Superbowl 2018: όλα τα trailers ταινιών και σειρών

To Hollywood και οι Δικτυακές υπηρεσίες... σε ομοβροντία προώθησης περιπετειών και άλλων φιλμ ως και το καλοκαίρι

Ελάχιστες άλλες... περιστάσεις μπορούμε να σκεφτούμε περισσότερο εμπορικές από αυτές των διαφημίσεων που προβάλλονται κατά την διάρκεια του περίφημου Super Bowl στην αμερικανική τηλεόραση - και οι κινηματογραφικές ανήκουν στις εταιρείες που παραδοσιακά εκμεταλλεύονται αυτόν τον υπερπολύτιμο (και πανάκριβο) τηλεοπτικό χρόνο ώστε να "υπενθυμίσουν" στο κοινό τις ταινίες που έχουν τους επόμενους μήνες. Το Super Bowl που μεταδόθηκε χθες δεν απετέλεσε εξαίρεση: για την ακρίβεια προβλήθηκαν όχι λιγότερα από επτά διαφορετικά διαφημιστικά "teaser" trailers, έξι για καινούργια φιλμ και ένα για τον δεύτερο κύκλο της σειράς Westworld του HBO.

Παραθέτουμε τα trailers αυτά, μαζί με τις μέχρι στιγμής ανακοινωμένες ημερομηνίες προβολής των αντίστοιχων ταινιών στην Ελλάδα. Η επόμενη σεζόν του Westworld θα ξεκινήσει να προβάλλεται στις 22 Απριλίου και δεν έχουμε ακόμη επιβεβαίωση σχετικά με το αν και κατά πόσο η Nova ή η COSMOTE TV θα την προβάλλουν.

Χθες είχαμε, δε, και μία... εκκεντρική πρωτιά, από αυτές όμως που εν τέλει περιμένει πια κανείς από την Netflix: χωρίς καμία προαναγγελία σχετική, η δημοφιλέστερη Δικτυακή υπηρεσία διανομής ψυχαγωγικού περιεχομένου διαφήμισε κατά την διάρκεια του Superbowl την νέα ταινία του J.J. Abrahms, το The Cloverfield Paradox, το οποίο έγινε διαθέσιμο στους συνδρομητές της... αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα. Μπαμ-μπαμ!

The Cloverfield Paradox (Διαθέσιμο)

Red Sparrow (01/03/2018)

A Quiet Place (06/04/2018)

Avengers: Infinity War (26/04/2018)

Solo: A Star Wars Story (25/05/2018)

Jurassic World: Fallen Kingdom (22/06/2018)

Mission: Impossible - Fallout (27/07/2018)

Skyscraper (Καλοκαίρι 2018)

Dundee (Καλοκαίρι 2018)

Westworld Season 2 (22/04/2018)

Φυσικά το τρέχον έτος επιφυλάσσει πολύ περισσότερες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές από αυτές που παραθέτουμε - οι συγκεκριμένες ήταν απλώς αυτές που επέλεξαν τα studios (και το HBO) να προωθήσουν στο πλαίσιο του Super Bowl και όλες θα προβληθούν μέχρι το καλοκαίρι (οπότε μάς περιμένει το... "δεύτερο κύμα" ταινιών της χρονιάς). Οι συγκεκριμένες, πάντως, αναμένεται ακόμη και μόνο λόγω brand name ή/και συντελεστών να αποδειχθούν από τις πλέον εμπορικές του 2018, οπότε... αναμένουμε μ' ενδιαφέρον!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ