Γραμμένη με ένα φρέσκο μείγμα ντοκιμαντερίστικου νατουραλισμού και θεατρικής τόλμης, η τραγικωμωδία του Στίβεν Καράμ, σε μετάφραση και σκηνοθεσία του Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, αποτυπώνει την ουσία της ανθρώπινης κατάστασης με ακρίβεια, συμπόνια και απαράμιλλη αυθεντικότητα.
Σε πανελλήνια πρώτη ανεβαίνει το έργο που πραγματεύεται την έννοια της ταυτότητας ως στοιχείο αυτοπροσδιορισμού, αλλά και ως κίνδυνο εγκλωβισμού μέσα σε δύσκαμπτα πλαίσια που μας έχουν επιβληθεί από την καταγωγή, τη θρησκεία, τις παραδόσεις, την οικογένεια και τον εαυτό μας.
Η σκηνοθέτρια και μέλος της ομάδας "Ανδρομέδα" μιλά, με αφορμή την παράσταση θεάτρου-ντοκουμέντο που ανεβαίνει στο 104, για το #metoo, τον λόγο που ασχολείται θεατρικά με ευαίσθητα κοινωνικά ζητήματα και τον ρόλο του θεάτρου στην αλλαγή της κοινωνίας μας.
Φέτος, με τον γενικό τίτλο "Παραβάσεις/Αναγνώσεις", το θεατρικό αναλόγιο του ΚΠΙΣΝ επιστρέφει στον πυρήνα της σκηνικής ανάγνωσης και αντλεί έμπνευση από τον Καβαφικό στίχο "ιδανικές φωνές κι αγαπημένες".
Η ραχοκοκαλιά του πρόσφατου θεατρικού προγραμματισμού της Στέγης συμμετέχει στο αφιέρωμα.
Μέσα από τα μάτια τεσσάρων νέων ηθοποιών βλέπουμε μια εποχή́ που οι γυναίκες παρακολουθούν την ανδρική́ κούρσα ταχύτητας από́ τις κερκίδες.
Ένα ιστορικό αλλά και επίκαιρο ταξίδι επιβίωσης από την ελευθερία στη σκλαβιά, αλλά και αντίστροφα, από τον θάνατο στη ζωή, που ξεκίνησε το 1922, μεταφέρεται στο Θέατρο του Νέου Κόσμου από τον Βασίλη Μαυρογεωργίου.
Οι θεατρικές επαναλήψεις που σηκώνουν αυλαία αυτή την εβδομάδα (έως 6/12).
Η Κατερίνα παρουσιάζει τα καλύτερα κομμάτια από τις τρεις sold out hit παραστάσεις της "Φέτα με τη βασίλισσα", "About sex" και "Staying Alive" (Σχεδόν Πέθανα), μαζί με ολοκαίνουριο υλικό φτιαγμένο στο Λονδίνο.
Ένα πρωτότυπο θέαμα που συνδυάζει τον θεατρικό λόγο με γνωστά και αγαπημένα τραγούδια που ερμηνεύει η Σαλίνα Γαβαλά, αλλά και την τεχνολογία των ολογραμμάτων, σε σκηνοθεσία του Φίλιππου Σοφιανού.
Ο Μάνος Καρατζογιάννης γράφει για το "Bella Figura", το νέο έργο της Γιασμίνα Ρεζά, που σκηνοθετεί σε πανελλήνια πρεμιέρα στο θέατρο Σταθμός.
Η σεναριογράφος, σκηνοθέτιδα, ιδρύτρια του Σινο-ελληνικού Συλλόγου Παραστατικών Τεχνών και διοργανώτρια του φεστιβάλ που είναι αφιερωμένο στον κινέζικο πολιτισμό και την τέχνη μιλά στο "α".
Η συγγραφική βούληση επικεντρώνεται σε μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση της ηρωίδας και όχι σε άλλη μια στείρα βιογραφία επάνω σε εξόχως προβεβλημένα γεγονότα της ζωής της Κάλλας.
Συζητήσαμε με την σκηνοθέτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου με αφορμή το συναρπαστικό θρίλερ του Ρόμπερτ Άικ, ένα έργο που αγγίζει καυτά ζητήματα της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας, το οποίο ανεβάζει στο Αμφι-θέατρο. Μπορείτε να δείτε την παράσταση σε avant premiere στις 8/12.
Το "α" ήταν ο πρώτος θεατής της νέας παράστασης στο Άλφα- "Ληναίος-Φωτίου", όπου συνομίλησε με την Αφροδίτη Λιάντου και τον Διονύση Παπανδρέου (τους Gen Z πρωταγωνιστές που σκηνοθετεί η Θάλεια Ματίκα) και σας μεταφέρει αποκλειστικό sneak-peak.
Ο Μάρκος Σεφερλής ετοιμάζει τη μεγαλύτερη παραγωγή που έχει κάνει ποτέ, μεταφέροντας στη σκηνή την μουσικοθεατρική εκδοχή της αγαπημένης ταινίας κινουμένων σχεδίων με πρωταγωνιστή τον χαριτωμένο πράσινο ήρωα και την παρέα του.
Πρόκειται για την νέα παραγωγή της ομάδας Νοσταλγία, σε πρωτότυπο κείμενο του Γιώργου Σίμωνα και σκηνοθεσία του Γιώργου Τζαβάρα.
Η χορεύτρια και χορογράφος σκηνοθετεί, χορογραφεί και εξερευνά οπτικά και ηχητικά τη δημιουργική διαδικασία του σύμπαντος και τα άκρα της ανθρώπινης κατάστασης μέσα από τη δυναμική που διέπει τη φύση της γυναίκας.
Ο Πορτογάλος σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ της Αβινιόν φέρνει στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση τη νέα του παράσταση και θέτει το ερώτημα: Πόσο ηθικό είναι να σκοτώνεις κάποιον που δεν είναι ηθικός;