Τέλος τα προγράμματα συμπερίληψης για την Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης της Ουάσιγκτον

Ο τερματισμός τους έγινε μετά από εκτελεστικό διάταγμα του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης Ουάσιγκτον © Shutterstock

Η Εθνική Πινακοθήκη Τέχνης της Ουάσιγκτον (NGA) τερματίζει τα προγράμματα συμπερίληψης, ισότητας και ποικιλομορφίας (Diversity, Equity, and Inclusion - DEI) λόγω εκτελεστικού διατάγματος του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, που εκδόθηκε τη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου. Το εκτελεστικό διάταγμα τερματίζει παρόμοιες πρωτοβουλίες σε όλες τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες, περιγράφοντάς τες ως "παράνομα και ανήθικα προγράμματα διακρίσεων".

Σύμφωνα με εκπρόσωπο του μουσείου, που μίλησε στη Hyperallergic, το προσωπικό του γραφείου υπεύθυνου για τα συγκεκριμένα προγράμματα έχει καλύψει άλλες θέσεις στην Εθνική Πινακοθήκη, ενώ έχουν αφαιρεθεί οποιεσδήποτε αναφορές στο πρόγραμμα DEI από την ιστοσελίδα της. Οι λέξεις "ποικιλομορφία", "ισότητα", "πρόσβαση" και "συμπερίληψη" με τους όρους "φιλόξενο" και "προσβάσιμο".

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Πάνω από 200 έργα του καλλιτέχνη Δημήτρη Σεβαστάκη παρουσιάζονται στην Εθνική Βιβλιοθήκη

"Ο λόγος και ο τόπος" περιλαμβάνει έργα που φιλοτεχνήθηκαν την τελευταία δεκαετία.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
14/11/2025

Για τον Θοδωρή Προδρομίδη, οι συνέργειες δεν είναι απλά άλλη μια πιασάρικη λέξη

Με αφορμή την ολοκλήρωση της έκθεσης του Θοδωρή Προδρομίδη "Port Proxy" στην Callirrhoë στις 15/11 μιλάμε με τον εικαστικό για το έργο του και τη συμμετοχή του σε προγράμματα τέχνης και εκπαίδευσης ως φορέας κοινωνικής αλλαγής.

"Gut": Ένα εικαστικό πρότζεκτ για την ποιητική της υπόγειας ύπαρξης

Σύγχρονοι δημιουργοί μελετούν ορισμένους από τους ισχυρότερους συμβολισμούς των ανθρώπινων απαρχών που έχει πλάσει η φαντασία.

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για το 15ο Διεθνές Συνέδριο CoMuseum

Ένα τριήμερο γεμάτο ομιλίες, συζητήσεις, εργαστήρια και δράσεις δικτύωσης.

"λάλλαρος": Μια κυπριακή φράση γίνεται αφορμή για εικαστικούς πειραματισμούς

Επτά Κύπριοι καλλιτέχνες συναντώνται σε ένα πεδίο δημιουργικού διαλόγου και συνύπαρξης.

Ο Ουκρανός πρωτοπόρος Alexis Gritchenko και η σχέση του με την Ελλάδα

Το MOMus Θεσσαλονίκης τιμά έναν από τους σημαντικότερους Ευρωπαίους καλλιτέχνες του 20ού αιώνα.

Η Maud Royer μάς ανοίγει τα μάτια για την "Τρανσφοβία"

Και το κάνει μέσα από το ομότιτλο νέο της δοκίμιο που κυκλοφορεί προσεχώς από τις εκδόσεις Πόλις.