Ο «Άμλετ» συνεχίζει στο Άνεσις

"Να ζει κανείς ή να μη ζει;" Το πιο διάσημο υπαρξιακό ερώτημα του παγκόσμιου θεάτρου ακούγεται στο Άνεσις σε μια παράσταση αξιώσεων με τον Τάσο Ιορδανίδη να συναντά έναν από τους σημαντικότερους ρόλους της καριέρας του.

Ο «Άμλετ» συνεχίζει στο Άνεσις

"Να ζει κανείς ή να μη ζει;" Το πιο διάσημο υπαρξιακό ερώτημα του παγκόσμιου θεάτρου ακούγεται στο Άνεσις σε μια παράσταση αξιώσεων με τον Τάσο Ιορδανίδη να συναντά έναν από τους σημαντικότερους ρόλους της καριέρας του.

Ο «Άμλετ» συνεχίζει στο Άνεσις - εικόνα 1
Τάσος Ιορδανίδης, Ιωάννα Παππά

Η συνάντηση με ένα σπουδαίο κλασικό έργο, το «Έγκλημα και τιμωρία» του Ντοστογιέφσκι (η ερμηνεία του ως Ρασκόλνικοφ βραβεύτηκε με το 3ο βραβείο ανδρικού ρόλου στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού του «α» το 2016) οδήγησε τον Τάσο Ιορδανίδη στο επόμενο μεγάλο θεατρικό βήμα. Φέτος, φοράει το κοστούμι του πρίγκιπα Άμλετ, της πιο αινιγματικής και εμβληματικής φιγούρας του παγκόσμιου θεάτρου. Σ’ αυτήν τη νέα θεατρική διαδρομή που συνεχίζει στο Άνεσις, ένα θέατρο που τα τελευταία πέντε χρόνια λειτουργίας του συνδύασε την εμπορική επιτυχία με το ποιοτικό ρεπερτόριο, το δρόμο χαράσσει σκηνοθετικά ο Λεβάν Τσουλάτζε.

Ο «Άμλετ» συνεχίζει στο Άνεσις - εικόνα 2
Πέμυ Ζούνη, Άρης Λεμπεσόπουλος

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Kote Marjanishvili Theatre της Γεωργίας (βραβευμένος και από το ελληνικό κοινό πλέον στα περσινά Θεατρικά Βραβεία του «α») μας μεταφέρει στην Ελσινόρη της Δανίας έχοντας ως συνοδοιπόρους, εκτός από τον Τάσο Ιορδανίδη, τον Άρη Λεμπεσόπουλο στο ρόλο του Βασιλιά Κλαύδιου, την Πέμυ Ζούνη ως Βασίλισσα Γερτρούδη, την Ιωάννα Παππά στο ρόλο της τραγικής Οφηλίας και τον Θοδωρή Κατσαφάδο στο ρόλο του Πολώνιου, συμβούλου του βασιλιά. Έργα όπως ο «Άμλετ» μιλάνε σε όλες τις γλώσσες και τις εποχές, καθώς είναι ολοζώντανες οι αιτίες που τα γέννησαν: η εκμετάλλευση, η αδικία, η υποταγή, η πνευματική υποδούλωση.

Ο πρίγκιπας Άμλετ, εγκλωβισμένος στη βασιλική αυλή, έναν κόσμο που κυλιέται στη διαφθορά και τη δουλοπρέπεια, αλλά και στα υπαρξιακά του αδιέξοδα, αναζητά εκδίκηση για τον δόλιο φόνο του πατέρα του. Ωστόσο, η πραγματικότητα και η φαντασίωση έχουν μπλεχτεί μια για πάντα στο μυαλό του. Η παράσταση επικεντρώνεται στη δύναμη της σαιξπηρικής ιστορίας και την κατεβάζει με άνεση στην πλατεία σε μια άκρως εύρυθμη σκηνική εκδοχή.

Περισσότερες πληροφορίες

Άμλετ

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 150 '

Η παράσταση επικεντρώνεται στη δύναμη της σαιξπηρικής ιστορίας που πραγματεύεται διαχρονικά ζητήματα σχετικά με την πολιτική, την εξουσία και την ηθική και την κατεβάζει με άνεση στην πλατεία σε μια πολύ εύρυθμη σκηνική εκδοχή.

Άμλετ

  • Δράμα
  • Διάρκεια: 130 '

Η παράσταση επιστρέφει ανανεωμένη, σε νέο χώρο, και μας μεταφέρει στο σαιξπηρικό βασίλειο της Δανίας, όπου οι ήρωες και τα πάθη τους έρχονται στο σήμερα μέσα από τη διαχρονική θεματική του μεγάλου συγγραφέα.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Στην "Κόκκινη κλωστή" "συνεργάζονται" αντικείμενα κοινής χρήσης και μουσικές νότες

Η ιστορία της απόδρασης μιας γυναίκας από το αφιλόξενο Εδώ και Τώρα και ο πολυτάραχος βίος της ξετυλίγονται σαν όνειρο σε μια μοναδική περφόρμανς.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
30/09/2022

"Τι είδε ο μπατλερ" στο θέατρο Άλμα;

Μια ξέφρενη κωμωδία γεμάτη γέλιο και ανατροπές, που σατιρίζει με καυστικό τρόπο τα ήθη της σύγχρονης κοινωνίας.

Η εκφραστικότητα της γλώσσας της σιωπής στην παράσταση "Τα δεκανίκια ή πώς ξέμαθα να περπατώ" στο Olvio

Μια από τις πιο ιδιαίτερες, γοητευτικές και απολαυστικές παραστάσεις των τελευταίων ετών επανέρχεται τον Οκτώβριο στο Θέατρο Olvio.

"Κανονική δουλειά": O Στέλιος Ανατολίτης επιστρέφει με την τρίτη του σόλο παράσταση

Κείμενα για τη δουλειά, κουβέντα με τον κόσμο, ευτράπελα σε δημόσιες υπηρεσίες και μουσική κωμωδία.

"Κάποιος να με προσέχει": Για πρώτη φορά στη χώρα μας σε σκηνοθεσία της Αθανασίας Καραγιαννοπούλου

Με μια ισχυρή τριανδρία: Αντίνοος Αλμπάνης, Δημήτρης Μάριζας, Πήτερ Ραντλ, ανεβάζει για πρώτη φορά στη χώρα μας το "Κάποιος να με προσέχει" του Φράνκ Μακ Γκίνες η Αθανασία Καραγιαννοπούλου.

Η "Ζιζέλ" από την Οδησσό στη σκιά της Ακρόπολης

Το όνειρο κάθε χορεύτριας είναι να ερμηνεύσει τη "Ζιζέλ" του Αντόλφ Αντάμ. Το χορογραφικό αριστούργημα της ρομαντικής περιόδου, ζωντανεύει από το Μπαλέτο και την Ορχήστρα της Εθνικής Όπερας της Οδησσού στο Ηρώδειο, την πρώτη μέρα του Οκτωβρίου.

Καταιγισμός θεατρικών επαναλήψεων στις σκηνές της Αθήνας

Συγκεντρώσαμε τις 23 παραστάσεις που σηκώνουν ξανά αυλαία αυτή την εβδομάδα (29/9-5/10) και αξίζει να τις αναζητήσετε.