Εγκαίνια: Οι εκθέσεις της εβδομάδας (11-17/12)

Δυναμική επιστροφή για την Cheapart, οι νέες εκθέσεις του ΕΜΣΤ και όλα τα εικαστικά πρότζεκτ που αξίζει να δείτε αυτή την εβδομάδα.

CheapartWeek2023 Alexandra Sarah

CheapartWeek2023: Curious worlds

Η Cheapart μάς προσκαλεί σε ένα παιχνίδι περιέργειας και ανακάλυψης, γνωριμιών και ανταλλαγής απόψεων. 86 καλλιτέχνες, 9 επιμελητές και 33 performance artists με εικαστικές προτάσεις, περφόρμανς, προβολές και παρουσιάσεις καταλαμβάνουν τους 7 ορόφους στο νέο κτίριο της Cheapart.

Εγκαίνια: 13/12

Info: Cheapart | 13-23/12 | Ώρες λειτουργίας: καθημερινά 2-9 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Κι αν οι γυναίκες κυβερνούσαν τον κόσμο;

Χρύσα Ρωμανού ΕΜΣΤ
Χρύσα Ρωμανού, μέσα στην εγκατάσταση του Νίκου Κεσσανλή, Pallazo Strozzi, Φλωρεντία, 1964

Με το περσινό εκθεσιακό του πρόγραμμα να εντυπωσίασε το αθηναϊκό κοινό και το πρότζεκτ "Modern Love" να είναι από τα πιο επιτυχημένα της περασμένης εικαστικής σεζόν, το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης αποχαιρετά το 2023 δίνοντας φωνή στη γυναίκα, μέσα από τις νέες εκθέσεις που θα εγκαινιάσει στις 14 Δεκεμβρίου. Για τους επομένους επτά μήνες, οι γυναίκες καταλαμβάνουν το ΕΜΣΤ, σε μια προσπάθεια του μουσείου να αναδειχθεί η σύγχρονη καλλιτέχνιδα. Πέρα από τη μεγάλη έκθεση "Γυναίκες, μαζί" που θα περιλαμβάνει έργα από τη σημαντική Δωρεά Συλλογής Δ. Δασκαλόπουλου, στους διάφορους ορόφους του μουσείου θα δούμε αφιερώματα στις Χρύσα Ρωμανού, και Λήδα Παπακωνσταντίνου, καθώς και την πρώτη ατομική έκθεση της Δανάης Ανεσιάδου.

Εγκαίνια: 14/12

Info: Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης | από 14/12/23 | Ώρες λειτουργίας: Τρ., Τετ., Παρ., Σαβ., Κυρ.: 11 π.μ. - 7 μ.μ., Πεμ.: 11 π.μ. - 10 μ.μ. | Είσοδος: €8, €4

Κανονικότητες στη ΛΟΑΤΚΙ+ Κοινότητα

Κανονικότητες στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα
Αγγελος Παπαδημητρίου, Αυτοφωτογραφία, 1970, courtesy of the artist

Αλήθεια, πώς πολεμάς την εσωτερική προκατάληψη; Κοιτώντας το ζήτημα της κανονικότητας από μια εσωτερική σκοπιά, η νέα έκθεση που παρουσιάζει η Θετική Φωνή στην Crux μιλά για τις προκαταλήψεις που υπάρχουν μέσα στη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα. Οι καλλιτέχνες προσπαθούν να αναδείξουν τους διαφορετικούς τρόπους που ο κόσμος απολαμβάνει το σεξ ή αντιλαμβάνεται τη σεξουαλικότητα και το φύλο.

Εγκαίνια: 15/12 (5-9 μ.μ.)

Info: Γκαλερί Crux | 15/12-20/1 | Ώρες λειτουργίας: Πεμ., Παρ.: 5-9 μ.μ., Σαβ.: 1-5 μ.μ. και κατόπιν ραντεβού | Είσοδος ελεύθερη

Στερέωμα

Στερέωμα
Χριστιάνα Σούλου, "The Emperor I", 2023 | Coloured pencil on paper | 53 x 42 cm | Digitalization: Graphicon

Η Χριστιάνα Σούλου παρουσιάζει 25 ζωγραφικά έργα, βασισμένα σε μελέτη σχεδίων της προηγούμενης δουλειάς της "Water" και σε επιλογή παλαιότερων σχεδίων της σειράς "Φανταστικά Όντα - μετά τον Borges". Κοινό σημείο των έργων είναι το ζήτημα της σχέσης κίνησης - έμψυχης μορφής, όπως αυτή αποτυπώνεται με μολύβι σε χαρτί. 

Εγκαίνια: 15/12 (6-9 μ.μ.)

Info: Bernier/Eliades | 15/12/23-8/2/24 | Ώρες λειτουργίας: Τρ.-Παρ.: 10.30 π.μ. – 6.30, Σαβ.: 12-4 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Επιφάνειες, οδηγίες χρήσης

Επιφάνειες, οδηγίες χρήσης. Η διαλεκτική ανάμεσα στην καθημερινότητα και την ύλη
Στον χώρο αποτοίχισης του σπιτιού από το οποίο πρόερχεται το έργο Baalbeks. Μελίσσια Αττικής, Ιούλιος 1986. Αρχείο Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου.

Η έκθεση της Ρένα Παπασπύρου στην Εθνική Πινακοθήκη είναι η πρώτη μιας σειράς δράσεων του μουσείου για το πρόγραμμα "Ενδιάμεσος Χώρος", που θα ενεργοποιεί κάθε φορά διαφορετικούς χώρους τόσο στον εσωτερικό, όσο και στον περιβάλλοντα χώρο του κτιρίου. Με τον τίτλο να κάνει αναφορά στο βιβλίο του Georges Perec, "Ζωή, Οδηγίες χρήσεως", η έκθεση παρουσιάζει έργα της καλλιτέχνιδας από όλα τα στάδια της καριέρας της, από το 1976 έως σήμερα. Η Παπασπύρου θέτει ερωτήματα γύρω από την πολλαπλότητα της εικόνας, τη σχέση της ύλης με το βλέμμα, την αισθητική εμπειρία της καθημερινής ζωής και τη δυνατότητα του ανθρώπινου νου να δημιουργεί εικόνες και να κάνει ελεύθερους συνειρμούς.

Εγκαίνια: 12/12

Info: Εθνική Πινακοθήκη - Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτσου | 12/12/23-16/6/24 | Ώρες λειτουργίας: Δευτ., Πεμ., Παρ., Σαβ., Κυρ.: 10 π.μ. – 6 μ.μ., Τετ.: 10 π.μ. – 8 μ.μ. | Είσοδος: €10, €5

Μάρκος Καμπάνης: Έργα 1990 - 2020

Μάρκος Καμπάνης: Έργα 1990 - 2020

Ένα αφιέρωμα στην πολύπτυχη εικαστική δραστηριότητα του Μάρκου Καμπάνη. Η έκθεση συγκεντρώνει έργα από τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, με κεντρικό θέμα έξι μεγάλες ενότητες δουλειάς, χωρίς να ακολουθεί τη λογική της χρονολογικής παρουσίασης. 

Εγκαίνια: 15/12 (8 μ.μ.)

Info: Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος | 15/12/23-18/2/24 | Ώρες λειτουργίας: Δευ.-Κυρ.: 9.30 π.μ.-8 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Χαιρώνεια, 2 Αυγούστου 338 π.Χ.: Μια μέρα που άλλαξε τον κόσμο

Λέοντας της Χαιρώνειας
© Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού/Εφορεία Αρχαιοτήτων Βοιωτίας/Ο.Δ.Α.Π.
Ο Λέοντας της Χαιρώνειας, Πολυάνδριο των Θηβαίων Ιερολοχιτών

Τι συνέβη στις 2 Αυγούστου του 338 π.Χ.; Πρόκειται για την ημέρα που ο τότε 18χρονος Μέγας Αλέξανδρος έκανε την εμφάνισή του στην πολιτική και στρατιωτική σκηνή της χώρας, συμβάλλοντας στην ήττα του Ιερού Λόχου των Θηβαίων. 260 περίπου αντικείμενα από ελληνικά και ξένα μουσεία, καθώς και ιδιωτικές συλλογές, εξετάζουν τους δύο κόσμους που συγκρούστηκαν την ιστορική εκείνη ημέρα, σηματοδοτώντας τη μετάβαση από την κλασική στην ελληνιστική περίοδο.

Εγκαίνια: 14/12

Info: Μέγαρο Σταθάτου του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης | 14/12/23-31/3/24 | Ώρες λειτουργίας: Δευτ., Τετ., Παρ., Σαβ.: 10 π.μ. – 5 μ.μ., Πεμ.: 10 π.μ. – 8 μ.μ., Κυρ.: 11 π.μ. – 5 μ.μ. | Είσοδος: €6

Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Κανονικότητες στη ΛΟΑΤΚΙ+ Κοινότητα

  • Μεικτά Μέσα

H έκθεση φωτίζει ένα εσωτερικό πρόβλημα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας, αυτό της μη αποδοχής της ταυτότητας φύλου και σεξουαλικών πρακτικών των διαφορετικών υποσυνόλων της, ταυτίζοντάς τα συχνά με την προσωπικότητά τους. Τα έργα της έκθεσης φωτίζουν τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους οι άνθρωποι απολαμβάνουν το σεξ ή αντιλαμβάνονται την ταυτότητα φύλου και τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους. Είτε αναφερόμαστε σε ομοφυλόφιλους είτε σε ετεροφυλόφιλους και στις πρακτικές που ακολουθούν στο σεξ, και εφόσον συζητούμε για ενήλικες και συναινούντες, η έννοια της "διαστροφής" –και της εμπάθειας που αυτή επιφέρει, αν όχι του μίσους– θα έπρεπε να εξαλειφθεί. Η έκθεση υπενθυμίζει πως δεν υπάρχει επιστροφή, η αποδοχή της διαφορετικότητας είναι μονόδρομος.

Ρένα Παπασπύρου. Επιφάνειες, οδηγίες χρήσης

  • Μεικτά Μέσα

Η έκθεση είναι η πρώτη μίας σειράς δράσεων που ανήκουν στο νέο πρόγραμμα του μουσείου με τίτλο "Ενδιάμεσος Χώρος". Πρόκειται για ένα ευέλικτο πρόγραμμα με συνεχή ροή ανάμεσα σε περιεκτικές ατομικές ή ομαδικές εκθέσεις, εργαστήρια, επιτελεστικές δράσεις, θεματικά αφιερώματα, παρουσιάσεις και διατομεακά προγράμματα που θα εστιάζει στη σύνδεση του "μέσα" με το "έξω" και θα ενεργοποιεί κάθε φορά διαφορετικούς χώρους τόσο στον εσωτερικό, όσο και στον περιβάλλοντα χώρο του κτηρίου. Η έκθεση "Επιφάνειες, οδηγίες χρήσης. Η διαλεκτική σχέση ανάμεσα στην καθημερινότητα και την ύλη" έχει ως σημείο εκκίνησης το έργο Balbeeks που ανήκει στην συλλογή της Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείου Αλεξάνδρου Σούτσου και δείχνει μία γυναικεία μορφή να αναδύεται στον χώρο. Παρουσιάζει έργα της Ρένας Παπασπύρου που αντιπροσωπεύουν όλα τα στάδια της δουλειάς της από το 1976 μέχρι σήμερα και περιλαμβάνει δύο νέα έργα που δημιούργησε ειδικά για την έκθεση. Το έργο της Παπασπύρου στο σύνολό του θέτει θεμελιώδη Η έκθεση εστιάζει επίσης στο γεγονός ότι η Ρένα Παπασπύρου – γυναίκα, μάνα, καλλιτέχνης και πρώτη γυναίκα καθηγήτρια σε εργαστήριο της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών - ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της καθημερινότητάς της μετατρέποντάς την σε καλλιτεχνικό πεδίο έρευνας και δημιουργίας.

Χαιρώνεια, 2 Αυγούστου 338 π.Χ.: Μια μέρα που άλλαξε τον κόσμο

  • Ιστορικές - Αρχαιολογικές

Μια έκθεση-σταθμός για την ιστορική μέρα που έφερε στην πολιτική σκηνή τον Μέγα Αλέξανδρο, έναν από τους μεγάλους πρωταγωνιστές της παγκόσμιας ιστορίας. Η έκθεση εντάσσεται στη νέα σειρά αρχαιολογικών εκθέσεων «Ιστορίες Ανθρώπων» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Η έκθεση τονίζει τη σημασία της μάχης της Χαιρώνειας για τη μετάβαση από την κλασική στην ελληνιστική περίοδο. Η μάχη έφερε τους Μακεδόνες οριστικά στη θέση της κυρίαρχης δύναμης στην Ελλάδα και την ανατολική Μεσόγειο υπό τη βασιλεία του Φιλίππου. Τη μέρα αυτή, ο δεκαοκτάχρονος τότε πρίγκιπας Αλέξανδρος κάνει δυναμικά την εμφάνισή του στην πολιτική και στρατιωτική σκηνή, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην ήττα του Ιερού Λόχου των Θηβαίων. Η έκθεση επιτρέπει να «αγγίξουμε» αρχαιολογικά τον μεγάλο βασιλιά, όσο ποτέ και πουθενά αλλού στον τόπο και τον χρόνο. Μέσα από περίπου 260 αντικείμενα, τα οποία θα προέρχονται από 25 ελληνικά μουσεία, 2 μουσεία του εξωτερικού και 4 ιδιωτικές συλλογές, η έκθεση θα εξετάσει τους δύο κόσμους που συγκρούστηκαν, δημιουργώντας τη μαγιά για τον νέο ελληνιστικό κόσμο που γεννήθηκε την επαύριον της ιστορικής μάχης, αλλάζοντας τον ρου της ιστορίας.

Χριστιάνα Σούλου. Στερέωμα

  • Ζωγραφική

Η καλλιτέχνιδα διαμορφώνει μία διάταξη αποτελούμενη από περίπου 25 ζωγραφικά έργα, βασισμένα σε μελέτη σχεδίων της προηγούμενης δουλειάς της «Water» και σε επιλογή παλαιότερων σχεδίων της σειράς «Φανταστικά Όντα - μετά τον Borges». Ο κοινός παρονομαστής και το σημείο που ενώνει τα έργα αυτής της παρουσίασης είναι το ζήτημα της σχέσης κίνησης - έμψυχης μορφής, όπως αυτή αποτυπώνεται με μολύβι σε χαρτί. Ο τίτλος της έκθεσης προκύπτει από την απόσταση που παίρνει η καλλιτέχνης από κάθε αναπαραστατική αφήγηση για να φτάσει σε μία αλήθεια που δεν διαδραματίζεται μέσα στον χρόνο, αλλά σε μία στιγμή που ξεφεύγει από κάθε διάρκεια. Το έργο της Χριστιάνας Σούλου, ερευνητικό, αινιγματικό και εμμονικό, πηγαίνει πέρα από την αναπαράσταση και την απλή καταγραφή για να εστιάσει στην βαθύτερη ψυχή των πραγμάτων - σ' αυτό που ζωντανεύει τις μορφές ώστε αυτά που κάνει να είναι πράγματα ζωντανά και έμψυχα. Στα έργα της ο μύθος και η ακραία υποκειμενικότητα συναντιούνται σε εικόνες που λειτουργούν ως μέρος του μαγικού, ως τελετουργικές επωδοί. Μέρος αυτής της τελετουργίας αποτελούν οι τίτλοι των έργων οι οποίοι συνιστούν ένα παράλληλο κειμενικό έργο. Τα έργα της Σούλου είναι μεταφορικά σε μία διαδικασία διαδοχικών μεταμφιέσεων, συμπεριλαμβανομένου και του φύλου.

Μάρκος Καμπάνης: Έργα 1990 - 2020

  • Αφιερώματα

Αφιέρωμα στην πολύπτυχη εικαστική δραστηριότητα του Μάρκου Καμπάνη, με αναφορές στη ζωγραφική, χαρακτική, εκκλησιαστική τέχνη και βιβλία που συλλειτουργούν και ξεδιπλώνουν την προσωπικότητα ενός δημιουργού χαμηλόφωνου, με εκτεταμένο εύρος παραγωγής. Η έκθεση συγκεντρώνει έργα από τις τρεις τελευταίες δεκαετίες, με κεντρικό άξονα έξι μεγάλες ενότητες δουλειάς, χωρίς ωστόσο να ακολουθεί τη λογική της χρονολογικής παρουσίασης. Η έκθεση αντί για αναδρομικό έχει μάλλον "αμφιδρομικό" χαρακτήρα, καθώς δεν έχει αρχή και τέλος, και παλαιά έργα συνομιλούν με νεότερα. Το δημιουργικό οδοιπορικό του ζωγράφου, από τις αρχές του 1990, όταν πρωτοπήγε στο Άγιον Όρος, μέχρι σήμερα εκφράζεται με ποικίλα μέσα, συνδέοντας τις πιο παραδοσιακές τεχνικές με τα σύγχρονα εικαστικά εργαλεία. Από τα αγιορείτικα εργαστήρια εκτύπωσης των εικόνων, τα λεγόμενα σταμπαδούρικα, ως τους χάρτες που προσφέρονται απλόχερα στη χρήση της Google Map, ο Μάρκος Καμπάνης χαρτογραφεί τον προσωπικό του μύθο με πλοηγό τα ίδια τα μέσα της τέχνης.

CheapartWeek2023: Curious worlds

  • Μεικτά Μέσα

Η Cheapart μάς προσκαλεί στην περιπέτεια της τέχνης, σε ένα παιχνίδι περιέργειας και ανακάλυψης, γνωριμιών και ανταλλαγής απόψεων. Το κοινό θα υποδεχθούν 86 καλλιτέχνες ─ 9 επιμελητές ─ 33 performance artists με εικαστικές προτάσεις, περφόρμανς, προβολές και παρουσιάσεις στους 7 ορόφους στο νέο κτίριο της Cheapart.

Γυναίκες, μαζί

  • Αφιερώματα

Για τους επόμενους επτά μήνες οι γυναίκες καταλαμβάνουν το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, αφού στους χώρους του παρουσιάζονται αποκλειστικά έργα γυναικών καλλιτέχνιδων και δημιουργών που αυτοπροσδιορίζονται ως γυναίκες. Στο πλαίσιο της εκθεσιακής ανανέωσης της συλλογής του ΕΜΣΤ, θα γίνει και η πρώτη παρουσίαση ενός αριθμού έργων από τη Δωρεά Συλλογής Δ.Δασκαλόπουλου, τη σημαντικότερη δωρεά στην ιστορία του Μουσείου από την ίδρυσή του, μαζί με έργα της συλλογής του ΕΜΣΤ. Η παρουσίαση περιλαμβάνει, επίσης, τον νέο μακροχρόνιο δανεισμό ενός σημαντικού έργου της Etel Adnan, ευγενική παραχώρηση της SARADAR COLLECTION.

Λήδα Παπακωνσταντίνου. Χρόνος στα χέρια μου

  • Αφιερώματα

Αναδρομική έκθεση για μία από τις πιο επιδραστικές καλλιτέχνιδες στην ιστορία της σύγχρονης τέχνης στην Ελλάδα και από τις πρωτοπόρους της φεμινιστικής τέχνης στη χώρα μας. Για πέντε σχεδόν δεκαετίες, η Παπακωνσταντίνου ανέπτυξε ένα πολύπλευρο και πολυδιάστατο έργο. Πάντα με επίκεντρο το σώμα, η δουλειά της περιλαμβάνει περφόρμανς, γλυπτική, βίντεο, site-specific εγκαταστάσεις και ζωγραφική. Ζητήματα φύλου, σεξουαλικότητας, συλλογικής και προσωπικής μνήμης, ιστορίας, πολιτικής και οικολογίας εντοπίζονται στον πυρήνα της καλλιτεχνικής της έκφρασης. Το έργο της συνολικά αποτελεί σημείο αναφοράς για την ελληνική τέχνη, αλλά και πηγή έμπνευσης για τους νεώτερους εικαστικούς.

Χρύσα Ρωμανού. Η αναζήτηση της ευτυχίας για όσους περισσότερους γίνεται

  • Αφιερώματα

Μια παρουσίαση του έργου της Χρύσας Ρωμανού, από τις πιο αναγνωρίσιμες και καταξιωμένες Ελληνίδες καλλιτέχνιδες της γενιάς της. Η παραμονή της στη Γαλλία, τα χρόνια 1961-1981, υπήρξε καθοριστική για τη διαμόρφωση της καλλιτεχνικής της ταυτότητας. Ανήκε στην ομάδα των Ελλήνων καλλιτεχνών της διασποράς, οι οποίοι έζησαν και εργάστηκαν μεταπολεμικά στα μεγάλα κέντρα τέχνης του δυτικού κόσμου. Για πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τέχνης, μια γυναίκα καλλιτέχνης, η Χρύσα Ρωμανού, δεν ακολούθησε απλώς τις διεθνείς καλλιτεχνικές εξελίξεις αλλά τις συνδιαμόρφωσε. Ίσως περισσότερο γνωστή για τα κολάζ της, τα οποία συνέδεαν, με κριτική αντίληψη, διαφημίσεις και εικόνες από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και την κουλτούρα της κατανάλωσης για να σχολιάσουν τις πολιτικές και κοινωνικές πραγματικότητες της εποχής της, η ασυμβίβαστη ματιά της Ρωμανού παραμένει αιχμηρή και επίκαιρη, ακόμη και σήμερα.

Δανάη Ανεσιάδου. D-Possessions

  • Μεικτά Μέσα

Σε συμπαραγωγή με το WIELS, στις Βρυξέλλες, το ΕΜΣΤ εγκαινιάζει την πρώτη ατομική έκθεση στην Ελλάδα της Βελγο-Ελληνίδας καλλιτέχνιδας Δανάης Ανεσιάδου. H Ανεσιάδου έχει αναπτύξει τα τελευταία 15 χρόνια μια σειρά από μεταφυσικές και προσωπικές αφηγήσεις σε ένα άκρως προσωπικό και ιδιοσυγκρασιακό έργο, το οποίο παραπέμπει στον κινηματογράφο, τις αποκρυφιστικές επιστήμες, την ελληνική αρχαιότητα και τη σύγχρονη επικαιρότητα. Οπλισμένη με έντονο ενδιαφέρον για την ιστοριογραφία και την πολιτική, θέτει υπό αμφισβήτηση αυτό που θεωρούμε αληθινό, επισημαίνοντας τα διπλά πρότυπα και τις ψευδείς διχοτομίες του κυρίαρχου λόγου και της κουλτούρας της παραπληροφόρησης. Η ατομική της έκθεση στο ΕΜΣΤ προσκαλεί τους επισκέπτες σε μια αλληγορική σκηνογραφία αποτελούμενη από νέα γλυπτά και κολάζ, που σχετίζονται με τον πληθωρισμό των πολιτικών και πνευματικών κρίσεων. Σαν σύγχρονη εξορκίστρια, η Ανεσιάδου επιχειρεί να εξαγνίσει και να μεταμορφώσει όχι μόνο τα προσωπικά της υλικά αγαθά αλλά και τις ενεργειακές ροές που δονούνται γύρω μας.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Across Generations": Μαθαίνοντας από την τέχνη, τον πολιτισμό και ο ένας από τον άλλον

Η ημερίδα θα παρουσιάσει τα ποικίλα αποτελέσματα του εγχειρήματος σε εκπαιδευτικούς και σπουδαστές μουσειολογίας και τέχνης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/04/2024

Τα γλυπτά του Evangelion Studio στην οικία της Πιττακού 8

Η δημιουργός του Evangelion Studio, Βάγγω Καβρουλάκη παρουσιάζει μια συλλογή από δώδεκα γλυπτά που συνομιλούν με τον περιβάλλοντα χώρο.

"Με 2 Ματιές": Η ελληνική ζωγραφική μέσα από το σύγχρονο φωτογραφικό βλέμμα

Οι καλλιτέχνες Μιλτιάδης Κατρακούλης και Γιώργος Μουστάκας παρουσιάζουν μια έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Αγγελική Χατζημιχάλη.

Η Εθνική Πινακοθήκη συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με θεματικές ξεναγήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα

Δράσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα στο Κεντρικό Κτήριο και στα Παραρτήματα που έχουν σχέση με τη φετινή θεματική της "Μουσεία για την εκπαίδευση και την έρευνα".

5+1 εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Βιβλιοπαρουσιάσεις, συζητήσεις με αγαπημένους συγγραφείς και.. πάρτι αφιερωμένα στην ανάγνωση.

Τι σχέση έχει ο Λόρδος Βύρωνας με τα γλυπτά του Παρθενώνα;

Το Μουσείο Ακρόπολης παρουσιάζει την έκθεση "Ο Παρθενώνας και ο Βύρωνας" με αφορμή τα 200 χρόνια από τον θάνατο του Βρετανού ποιητή.

Communities Between Islands: Καλλιτέχνες συνομιλούν με κοινότητες από τρία νησιά της Μεσογείου

Το δεύτερο κεφάλαιο του διεπιστημονικού καλλιτεχνικού προγράμματος Communities Between Islands έρχεται τον Μάιο στη Σύρο.