«Ευτυχισμένες μέρες» με την Αννέζα Παπαδοπούλου

Ένα γυναικείο ρόλο για βιρτουόζο ηθοποιό εμπιστεύτηκε ο Σάββας Στρούμπος στην Αννέζα Παπαδοπούλου! Θα είναι η εμβληματική Γουίνι στις «Ευτυχισμένες μέρες» που ανεβαίνουν στο Άττις-Νέος Χώρος.

«Ευτυχισμένες μέρες» με την Αννέζα Παπαδοπούλου

Η απέριττη καθαρότητα συνιστά το μεγάλο προτέρημα στις σκηνοθεσίες του Σάββα Στρούμπου. Μετά το «Περιμένοντας τον Γκοντό» αποφασίζει ν’ ανεβάσει ένα ακόμα έργο του Σάμουελ Μπέκετ, τις «Ευτυχισμένες μέρες» με μια σπουδαία ηθοποιό που θα θέλαμε να βλέπουμε συχνότερα στο θέατρο, την Αννέζα Παπαδοπούλου. Είναι ηθοποιός που παίζει στα δάχτυλα τις λεπτές αντιφάσεις δράματος και σάτιρας και οι ερμηνείες της καταφέρνουν να συμπυκνώνουν αίσθημα και σκέψη. Της πάει πάρα πολύ ο ρόλος της Γουίνι, της εμβληματικής ηρωίδας που βουλιάζει στο χώμα ζωντανή και είναι καταδικασμένη να σπρώχνει τον χρόνο φλυαρώντας με έναν αδιάφορο, σύντροφο, τον Γουίλι. Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στο Άττις-Νέος Χώρος στα μέσα Φεβρουαρίου. Η νεαρή και ταλαντούχα ηθοποιός Έλλη Ιγγλίζ παίζει στην παράσταση και ερμηνεύει ζωντανά τη μουσική.

Ο Σάββας Στρούμπος γράφει στο σημείωμα του για την παράσταση:

«Ευτυχισμένες μέρες» με την Αννέζα Παπαδοπούλου - εικόνα 1
Η Έλλη Ιγγλλίζ ερμγηνεύει ζωντανά τη μουσική στις «Ευτυχισμένες μέρες»

«Βλέπουμε τις "Ευτυχισμένες Μέρες" ως τραγικωμωδία για το "Θάρρος της Ζωής". Η Γουίνι καθηλωμένη σε έναν καμμένο λόφο, κάτω από φλογισμένο φως, δεν εγκαταλείπει, δεν αφήνει την απόγνωση να την καταβάλλει. Από κάθε της χειρονομία, από κάθε της σκέψη και λέξη, από κάθε της ανάσα και ήχο αναβλύζει το πάθος για ζωή. Το βίωμα της καταστροφής και του θανάτου, το βίωμα της απώλειας του αγαπημένου προσώπου συντελούν στην καθήλωση της. Ωστόσο, το αίτημα για ανθρώπινη επαφή, για συνύπαρξη, τρυφερότητα και ζεστασιά, είναι αγωνιώδες και διαρκές. Περνά από όλο το φάσμα των ανθρώπινων καταστάσεων: ο φόβος και η αγωνία, η ελπίδα και η πίστη, το πάθος και το πένθος, η ηδονή και η οδύνη, τη συντροφεύουν ως την έρημο του "εγώ", ως τη σπαραχτική και απόλυτη μοναξιά της. Με υλικά της τη μνήμη του έρωτα και την επίγνωση του θανάτου, η Γουίνι επιμένει, συνδέεται με τη σπίθα της ζωής, προσπερνά τους φραγμούς της οδύνης, αποκαλύπτοντας την όψη του αγωνιζόμενου ανθρώπου στην εσχατιά του κόσμου. Ακόμα και στο σημείο αυτό η ζωή εξακολουθεί να έχει νόημα».

Περισσότερες πληροφορίες

Ευτυχισμένες μέρες

  • Μονόλογος
  • Διάρκεια: 75 '

Με υλικά τη μνήμη του έρωτα και την επίγνωση του θανάτου, η Γουίνι δεν εγκαταλείπει, δεν αφήνει την απόγνωση να την καταβάλλει και αποκαλύπτει την όψη του αγωνιζόμενου ανθρώπου.

Άττις - Νέος Χώρος

Λεωνίδου 12

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Out of Spring": Νέες αναγνώσεις στο χορογραφικό έργο του Νιζίνσκι

Δουλεύοντας με τις έννοιες της ανασύστασης, της αντιγραφής και του αν-αρχείου, η arisandmartha επιχειρεί μια επαναπροσέγγιση του πρωτότυπου έργου.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
03/10/2022

Η "Γέρμα" του Λόρκα διασκευάζεται από την Art Libera

Η ιστορία μιας νεαρής γυναίκας της ισπανικής υπαίθρου, εγκλωβισμένης σε ένα περιβάλλον κυριαρχούμενο από πατριαρχικές φιγούρες.

"Οικόπεδα με θέα" και all star διανομή

Ο Νικορέστης Χανιωτάκης ανεβάζει στο θέατρο Άνεσις το σπουδαίο έργο του Ντέιβιντ Μάμετ που ξεγυμνώνει την αμείλικτη πλευρά του "αμερικάνικου ονείρου". Δείτε τα πρώτα στιγμιότυπα από την παράσταση.

"Κουρέα της Σεβίλλης": Η επιτυχία συνεχίζεται στο Ακροπόλ

Ο ταλαντούχος Βασίλης Χαραλαμπόπουλος ξανά συναντά τον εμβληματικό ρόλο του Φίγκαρο στον περίφημο "Κουρέα της Σεβίλλης" του Μπομαρσέ, σε σκηνοθεσία και χορογραφίες της Σοφίας Σπυράτου.

"Ανθρώπινη φωνή": Ένας εξομολογητικός μονόλογος με τη Λουκία Μιχαλοπούλου

Στην "Ανθρώπινη φωνή" του Ζαν Κοκτό θα απολαύσουμε τη Λουκία Μιχαλοπούλου, μια ηθοποιό αφοσιωμένη, πολύτιμα δημιουργική και γενναιόδωρη, που έχει συναντηθεί θεατρικά με σημαντικούς καλλιτέχνες και έχει αξιοποιήσει την εμπειρία της αυτή με τον καλύτερο τρόπο.

Θέατρο Tempus Verum: Με ανατρεπτικό ρεπερτόριο τη νέα σεζόν 2022-23

Με σύγχρονη ματιά και νέους δημιουργούς μπαίνει στον θεατρικό χειμώνα ο θεατρικός οργανισμός του Κεραμεικού.

Το Εθνικό Θέατρο συζητάει για το #MeToo

"Το ελληνικό θέατρο στην εποχή του #MeToo" είναι το θέμα της πρώτης συζήτησης που διοργανώνει φέτος η πρώτη σκηνή της χώρας, με στόχο να θέσει επί τάπητος φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν την κοινωνία και την τέχνη.