Με «Ελένη» και «Όρνιθες» κατεβαίνει στην Αθήνα το ΚΘΒΕ

Η θεατρική δύναμη από τα βόρεια παρουσιάζει τις καλοκαιρινές της παραγωγές, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Παπαβασιλείου και του Γιάννη Ρήγα αντίστοιχα, με μια πλειάδα σπουδαίων ερμηνευτών και συντελεστών.

Με «Ελένη» και «Όρνιθες» κατεβαίνει στην Αθήνα το ΚΘΒΕ

Με την αριστοφανική κωμωδία για την ιδανική δημοκρατική πολιτεία και το πιο ειρωνικό έργο του Ευριπίδη έρχεται στην Αθήνα το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

«Ελένη»

Με «Ελένη» και «Όρνιθες» κατεβαίνει στην Αθήνα το ΚΘΒΕ - εικόνα 1
© Τάσος Θώμογλου

Αν και δεν κατάφερε να παιχτεί στην Επίδαυρο, η πολυαναμενόμενη «Ελένη» του Βασίλη Παπαβασιλείου παρουσιάζεται στα ανοιχτά θέατρα της Αττικής, με αφετηρία το θέατρο Βράχων (2/9) και δύο ακόμα στάσεις (Παπάγου 8/9, Βεάκειο 11/9). Τον ομώνυμο ρόλο, στην κωμικοτραγωδία που αποκαλύπτει τη ματαιότητα του Τρωικού Πολέμου, ερμηνεύει η Έμιλυ Κολιανδρή στο πλευρό ενός έμπειρου θιάσου: Θέμης Πάνου, Αγορίτσα Οικονόμου, Έφη Σταμούλη.

«Όρνιθες»

Με «Ελένη» και «Όρνιθες» κατεβαίνει στην Αθήνα το ΚΘΒΕ - εικόνα 2
© Τάσος Θώμογλου

Μια εξίσου δυνατή υποκριτική ομάδα πρωταγωνιστεί και στους «Όρνιθες» σε σκηνοθεσία του Γιάννη Ρήγα. Ταξιάρχης Χάνος και Γιάννης Σαμψαλάκης ανεβαίνουν στη σκηνή ως Πεισθέταιρος και Ευελπίδης αντίστοιχα, για να δημιουργήσουν μια νέα πόλη μεταξύ ουρανού και Γης, τη Νεφελοκοκκυγία, ως αντίδραση στον τρόπο λειτουργίας της αθηναϊκής δημοκρατίας. Στον 29μελή θίασο συμπρωταγωνιστούν οι Γιώργος Κολοβός, Βασίλης Παπαδόπουλος, Ιώβη Φραγκάτου, κ.ά. Η παράσταση που έκλεισε πέρυσι το Φεστιβάλ Επιδαύρου παρουσιάζεται στο Παλαιό Ελαιουργείο Ελευσίνας (5/9), στο θέατρο Βράχων (8/9) και Πέτρας (10/9).

Περισσότερες πληροφορίες

Ελένη

  • Τραγωδία
  • Διάρκεια: 110 '

Η ωραία Ελένη δεν πήγε ποτέ στην Τροία, μόνο το είδωλό της βρέθηκε εκεί σύμφωνα με το αντιπολεμικό δράμα, στο οποίο ο Ευριπίδης καταδεικνύει τον παραλογισμό του πολέμου.

Όρνιθες

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 120 '

Δύο Αθηναίοι επιζητούν να φτιάξουν την ιδανική δημοκρατική πολιτεία μεταξύ ουρανού και γης, απογοητευμένοι από τη διαφθορά που επικρατεί στην πόλη τους.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Taniko"- κρασί στο χέρι, αγγλικοί υπέρτιτλοι στη σκηνή

Το "Taniko" δίνει τις τελευταίες παραστάσεις του με εκλεκτό κρασί και αγγλικούς υπέρτιτλους, προσκαλώντας το κοινό σε μια ιδιαίτερη πρόταση στο Studio Μαυρομιχάλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
20/11/2025

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί σήμερα, Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

"Φαέθων" του Δημητριάδη: Η οικογένεια ως πεδίο μάχης

Εμπνευσμένος από τον αρχαίο μύθο του Φαέθοντα, ο τίτλος του έργου του Δημήτρη Δημητριάδη παραπέμπει στην επικίνδυνη πορεία από το σκοτάδι προς την αναλαμπή. Το έργο που μετατρέπει την οικογενειακή βία σε κοσμική σύγκρουση ανάμεσα στο Φως και στο Σκοτάδι ανεβαίνει από τη Χρύσα Καψούλη.

Στην πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ: Όταν η αλήθεια αρχίζει να γεμίζει το χώρο

Η πρόβα του "Οιδίποδα" του Ρόμπερτ Άικ στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση μάς έδειξε πώς μια ευφυής μεταγραφή μπορεί να ανανεώσει το αρχαίο δράμα και να το μεταφέρει στο σήμερα με οξυδέρκεια. Το έργο χτίζεται αθόρυβα, η αλήθεια κατακλύζει τη σκηνή σαν αναπόφευκτη αποκάλυψη, κι εσύ δεν μπορείς να μη σκέφτεσαι τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων.

"Interview": Η ομάδα Εμείς μοιράζεται αναμνήσεις από την πολυταξιδεμένη παράσταση

Οι ερμηνευτές και συντελεστές της μαύρης κωμωδίας "Interview" που καυτηριάζει την εργασιακή πραγματικότητα, αφηγούνται ιστορίες της πολυταξιδεμένης παράστασης, με αφορμή την επιστροφή της στο θέατρο Olvio.

Εχθρός του λαού

Η παράσταση του Γερμανού σκηνοθέτη ενεργοποιεί τον Ίψεν ως φορέα ζωντανού δημόσιου διαλόγου, με μια παράσταση-φόρουμ που εξετάζει τη σύγκρουση ηθικής και κέρδους στη σύγχρονη πραγματικότητα. | Powered by Uber

Στην εξοχή

Με μια φαινομενικά απλή υπόθεση, το έργο του Βρετανού συγγραφέα διατυπώνει υπαινικτικές αλήθειες για τη μοναξιά, τη βία και την εξουσία των σχέσεων, και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου φέρνει στην επιφάνεια τη δυναμική του, παρά την αμφιλεγόμενη κινησιολογική επιλογή της σκηνοθεσίας. | Powered by Uber