"Take me home": Η επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα εμπνέει ένα ροκ μιούζικαλ

Η μουσικοθεατρική παράσταση των Τάνιας Χαροκόπου και Δημήτρη Μαλισσόβα έρχεται στο Κηποθέατρο Παπάγου για μία βραδιά με πρωταγωνιστές τους Κώστα Αρζόγλου, Δημήτρη Μαζιώτη και 20 ακόμα ηθοποιούς και χορευτές.

Take me Home

Με τίτλο "Take me home" η μουσικοθεατρική παράσταση των Τάνιας Χαροκόπου και Δημήτρη Μαλισσόβα, σε σκηνοθεσία του δεύτερου, θέτει ξεκάθαρα το αίτημα της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα στη γενέτειρά τους. Το ροκ μιούζικαλ που βασίζεται στο κόμικ "Παππού, θα μου πεις μια ιστορία;" του Μανώλη Μουμαλίδη, μετά την επιτυχημένη του παρουσίαση στην Αίθουσα "Αλεξάνδρα Τριάντη" του Μεγάρου Μουσικής τον Απρίλιο, επιστρέφει για μία και μοναδική παράσταση, την Παρασκευή 8 Ιουλίου, με σκοπό να ενισχύσει τη διάδοση και τη γνώση της Ιστορίας πίσω από την κλοπή των γλυπτών της Ακρόπολης από τον Τόμας Μπρους, κόμη του Έλγιν, στις αρχές του 19ου αιώνα. Το "Take me home" τοποθετεί τα ιστορικά γεγονότα πλάι στη μυθοπλασία.

Take me home-Κώστας Αρζόγλου
Κώστας Πρόφης©

Οι Κώστας Αρζόγλου, Δημήτρης Μαζιώτης, Πάνος Παταγιάννης, Ελίνα Γιαννάκη και 8 ακόμα ηθοποιοί, 3 μουσικοί, σε μουσική, στίχους και διεύθυνση του Ανδρέα Κουρέτα (που παίρνει παράλληλα και τη θέση του στο πιάνο), και ένα μπαλέτο 10 χορευτών ανεβαίνουν επί σκηνής.
 

Take me home
Κώστας Πρόφης©

Ο κεντρικός ήρωας ακολουθεί έναν αδίστακτο και ασυνείδητο Άγγλο αρχαιοκάπηλο και με τη δράση του, τα ευγενικά του ιδεώδη και την ιστορική του συνείδηση, προσωποποιεί τα αγάλματα, συνομιλεί με την Καρυάτιδα, και βάζει σκοπό της ζωής του, την επιστροφή των μνημείων ανεκτίμητης αξίας, πίσω στην Αθήνα.

TAKE ME HOME
Κώστας Πρόφης©

Αυτό το εγχείρημα έγινε πραγματικότητα με πρωτοβουλία του κινήματος "AthenaTakemeHome" του Οίκου Μόδας Τρανούλη, ο οποίος σχεδίασε και τα κοστούμια της παράστασης, καθώς και με τη στήριξη και συνδρομή της Περιφέρειας Αττικής. Η χορογραφία είναι του Θοδωρή Πανά και τα σκηνικά του Τέλη Καρανάνου. 

 

Είσοδος ελεύθερη με πρόσκληση διαθέσιμη στο ταμείο του Κηποθεάτρου Παπάγου την ημέρα της παράστασης.

Περισσότερες πληροφορίες

Take me home

  • Μιούζικαλ
  • Διάρκεια: 130 '

Ένα ροκ μιούζικαλ-πρωτοβουλία του κινήματος «Athena Take me Home» υπέρ της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα, βασισμένο στο κόμικς «Παππού, θα μου πεις μια ιστορία;» του Μανώλη Μουμαλίδη.

Κηποθέατρο Παπάγου

Κορυτσάς (6η στάση Παπάγου)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Φεστιβάλ Αθηνών: Τι κρατάμε από το φετινό θεατρικό πρόγραμμα της Πειραιώς 260

Τι αποτύπωμα άφησαν οι δώδεκα ελληνικές και ξένες παραστάσεις στην Πειραιώς 260, που έριξε αυλαία την προηγούμενη εβδομάδα; Καταγράφουμε μερικές σκέψεις, εντυπώσεις και συμπεράσματα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
06/08/2022

Τι ετοιμάζει ο Νίκος Διαμαντής για τον Σεπτέμβριο;

Ο σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου Σημείο θα παρουσιάσει μία θεατρική- εικαστική εγκατάσταση στο Ισλαχανέ στο πλαίσιο του θεσμού "Όλη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός".

Τρεις extra παραστάσεις για τον "Συλλέκτη"

Ένα από τα σημαντικότερο θρίλερ της μεταπολεμικής λογοτεχνίας ο "Συλλέκτης" του Τζον Φόουλς παίρνει παράταση λόγω της θερμής υποδοχής του κοινού.

Μια ακόμα βόλτα στις "Γειτονιές του κόσμου" από τον Οκτώβριο

Μετά από δύο χρόνια επιτυχημένων παραστάσεων, "Οι Γειτονιές του κόσμου", του Γιάννη Ρίτσου αλλάζουν θεατρική στέγη και μας δίνουν ραντεβού στο Θέατρο Τζένη Καρέζη.

Οι "Πέρσες" θα παιχτούν στο Ηρώδειο και στο Θέατρο Δάσους

Αν δεν είδατε τους "Πέρσες" του Αισχύλου σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Καραντζά, στην Επίδαυρο ή στην Ελευσίνα, κλείστε θέση για το Ηρώδειο της Αθήνας, ή το Θέατρο Δάσους της Θεσσαλονίκης.

Το Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος βάζει πλώρη για το 2023

Περισσότεροι από 1.000 επισκέπτες παρακολούθησαν το Διαβαλκανικό Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος που εγκαινίασε η Περιφέρεια Αττικής. Η φετινή επιτυχία γεμίζει με αισιοδοξία τους διοργανωτές, οι οποίοι ξεκινούν να ετοιμάζονται για την επόμενη χρονιά.

Aίας

Ο Αργύρης Ξάφης γοητεύτηκε βαθιά από το έργο και το δραματικό και ιδεολογικό βάρος που φέρει ο κεντρικός ήρωας, προχωρώντας σε επιλογές που άλλοτε λειτουργούν και άλλοτε –συχνότερα– δεν δικαιώνονται επί σκηνής.