταναλωτικού (περίπου) κόστους κάμερα 3D, την HDC-Z10000. Δύο νέες ψηφιακές φωτογραφικές, οι Lumix FX90 και Lumix FX150, φέρνουν ενδιαφέροντα στοιχεία στην κατηγορία τους: η πρώτη ενσωματώνει πομποδέκτη Wi-Fi για απευθείας "δημοσίευση" φωτογραφιών στο Internet, ενώ η δεύτερη προσφέρει πάρα πολύ υψηλό εύρος εστίασης (24x!) και εγγραφή video υψηλής ευκρίνειας σε πολύ υψηλή ποιότητα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ