Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από το Sight & Sound

Το σινεφίλ περιοδικό επιλέγει μια αναπάντεχη ταινία για το νούμερο 1 της λίστας.

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από το Sight & Sound

Ανέκαθεν υπέρ της κινηματογραφικής πρωτοπορίας και λάτρης των σινεφίλ πειραματισμών, το ιστορικό περιοδικό Sight & Sound δε θα μπορούσε να μη μας απασχολήσει με τις τολμηρές επιλογές του για τις καλύτερες ταινίες του 2019.

Συνολικά η πρώτη εικοσάδα ισορροπεί ανάμεσα στο εμπορικό σινεμά, την αυστηρή αισθητική και τις εκκεντρικές αφηγήσεις, ενώ εκπλήσσει η επιλογή του φετινού νούμερο 1. Πρόκειται για μια ταινία που φαίνεται μίλησε στην καρδιά των ψηφοφόρων συντακτών, καθώς σύμφωνα με τους ίδιους «πρόκειται για μια βαθιά προσωπική, αυτοβιογραφική καταγραφή της ενηλικίωσης μιας φιλόδοξης σκηνοθέτιδας στην Αγγλία των ‘80s. Είναι μια σπουδαία ταινία για το σινεμά, τη διεκδίκηση μιας καλλιτεχνικής ζωής και την πάλη για να βρεθεί η πραγματική φωνή ενός δημιουργού, ενώ ταυτόχρονα συγκινεί με την ιστορία ενός καταδικασμένου έρωτα, εναρμονισμένης με τα μελοδράματα της εποχής του Μαξ Οφίλς και μετά».

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από το Sight & Sound - εικόνα 1
«Joker»

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από το Sight & Sound:

50. Το Βαποράκι (Κλιντ Ίστγουντ)
49. Η Ευνοούμενη (Γιώργος Λάνθιμος)
48. Just Don’t Think I’ll Scream (Φρανκ Μποβέ)
47. Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει (Μπάρι Τζένκινς)
46. Rose Plays Julie (Κριστίν Μολόι & Τζο Λόλορ)
45. Rocks (Σάρα Γκάβρον)
44. Honeyland (Ταμάρα Κοτέφσκα & Λιούμπομιρ Στεφάνοφ)
43. Holiday (Ιζαμπέλα Εκλοφ)
42. I Lost My Body (Ζερεμί Κλαπέν)
41. Hale County This Morning, This Evening (ΡαΜελ Ρος)
40. Ray & Liz (Ρίτσαρντ Μπίλινγκχαμ)
39. Joker (Τοντ Φίλιπς)
38. Eighth Grade (Μπο Μπέρναμ)
37. No Data Plan (Μίκο Ρεβερέτζα)
36. America (Γκάρατ Μπράντλεϊ)
35. Zombi Child (Μπερτράν Μπονελό)
34. Συνώνυμα (Ναντάβ Λαπίντ)
33. Οι Στάχτες μιας Αγάπης (Ζία Ζιάνγκ Κε)
32. Booksmart (Ολίβια Γουάιλντ)
31. Στα Μαχαίρια (Ρίαν Τζόνσον)
30. In Fabric (Πίτερ Στρίκλαντ)

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από το Sight & Sound - εικόνα 2
«Ιστορία Γάμου»

29. I Was at Home, But (Άνγκελα Σάνελεκ)
28. Η Ανιές με τα Λόγια της Βαρντά (Ανιές Βαρντά)
27. Ad Astra (Τζέιμς Γκρέι)
26. The Hottest August (Μπρετ Στόρι)
25. The Farewell (Λούλου Γουάνγκ)
24. A Hidden Life (Τέρενς Μάλικ)
23. Transit (Κρίστιαν Πέτζολντ)
22. Σύνορα (Αλί Αμπάσι)
21. Beanpole (Καντεμίρ Μπαλάγκοφ)
20. Martin Eden (Πιέτρο Μαρτσέλο)
19. Επικίνδυνες Κυρίες (Λορίν Σκαφάρια)
18. Ευτυχισμένος Λάζαρος (Αλίτσε Ρορβάκερ)
17. The Lighthouse (Ρόμπερτ Έγκερς)
16. Μεσοκαλόκαιρο (Άρι Άστερ)
15. For Sama (Γουαάντ Αλ-Κατέμπ & Εντουαρντ Γουατς)
14. Ιστορία Γάμου (Νόα Μπόμπακ)
13. Monos (Αλεχάντρο Λάντες)
12. Uncut Gems (Μπένι & Τζος Σαφντί)
11. Μαύρη Τρύπα (Κλερ Ντενί)

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από το Sight & Sound - εικόνα 3
«Ο Ιρλανδός»

10. Vitalina Varela (Πέδρο Κόστα)
9. Εμείς (Τζόρνταν Πιλ)
8. Bait (Μάρκ Τζένκιν)
7. Atlantics (Μάτι Ντιοπ)
6. Πόνος και Δόξα (Πέδρο Αλμοδόβαρ)
5. Το Πορτρέτο μιας Γυναίκας που Φλέγεται (Σελίν Σιαμά)
4. Κάποτε στο... Χόλιγουντ (Κουέντιν Ταραντίνο)
3. Ο Ιρλανδός (Μάρτιν Σκορσέζε)
2. Παράσιτα (Μπονγκ Τζουν - χο)
1. The Souvenir (Τζοάνα Χογκ)

Οι καλύτερες ταινίες του 2019 από το Sight & Sound - εικόνα 4
«The Souvenir»

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Οι Αντίπαλοι

Σεναριακό υπόδειγμα αθλητικού (μελο)δράματος πάνω στις απρόβλεπτες διαδρομές των ανθρώπινων επιθυμιών. "Χορογραφημένο" με ερωτική ένταση και σκηνοθετημένο με φλασάτη, βιντεοκλιπίστικη αυταρέσκεια.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
25/04/2024

Ζωντανό Πνεύμα

Δύο κόσμοι και τρεις γενιές συγκρούονται σε ένα δράμα ενηλικίωσης με στοιχεία μαγικού ρεαλισμού, κωμωδίας και θρίλερ, το οποίο, όμως, ασθμαίνει για να βρει την ιδανική ισορροπία.

Ο Τελευταίος Ήρωας

Κουστουριτσική, ξέφρενη και βιτριολική σάτιρα, η οποία βγαίνει απ’ τα νερά της όταν προσπαθεί, αδίκως, να σοβαρευτεί και να περάσει "μηνύματα".

Σούπερ Μάγκι

Σίκουελ ενός διεκπεραιωτικά στημένου αυστραλέζικου animation, το οποίο καταγγέλλει απλοϊκά τους κινδύνους της υπνωτιστικά γοητευτικής νέας εικονικής πραγματικότητας.

Ο Μύλος και ο Σταυρός

Με κάδρα που παραπέμπουν σε πίνακες της φλαμανδικής και της ολλανδικής σχολής, ο Μαγιέφσκι στήνει μια οπτικά μεγαλοπρεπή αλληγορία πάνω στην τέχνη, την αληθινή ζωή και την ανθρώπινη μισαλλοδοξία.