Sony: περικοπές και αλλαγή πλεύσης

Νέος διευθύνοντας, νέα σχέδια για το μέλλον - για τις τηλεοράσεις κι όχι μόνο

Το γεγονός ότι πολλές εταιρείες του χώρου της τεχνολογίας έχουν αντιμετωπίσει και αντιμετωπίζουν δυσκολίες τα τελευταία χρόνια είναι αδιαμφισβήτητο - είτε λόγω της οικονομικής δυστοκίας παγκοσμίως, είτε λόγω αλλαγής των συνθηκών της αγοράς, είτε λόγω του πάρα πολύ σκληρού ανταγωνισμού. Η Sony, ωστόσο, παραμένει μία εταιρεία με μακρά και από κάποιες απόψεις αληθινά ένδοξη ιστορία, την οποία στα μάτια των ΜΜΕ και του κοινού θα πρέπει να τιμά. Ανεξαρτήτως συνθηκών, το "It's a Sony" θα πρέπει να πρεσβεύει κάτι και, ειδικά στην κατηγορία των τηλεοράσεων, ο ιαπωνικός κολοσσός δεν το έχει καταφέρει αυτό εδώ και πάρα πολύ καιρό: είναι κοινό μυστικό πως το τμήμα αυτό της Sony καταγράφει ζημίες εδώ και 8 (!) συναπτά έτη. Με αφορμή την έναρξη του νέου της οικονομικού έτους πριν από μερικές ημέρες, ο νέος της διευθύνοντας σύμβουλος, Kaz Hirai, έδωσε συνέντευξη σχετικά με το πώς σκοπεύει να οδηγήσει την εταιρεία τα επόμενα χρόνια.

Ο Hirai αναγνώρισε πως το τμήμα τηλεοράσεων της Sony έχει αποτύχει να αποδώσει τ' αναμενόμενα, όμως θεωρεί ότι υπάρχει τρόπος να επανέλθει η συγκεκριμένη δραστηριότητα της εταιρείας στην κερδοφορία. Η έννοια του μέσου προβολής είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το brand της Sony, υπογράμμισε, γι' αυτό θα επιδιωχθεί να γίνει το τμήμα των τηλεοράσεων ισχυρότερο με συγκεκριμένους τρόπους. Ο Hirai αναφέρθηκε σε μείωση των κατασκευαστικών εξόδων και των λειτουργικών εξόδων του τμήματος (κατά 60% και 30% αντίστοιχα), σε μείωση του διαφορετικού αριθμού των μοντέλων τηλεοράσεων που κατασκευάζει κατά 40% (κάτι που επικροτούμε και θα συνιστούσαμε και σε άλλους κατασκευαστές), καθώς και στη βελτίωση των τηλεοράσεων της Sony στους τομείς του ήχου και της διασύνδεσης με τις φορητές συσκευές της εταιρείας (από κινητά έως tablet και PS Vita).

Όσον αφορά στις τεχνολογίες που θα χρησιμοποιηθούν στην αλλαγή αυτή πλεύσης για το τμήμα των τηλεοράσεων, ο Hirai εμμένει στην πεποίθηση των προκατόχων του πως αυτή των LCD/LED LCD είναι η πιο αξιόπιστη και ταιριαστή στο brand της Bravia. Επιβεβαίωσε, ωστόσο, πως η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει πόρους στην έρευνα και την ανάπτυξη για την αξιοποίηση κι άλλων τεχνολογιών, όπως η OLED και η πρόσφατη Crystal LED (που κατέπληξε τους πάντες στην έκθεση CES τον Ιανουάριο). Δεν έθεσε κανένα χρονοδιάγραμμα για μοντέλα Bravia βασισμένα σε αυτές, θα δηλώναμε έκπληκτοι ωστόσο αν δεν είχε τέτοιες hi-end προτάσεις διαθέσιμες μέσα στο 2013.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ