"Χόρεψέ με πατέρα": Ο Γιώργος Αρμένης σε ένα ντουέτο με την Κατερίνα Αντωνιάδου για δεύτερη χρονιά

Η σχέση πατέρα-κόρης και το ζήτημα της επικοινωνίας στις ανθρώπινες σχέσεις απασχολούν το θεατρικό έργο της Κατερίνας Αντωνιάδου, το οποίο επαναλαμβάνεται σε σκηνοθεσία του σπουδαίου Γιώργου Αρμένη.

Χόρεψε με, Πατέρα ©Παντελής Κονσολάκης

Μετά την ανοιξιάτικη πρεμιέρα και την καλοκαιρινή περιοδεία του, θα παιχτεί για δεύτερη σεζόν στο Studio Αργώ (κάθε Δευτέρα και Τρίτη) το έργο της Κατερίνας Αντωνιάδου, "Χόρεψέ με πατέρα". Η σκηνοθεσία είναι του Γιώργου Αρμένη, που πρωταγωνιστεί επίσης στο ρόλο του πατέρα, ενώ το ρόλο της κόρης επωμίζεται η συγγραφέας.

Χόρεψέ με πατέρα
Παντελής Κονσολάκης©

Η συγγραφέας καταπιάνεται με τη σχέση μεταξύ ενός άνδρα που πάσχει από άνοια και της κόρης του, καταθέτοντας ένα σύγχρονο δείγμα γραφής που επιχειρεί να αφουγκραστεί και να επεξεργαστεί κρίσιμα θέματα (ψυχικής) υγείας. Η ιστορία της παρακολουθεί τους δύο ήρωες να αναζητούν τη λύτρωση, καθώς ο πατέρας υπεκφεύγει συνεχώς από την πραγματικότητα, αρνούμενος την αλήθεια, ενώ η κόρη, που του έχει αφιερωθεί ολοκληρωτικά, παραμελεί εντελώς την ζωή της, σε σημείο να χάνει τον έλεγχο του εαυτού της και της κατάστασης. Αργά ή γρήγορα, κι άλλες εντάσεις θα μπουν ανάμεσά τους, ενώ ο εγωισμός και το παρελθόν θα πυρπολήσουν την ήδη τεταμένη σχέση και τη φθίνουσα επικοινωνία τους. 

Τα κοστούμια είναι του Κωνσταντίνου Γιαννιώτη, η πρωτότυπη μουσική του Βασίλη Κονταξή και οι φωτισμοί του Θοδωρή Γκόγκου. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Χόρεψέ με πατέρα

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 80 '

Ένας πατέρας με άνοια και η υστερική κόρη του, προσπαθούν μάταια να επικοινωνήσουν. Η κόρη έχει αφιερωθεί ολοκληρωτικά στον πατέρα της. Τον επισκέπτεται καθημερινά, τον φροντίζει, έχει την απόλυτη ευθύνη του. Αυτή η μέρα που εξελίσσεται, είναι και η μέρα έξαρσης του πατέρα. Δεν την αναγνωρίζει. Ο ίδιος, προσκολλημένος σε ένα σταματημένο ρολόι, περιορίζεται σε επαναλαμβανόμενα μοτίβα, αρνούμενος πεισματικά την αλήθεια. Παρά τις υστερικές πιέσεις που δέχεται από την κόρη του, φαίνεται να υπεκφεύγει συνεχώς από την πραγματικότητα – ή τουλάχιστον έτσι σκέφτεται το μπερδεμένο μυαλό της κόρης. Μη μπορώντας κι αυτή να επικοινωνήσει με την νέα πραγματικότητα, χάνεται. Ανίκανη να διαχειριστεί και την προ πολλού, κατεστραμμένη σχέση με τον πατέρα της, αλλά κυρίως την σχέση της με τον εαυτό της, φτάνει στο σημείο να αμφισβητήσει την άνοια του πατέρα της.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Annie": Αποκλειστικές φωτογραφίες από την πρώτη ανάγνωση στο Παλλάς

Δείτε φωτογραφίες από την πρώτη ανάγνωση του πολυβραβευμένου μιούζικαλ του Μπρόντγουεϊ που ανεβάζει για τέταρτη φορά η Θέμις Μαρσέλλου με all star θίασο.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
05/09/2025

Έξτρα παράσταση για την "Ορέστεια" του Θεόδωρου Τερζόπουλου

Τελευταία ευκαιρία για την παράσταση - σταθμό στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου που έδωσε νέο νόημα στις σύγχρονες αναγνώσεις του αρχαίου δράματος.

Ο Μάνος Θηραίος για τις "Λέξεις των άλλων" που μπορεί να είναι παρηγοριά ή όπλο θανάσιμο

Μια συζήτηση με αφορμή το θεατρικό μπρα ντε φερ που παίζεται στο Άβατον για δεύτερη χρονιά και μάς φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που δεν έχουν εύκολες απαντήσεις καθώς οι ήρωες του αποζητούν λύτρωση.

Η παράσταση των συνεχόμενων sold out επιστρέφει για 10η χρονιά στο Studio Μαυρομιχάλη

Μια ασφυκτικά καφκική ανάκριση λαμβάνει χώρα από τις 10 Οκτωβρίου 2025.

Επέτειος για τον Γιάννη Καλαβριανό με δύο παραστάσεις στο ιστορικό Αμφι-θέατρο

"Γιοι και κόρες, μια παράσταση για την αναζήτηση της ευτυχίας" και "Η Πύλη της Κόλασης": Με δύο θεατρικές παραστάσεις κάτω από την ίδια στέγη γιορτάζει ο πολυγραφότατος δημιουργός και σκηνοθέτης τη νέα σεζόν 2025-26 τα 20 χρόνια της Εταιρείας Θεάτρου Sforaris.

Πρώτο trailer για το "Άρωμα γυναίκας" με τον Άκη Σακελλαρίου

Το διάσημο οσκαρικό έργο "Scent of a woman", που έγινε ευρέως γνωστό από τον κινηματογράφο, σκηνοθετεί φέτος για πρώτη φορά στην ελληνική σκηνή ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης.

Η Μελία Κράιλινγκ από το "Emily in Paris" στους "Ερωτευμένους" του Bios

Η σκηνοθέτις και συγγραφέας Έλενα Πέγκα σκηνοθετεί μια παράσταση που αποκαλύπτει με σκληρότητα, αλλά και ποιητική ένταση την κόλαση του έρωτα και τη βαριά κληρονομιά μίας οικογένειας.