Φασουλής - Φιλιππίδης: Γυναίκες... δηλητήριο με «Αρσενικό και παλιά δαντέλα»

«Αρσενικό και παλιά δαντέλα» θα μας... κεράσουν στο Παλλάς οι Σταμάτης Φασουλής, Πέτρος Φιλιππίδης και Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, οι οποίοι συμπρωταγωνιστούν με έναν πρώτης τάξεως δωδεκαμελή θίασο στην κλασική όσο και παλαβή ­κομεντί της δεκαετίας του ’40 που ανεβαίνει στο Παλλάς και μας υπόσχεται μαύρο –κατάμαυρο– και άφθονο γέλιο.

Φασουλής - Φιλιππίδης: Γυναίκες... δηλητήριο με «Αρσενικό και παλιά δαντέλα»

«Αρσενικό και παλιά δαντέλα» θα μας... κεράσουν στο Παλλάς οι Σταμάτης Φασουλής, Πέτρος Φιλιππίδης και Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης, οι οποίοι συμπρωταγωνιστούν με έναν πρώτης τάξεως δωδεκαμελή θίασο στην κλασική όσο και παλαβή ­κομεντί της δεκαετίας του ’40 που ανεβαίνει στο Παλλάς και μας υπόσχεται μαύρο –κατάμαυρο– και άφθονο γέλιο.

Φασουλής - Φιλιππίδης: Γυναίκες... δηλητήριο με «Αρσενικό και παλιά δαντέλα» - εικόνα 1

Π ίσω από τις δαντέλες­, τα σεμεδάκια, τις πορσελάνες και τα τσαγιερά, δύο ευγενέστατες και στοργικές γεροντοκόρες κρύβουν τα δηλητήριά τους. Κυριολεκτικά. ­Βλέπετε, οι δύο ηλικιωμένες κυρίες έχουν ένα δολοφονικό χόμπι: καλούν στο σπιτικό τους μοναχικούς γέροντες και από μια παρανοϊκή αίσθηση φιλευσπλαχνίας τους δολοφονούν, απαλλάσσοντάς τους έτσι από τον άθλιο βίο τους. Ο τρόπος του φόνου είναι δε πολύ σικ: λίγες δόσεις από αρσενικό, στρυχνίνη και υδροκυάνιο στο ποτήρι με το σπιτικό κρασί που τους προσφέρουν...
Ο Σταμάτης Φασουλής και ο Πέτρος Φιλιππίδης μεταμφιέζονται σε δολοφονικές γεροντοκόρες και με έναν θίασο συμπρωταγωνιστών πρώτης τάξεως μας υπόσχονται μια παράσταση σουρεαλιστικού και κατάμαυρου χιούμορ βασισμένη στην κλασική, παλαβή φαρσοκωμωδία του Τζόζεφ Κέσερλινγκ «Αρσενικό και παλιά δαντέλα». Το έργο πρωτανέβηκε στο Μπρόντγουεϊ, όπου σημείωσε μεγάλη επιτυχία, κι έγινε ευρέως γνωστό έπειτα από λίγα χρόνια, το 1944, χάρη στην ομώνυμη ταινία­ του Φρανκ Κάπρα, ο οποίος μετέφερε την εξτράβαγκαντ εμπορική κωμωδία από το σανίδι στην οθόνη μένοντας πιστός στο θεατρικό της χαρακτήρα. Ο Κάρι Γκραντ στην πιο ντελιριακή –σε κάποιες στιγμές αφιονισμένη– ερμηνεία της καριέρας του, παίζει τον ανιψιό, που ανακαλύπτει πως οι θείες του δεν είναι τόσο αξιαγάπητες όσο δείχνουν.

Φασουλής - Φιλιππίδης: Γυναίκες... δηλητήριο με «Αρσενικό και παλιά δαντέλα» - εικόνα 2

Στην παράσταση που θα δούμε στο Παλλάς, σε απόδοση και σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή, σκηνικά των Γιώργου Γαβαλά και Γιάννη Μουρίκη, κοστούμια της Ντένης Βαχλιώτη και φωτισμούς του Λευτέρη Παυλόπουλου, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης αναλαμβάνει το ρόλο-κλειδί του ανιψιού, του Μόρτιμερ. Μολονότι αντιφατικός χαρακτήρας, αποδεικνύεται ο μόνος λογικός της οικογένειας. Πρόκειται για έναν κριτικό θεάτρου που μισεί το θέατρο και ορκισμένο εργένη που αποφασίζει να αλλαξοπιστήσει και να παντρευτεί την αγαπημένη του Ελέιν (Τζένη Θεωνά). Όταν όμως φτάνει στο πατρικό του για να ανακοινώσει το χαρμόσυνο νέο στις θείες του, έρχεται αντιμέτωπος με μια σειρά μακάβριων αποκαλύψεων. Όλη η οικογένειά του έχει πολύ ιδιαίτερους τρόπους για να διασκεδάζει: εκτός του ότι οι θείες του αποδεικνύονται καθ’ έξιν δολοφόνοι, ο ένας ξάδερφός του (Λεωνίδας Καλφαγιάννης) πιστεύει ακράδαντα πως είναι ο πρόεδρος Θίοντορ Ρούσβελτ και σκάβει μανιωδώς αναχώματα για τον ενταφιασμό των θυμάτων του κίτρινου πυρετού πιστεύοντας πως βρίσκεται στη Διώρυγα του Παναμά.
Σημειώστε πως ακριβώς αυτά τα αναχώματα χρησιμοποιούν οι δύο θείες για να καταχωνιάζουν τα πτώματα των άτυχων θυμάτων τους. Ο άλλος ξάδερφος (ένας αγνώριστος χάρη στο μακιγιάζ Φάνης Μουρατίδης) είναι ακόμη χειρότερη περίπτωση: ψυχοπαθής δολοφόνος κι επικηρυγμένος εγκληματίας, έχει υποβληθεί από τον φίλο και πιστό συνεργάτη του, τον τρελό δόκτορα Αϊνστάιν (Χρήστος Χατζηπαναγιώτης), σε μια σειρά από αποτυχημένες πλαστικές επεμβάσεις για να κρύψει την ταυτότητά του, με αποτέλεσμα να γίνει φτυστός το τέρας του… Φρανκενστάιν! Παίζουν επίσης οι Γιώργος Ζιόβας, Θωμάς Παλιούρας, Στράτος Χρήστου, Γιώργος Δάμπασης, Ελευθερία Μπενοβία, Γιώργος Δεπάστας, Κωνσταντίνος Καρβέλης, Γιάννης Αθητάκης.

Η παράσταση «Αρσενικό και παλιά δαντέλα» ανεβαίνει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων στο Παλλάς (από 26/4).

Περισσότερες πληροφορίες

Αρσενικό και παλιά δαντέλα

  • Κωμωδία
  • Διάρκεια: 180 '

Μια ξεκαρδιστική μαύρη κωμωδία, με πρωταγωνίστριες δύο γλυκές γριούλες που έχουν ένα περίεργο... χόμπι

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα

Μεταξύ λαογραφίας, τελετουργικού δρωμένου και θεάτρου ντοκουμέντο κινείται η παράσταση της Πειραματικής Σκηνής του Θεσσαλικού Θεάτρου, εμπνευσμένη από μυστικιστικές και αληθινές ιστορίες γυναικών του θεσσαλικού κάμπου. | Powered by Uber

ΓΡΑΦΕΙ: ΤΩΝΙΑ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ
02/05/2024

Τα πικρά δάκρυα της Πέτρα φον Καντ

Ατμοσφαιρική και ενδιαφέρουσα σκηνική πρόταση του γνωστού έργου του Φασμπίντερ για την ερωτική εξουσία και εξάρτηση μέσα από τη σχέση δύο γυναικών. | Powered by Uber | Powered by Uber

"Έξι πρόσωπα σε αναζήτηση συγγραφέα" και μετά τις διακοπές του Πάσχα

Το έργο του Λουίτζι Πιραντέλο που σκηνοθετεί ο Πέτρος Νάκος σε δική του μετάφραση στο θέατρο Altera Pars θα συνεχίσει την πορεία του μετά την πασχαλινή ανάπαυλα.

"Ψιλικά": Μία περφόρμανς σε κείμενα Γλυκερίας Μπασδέκη ανεβάζει η ομάδα "Στέρεο νερό"

Μια site-specific performance για την αναζήτηση της ευτυχίας ανεβάζει τον Μάιο η ομάδα της χορογράφου Εύης Σούλη σε ένα εγκαταλελειμμένο εμπορικό κέντρο.

"Τα ραδίκια ανάποδα" θα δούμε και μετά το Πάσχα

Λόγω επιτυχίας, ο μονόλογος του Γιώργου Γαλίτη σε σκηνοθεσία Βλαδίμηρου Κυριακίδη, που βρίσκεται στον δέκατο χρόνο του, θα παραταθεί και μετά τις πασχαλινές διακοπές στο θέατρο Αργώ.

Η Αναστασία Παπαστάθη σκηνοθετεί τους "Βρικόλακες"

Το σπουδαίο δράμα του Ίψεν θα δούμε την ερχόμενη σεζόν στο θέατρο Radar.

"Δον Κιχώτης": Ο Γιάννης Μπέζος σκηνοθετεί τους Βλαδίμηρο Κυριακίδη και Θανάση Τσαλταμπάση σε καλοκαιρινή περιοδεία

Έναν πολυμελή θίασο, στον οποίο θα δούμε και τις Νάντια Κοντογεώργη και Παρθένα Χοροζίδου, ενορχηστρώνει ο Γιάννης Μπέζος στη μεγάλη θεατρική παραγωγή του καλοκαιριού που θα ταξιδέψει σε όλη την Ελλάδα το διαχρονικό έργο του Μιγκέλ ντε Θερβάντες. Δείτε αποκλειστικές φωτογραφίες από την πρώτη ανάγνωση.