Απογοήτευσε οικτρά ως οικοδεσπότης της 71ης απονομής των βραβείων Tony ο Κέβιν Σπέισι. Ποια αποθεώθηκε; Μια βετεράνος του Μπρόντγουει, η Μπέτυ Μίντλερ. Τί αποσιωπήθηκε; Η πιο πολυσυζητημένη νεουορκέζικη παράσταση των ημερών και το σκάνδαλο που κυοφορεί...
«Οχληρός», «στον κόσμο του», «άσχετος», «εγωκεντρικά φλύαρος και αυτό-αναφορικός», «κολλημένος στα πρώιμα ‘90s»: με τέτοια σχόλια περιλούζει από χθες ο αμερικάνικος Τύπος τον αδιαφιλονίκητο σταρ του «House of Cards», πρώην διευθυντή του λονδρέζικου θεάτρου Old Vic και διάσημο χολιγουντιανό πρωταγωνιστή, Κέβιν Σπέισι. «Άκρως απογοητευτική» υπήρξε, σύμφωνα με την πλειοψηφία των media, η προσπάθειά του (ο ειρωνικός τίτλος της Guardian ήταν House of bad jokes), να φανεί αντάξιος της προκατόχου του, της κωμικού Τίνα Φέυ, στο ρόλο του οικοδεσπότη της 71ης απονομής των περίφημων Tony Awards, την περασμένη Κυριακή. «Γελοίες» χαρακτηρίστηκαν οι μιμήσεις του (μεταξύ άλλων, στον …Μπιλ Κλίντον), «χοντροκομμένα και εκτός πραγματικότητας» τα αστεία του.
Το Νew Yorker θεωρεί ασυγχώρητο το ότι ο Σπέισι, ο οποίος έκανε μεν ένα εντυπωσιακό εναρκτήριο δεκάλεπτο tour-de-force μεταμορφώσεων, άφησε, τελικά, ασχολίαστο το πιο πολυσυζητημένο γεγονός (αν όχι σκάνδαλο) των ημερών στη Νέα Υόρκη: ο «Ιούλιος Καίσαρας» του Σαίξπηρ μόλις ανέβηκε στο Central Park στη σκηνοθεσία του Oskar Eustis και σε παραγωγή του Public Theatre στο πλαίσιο του κύκλου «Shakespeare in the Park», με το σαιξπηρικό ζεύγος να θυμίζει έντονα το ζεύγος Τραμπ -ο μεν Ιούλιος Καίσαρας εμφανίζεται ως κατάξανθος, γραβατωμένος και κοστουμαρισμένος πλην όμως άξεστος και χυδαίος γυναικάς, η δε Καλπούρνια ως χαζογκόμενα με σλάβικη προφορά. Το σκάνδαλο δεν είναι, βέβαια, αυτό αλλά το ότι ευθύς αμέσως μετά την πρεμιέρα, η παραγωγή άρχισε να χάνει τους χορηγούς της –με πρώτη την Delta Airlines κι αμέσως μετά την Bank of America.
Κι ενώ ένας άλλος Κέβιν, ο Κέβιν Κλάιν, νικητής φέτος ενός Tony καλύτερης ερμηνείας, έθιξε αρνητικά τη θητεία Τραμπ, ο Σπέισι δεν έβγαλε άχνα για τον «Ιούλιο Καίσαρα». Το κοινό αποθέωσε τη σαρωτική 70χρονη Μπέτι Μίντλερ, η οποία έλαβε το βραβείο καλύτερης ερμηνείας σε μιούζικαλ, στην αναβίωση του «Hello, Dolly!». Τον τίτλο, πάντως, του καλύτερου μιούζικαλ για φέτος, καθώς και πέντε ακόμη βραβεία, έλαβε ένα μιούζικαλ δύσκολης ενηλικίωσης, το «Dear Evan Hansen», και του καλύτερου θεατρικού έργου το δράμα «Oslo» του Τζ. Τ. Ρότζερς με θέμα τις ειρηνευτικές διαπραγματεύσεις Ισραηλινών και Παλαιστινίων. Συμπέρασμα; Ενώ η πρόθεση ήταν μια πολιτικά ορθή απονομή, γεμάτα οξύμωρα ήταν αυτά τα βραβεία!
Πάρτε μια ιδέα από τον εναρκτήριο λόγο του Κέβιν Σπέισι