Και η Megan Fox με Windows 8

Σε σχετική διαφήμιση των Intel και Acer. Αλλά... πού είναι τα tablet;

Εντάξει, δεν είναι πως... δεν το περιμέναμε ακριβώς να "ακουστούν" τα Windows 8 αυτόν τον καιρό - αν όχι τώρα, που ξεκινούν εμπορικά, πότε; Ομολογούμε όμως ότι δεν περιμέναμε τόσο glamorous διαφήμιση, αντίστοιχη ή εντυπωσιακότερη αυτών που είχε κάνει π.χ. η Apple για την Siri, την εικονική βοηθό του iPhone 4S. Και σίγουρα όχι μια διαφήμιση με την απίθανα sexy (κι "εξαφανισμένη" τα τελευταία 2 χρόνια) Megan Fox, την καλονή του αρχικού Transformers που... ένα καπώ έσκυψε ν' ανοίξει και προξένησε εγκεφαλικά ή καρδιακά στον μισό αντρικό πληθυσμό του πλανήτη το 2007! Η Fox πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση που "συνυπέγραψαν" οι Intel, Acer και Microsoft, αν κρίνει κανείς από το περιεχόμενό της. Με μία απρόσμενη λεπτομέρεια: δεν αφορά σε tablets.

H διαφήμιση "παίζει" έξυπνα με το προφίλ της Megan Fox, προβάλλοντας όχι το παρουσιαστικό της ως "όπλο", αλλά την ευφυία της και την αφοσιωσή της στη βιολογία, προκειμένου να... διευκολύνει την έρευνα της επικοινωνίας του ανθρώπου με τα δελφίνια. Στη διάρκεια του διαφημιστικού η Fox χειρίζεται τον νέο φορητό υπολογιστή της Acer που είναι κατηγορίας Ultraportable (λεπτός κι ελαφρύς), φέρει οθόνη αφής και αξιοποιεί τα Windows 8 - ευτυχώς το... product placement είναι διακριτικό και η όλη διαφήμιση χιουμοριστική, χωρίς το πομπώδες ύφος που θα διέκρινε πιθανώς αντίστοιχες διαφημίσεις της Apple. Γενικώς, είναι μια διαφήμιση που "σου μένει", ό,τι ακριβώς χρειάζεται η Acer και η Intel για να κινήσουν το ενδιαφέρον του κοινού για τα νέα αυτά laptop δηλαδή.

Απλώς, να. Άξιο απορίας είναι το γεγονός ότι σε περίοδο προώθησης των Windows 8, η Acer επέλεξε να προβάλλει ως σύστημα ενδεδειγμένο για χρήση του νέου λειτουργικού της Microsoft μόνο ένα laptop, όχι tablet - ούτε καν έναν υβριδικό συνδυασμό laptop/tablet, ο οποίος θα αναδείκνυε με περισσότερο κατανοητό τρόπο τα πλεονεκτήματα των "αγγίξιμων" νέων Windows. Εκτός αν η Intel (που πιθανότατα χρηματοδότησε τη συγκεκριμένη διαφήμιση) συνεχίζει να αισθάνεται πως τα μελλοντικά κέρδη της δεν βρίσκονται στην αγορά των tablet ή των υβριδικών συσκευών, αλλά στην "παραδοσιακή" κατηγορία των φορητών υπολογιστών. Μαμά Intel; Είναι λίγο... αργά γι' αμφιβολίες, θα έλεγε κανείς!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ