Οι κριτικές του κοινού

Στο παγκάκι

Κοινωνικό της Σοφίας Ζήση
Διαρκεια : 80 '

Σκηνοθ.:Αικ. Παπαγεωργίου
Ερμηνεύουν: Έφη Σισμανίδου, Χ. Λεοντσίνι.

Πληροφορίες Πληροφορίες για τη παράσταση

Οι κριτικές του κοινού

Προσθέστε στο blog ή στο site σας τα αστεράκια των χρηστών του αθηνόραμα για αυτή την παράσταση κάνοντας copy – paste τον παρακάτω html κώδικα

Μορφοποίηση
Επιλέξτε πλάτος



px
Επιλέξτε μέγεθος κειμένου



Εμφάνιση τίτλου

Επιλέξτε χρώμα

  • Μιχαηλίδου πριν από 5 μήνες

    4,5 αστεράκΑ ανατρεπτικό

  • Γιάννης πριν από 5 μήνες

    5 αστεράκΑ Εξαιρετική σκηνοθετική προσέγγιση σε ένα θέμα που δεν παίζεται συχνά σε παραστάσεις.
    Οι ηθοποιοί καταθέτουν μεγάλη προσπάθεια και μεταφέρουν έντονα την εμπειρία του φόβου της μητρότητας.
    Η μουσική επένδυση ήταν εξαιρετική και συνόδευε κάθε σκηνή με πολύ ταιριαστό τρόπο.
    Προτείνεται ανεπιφύλακτα σε όποιον ενδιαφέρεται για μια φρέσκια θεατρική εμπειρία.

  • Ανώνυμος πριν από 5 μήνες

    Πολύ καλοδουλεμένη παράσταση ειδικά η ερμηνεία της κυρίας κυρίας Σισμανιδου ήταν εξαιρετική. Τα σκηνοθετικά ευρήματα με το άρωμα και το κούνημα των ποδιών ήταν πολύ ενδιαφέροντα και η σκηνοθεσία πολύ ευρηματική αφού δίνει με σαφήνεια το μήνυμα του σεναρίου.

  • Κίμων πριν από 6 μήνες

    4,5 αστεράκΑ Ένα άρτιο σκηνικό παιχνίδι με αφορμή ένα καινούργιο ελληνικό σενάριο, κάτι δυστυχώς δυσεύρετο στις πολυάριθμες Αθηναϊκές παραστάσεις. Σαφώς και όποιος δεν είναι διατεθειμένος να δεχτεί τα ελαττώματα ενός τέτοιου σεναρίου ίσως απολαύσει περισσότερο ένα ακόμα ανέβασμα κάποιου Σαίξπηρ ή κάποιου Τσέχωφ. Για να το συγκρίνω με πιο "παράλογες" παραστάσεις, καθώς τέτοια είναι, το παρακολούθησα πολύ πιο ευχάριστα από πολλούς από τους Πιραντέλλο που παίζονται αυτή τη στιγμή. Εξαιρετικές ερμηνείες και από τους δύο, και ειδικά από την κυρία Σισμανίδου, με εμφανή τη σκηνοθετική δουλειά που έγινε για να φτάσουν σε αυτό το σημείο.

  • Δημήτηρης πριν από 6 μήνες

    Αντιπαθώ τις "επαγγελματικές" παραστάσεις θεατρικών επιχειρηματιών και κρατικών σκηνών, και βλέπω συχνά, με ρίσκο, παραστάσεις από ανθρώπους που δουλεύουν εκτός αυτών των δύο κυκλωμάτων.
    Η παράσταση ήταν μια ωραία έκπληξη. Πολύ καλές ερμηνείες, εξαιρετικός φωτισμός (λάτρεψα τα νεφελώματα που αναδείκνυαν μια σκοτεινή πόρτα με φωτεινό περίγραμμα που δεν άνοιξε ποτέ, και το κόκκινο-μπλε φωτισμό στην σκηνή όπου η κα Σισμανίδου αποδίδει δύο διαφορετικούς χαρακτήρες). Το κείμενο είχε τρεις καλές παράλογες ιστορίες: του γράμματος, της αφύσικης εγκυμοσύνης και του οράματος του γιατρού που επιχειρεί να χορηγήσει ψυχοφάρμακα (;) στους 2 χαρακτήρες. Αντιθέτως, οτιδήποτε άλλο έμοιαζε να χρειάζεται άλλες 5-6 διορθώσεις/βελτιώσεις. Αναγνώρισα πολλά έξυπνα σκηνοθετικά ευρήματα: το όνειρο/εφιάλτης, η κίνηση των ηθοποιών στην σκηνή της φανταστικής γέννας, το κούνημα των ποδιών των χαρακτήρων που ακύρωνε την ενήλικη εμφάνισή τους και αναδείκνυε την αδικαιολόγητη παιδικότητά τους, την τεράστια τσάντα από όπου βγαίνουν απίθανα πράγματα, ένα τηλέφωνο π.χ., και οπωσδήποτε το διαρκώς παρόν άρωμα που δεν σκεπάζει την άσχημη μυρωδιά, τα τρόφιμα που βγαίνουν από απίθανες κρυψώνες στα ρούχα του άντρα), την ποικιλία στην εκφορά του λόγου. Υποθέτω ότι το αφύσικα υψηλό και άβολο παγκάκι με τα απίθανα αξεσουάρ, μικρό στην σκηνή του Φάουστ, αναδείκνυαν τις παραμορφώσεις του εφιάλτη και υπογράμμιζαν το παράλογο της κατάστασης.
    Θα ευχόμουν να ξαναδώ το έργο με την ίδια σκηνοθέτη και τους ίδιους συντελεστές (οπωσδήποτε τον ευρηματικό φωτιστή), αφού η σεναριογράφος ξαναδουλέψει το κείμενό της - ίσως και η ίδια να συνειδητοποίησε αυτή την ανάγκη, αν παρακολούθησε την παράσταση. Η σκηνοθέτης και οι ηθοποιοί δεν μπορεί παρά να της το έχουν ζητήσει κάποια στιγμή πριν ή μετά την παράσταση. Προσωπικά, πάντως της αναγνωρίζω μια καλή πρώτη ιδέα, και τρεις καλές εγκιβωτισμένες ιστορίες, που υποθέτω ότι είναι υπεραρκετά στοιχεία για πρωτοεμφανιζόμενη σεναριογράφο.

  • Μαρινα πριν από 6 μήνες

    4 αστεράκΑ Είδα την παράσταση στο Παγκάκι χθες Τρίτη 22/1.Θα ξεκινήσω από τα αρνητικά Το κείμενο ήταν απλά σκέψεις ημερολογίου,ακατανόητες χωρίς συνοχή,χωρίς κανένα θεατρικό ενδιαφέρον χωρίς λόγο ύπαρξης.Απορω τι τους άρεσε και αποφάσισαν να το ανεβάσουν.Ενα κείμενο χωρίς αρχή,μέση και τέλος.Θα συνεχίσω με την σκηνοθεσία.Η σκηνοθέτις φαίνεται πως προσπάθησε αλλά αστόχησε.Δεν ξέρω αν φταίει η απειρία της διότι την έψαξα και είδα ότι είναι νέα στο χώρο.Υπηρχαν σκηνοθετικές οδηγίες που δόθηκαν μόνο και μόνο γιατί κάτι έπρεπε να κάνουν επάνω στην σκηνή.Να μην μιλήσω για τα ανύπαρκτα σκηνικα,ένα παγκάκι που στην μεσαίου μεγέθους σκηνή του faust χανόταν,ούτε για το φινάλε που αλήθεια γιατί η συγγραφέας έπρεπε να δείξει τον ηθοποιό ως οδοκαθαριστη ενώ σε όλο το έργο δεν το παρουσιάζει ούτε παικτικα ούτε ακουστικά;;;;Ας πάω στα καλά.Δυο εκπληκτικοί ηθοποιοί,δύο ήρωες η κυρία Σισμανιδου και ο κύριος Λεοντσινι.Πραγματικοι ήρωες στάθηκαν απέναντι σε αυτό το κείμενο και αυτή την σκηνοθεσία.Βαζω 4 αστέρια μόνο για αυτούς τους δύο ταλαντούχους ανθρώπους!Ο μόνος λόγος που δεν έφυγα ήταν ο σεβασμός που επέδειξαν σε αυτό που κλήθηκαν να κάνουν και το πόσο πολύ φαινόταν ότι πάλεψαν για την αξιοπρέπεια τους.Αξιοι ηθοποιοί.

  • Χρηστος πριν από 6 μήνες

    Μια καλοδουλεμενη παρασταση απο μια νεα και ελπιδοφορα ομαδα. Ξεχωριζω την ευρηματικη σκηνοθεσια και τον εξαιρετικο φωτισμο. Το κειμενο σε ορισμενα σημεια το βρηκα επιφανειακο αλλα συνολικα μια πολυ αξιολογη προσπαθεια

  • Νατάσσα πριν από 6 μήνες

    4 αστεράκΑ Μια πραγματικά πολύ ιδιαίτερη παράσταση, κυρίως γιατί μας εισάγει στο κόσμο ενός ονείρου χρησιμοποιώντας πολλά και διαφορετικά μέσα. Μολονότι, έχω ενστάσεις με το κείμενο που άκουσα και τα όσα λέει, το αποτέλεσμα πολύ αξιόλογο και αξίζει. Είναι νέα παιδία και μπράβο.