Εγκαίνια: Οι εκθέσεις της εβδομάδας (17-23/4)

Επανερμηνείες της μνήμης, δύο ασυνήθιστες εκθέσεις στην Allouche Benias και όλα τα εικαστικά πρότζεκτ που θα δούμε μετά το Πάσχα στην Αθήνα.

Documents of Breathing The Last Version Αστροναύτης © Πάσκουα Βοργιά, Παύλος Φυσάκης

Documents of Breathing

Μια ασυνήθιστη έκθεση ξεδιπλώνεται στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός. Η Πάσκουα Βοργιά και ο Παύλος Φυσάκης ανασύρουν αρχειακό υλικό, οικογενειακά κειμήλια και ιστορικά ντοκουμέντα και δημιουργούν ένα πρωτότυπο φωτογραφικό πρότζεκτ, χωρισμένο σε δέκα κεφάλαια, που επιχειρεί να μελετήσει πώς αναμνήσεις και γεγονότα επικοινωνούν με παρόν και μέλλον. Οι ίδιοι περιγράφουν το έργο τους ως μια συλλογή από θραύσματα μνημοσύνης που ανευρίσκονται και δομούνται με τρόπο συνειρμικό, προσωπικό και συλλογικό. Ο τίτλος προέρχεται από ένα αρχαίο αιγυπτιακό ταφικό κείμενο που αφορά τη μεταθανάτια ζωή, την οποία εδώ οι καλλιτέχνες συνδέουν με τη μνήμη και την επανερμηνεία της, ως τρόπο διαιώνισής της.

Εγκαίνια: 20/4 (11 π.μ. – 3 μ.μ.)

Info: Αίθουσα Τέχνης - Φιλολογικός Σύλλογος Παρνασσός | 20/4-17/5 | Ώρες λειτουργίας: Δευτ.-Τετ, Κυρ.: 11 π.μ. – 3 μ.μ., Πεμ., Παρ.: 11 π.μ. – 8 μ.μ., Σαβ.: 11 π.μ. – 7 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Opera Portal

Gosha Levochkin Opera Portal

Ο Ρωσοαμερικανός ζωγράφος Gosha Levochkin φημίζεται για τα μεγάλης κλίμακας έργα του με ακρυλικά. Ως παιδί της μετανάστευσης, η προσαρμογή σε ένα νέο τόπο έγινε γι’αυτόν δεξιότητα πολιτιστικής επιβίωσης και την εφαρμόζει συχνά στην πρακτική του. Οι αυστηρές γεωμετρικές φόρμες στις συνθέσεις του θυμίζουν καθημερινά χρηστικά αντικείμενα – κυρίως οικιακά είδη – τοποθετημένα σε χώρους που μοιάζουν με φυσικά τοπία. Στους πίνακές του, ο Levochkin προβάλλει ανθρωπόμορφες φιγούρες μέσα σε σουρεαλιστικά και απόκοσμα περιβάλλοντα, θέλοντας να ανοίξει έναν διάλογο ανάμεσα σε δύο κόσμους που συνυπάρχουν αρμονικά.

Εγκαίνια: 20/4 (6-9 μ.μ.)

Info: Allouche Benias | 20/4-20/5 | Ώρες λειτουργίας: Τρ.-Παρ.: 11 π.μ. – 7 μ.μ., Σαβ.: 11 π.μ. – 5 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Virnana

HIN Virnana

Η γκαλερί Allouche Benias μάς καλεί σε ένα παιχνιδιάρικο, πολύχρωμο και καυστικό ταξίδι μέσα στο οποίο ο καλλιτέχνης HIN εξερευνά τα σύγχρονα αινίγματα και της αδυναμίες της ανθρώπινης φύσης. Η "Θεία Κωμωδία" του Gustave Doré, ένας πίνακας που αναπαριστά σκηνές από το ομότιτλο εμβληματικό έργο του Δάντη, παρακίνησε τον καλλιτέχνη να δημιουργήσει μια πολυμεσική εγκατάσταση που μας παρασύρει σε μια ψευδο-πνευματική περιπέτεια προς τη φώτιση. Το καλειδοσκοπικό έργο αποτελείται από μεγεθυμένες και παραμορφωμένες φιγούρες της ποπ κουλτούρας και καθημερινά αντικείμενα, ένα σατιρικό σχόλιο για τη σύγχρονη καταναλωτική μανία και την εμπορευματοποίηση της πνευματικής πρακτικής. Χρωματιστά γλυπτά από papier-mâché (επίτηδες φτιαγμένα από χαρτί υγείας), βίντεο, έργα ζωγραφικής, νέον και γλυπτά δημιουργούν μια σαγηνευτική και ταυτόχρονα παράλογη ουτοπία που μόνο υπόσχεται ικανοποίηση.

Εγκαίνια: 20/4 (6-9 μ.μ.)

Info: Allouche Benias | 20/4-20/5 | Ώρες λειτουργίας: Τρ.-Παρ.: 11 π.μ. – 7 μ.μ., Σαβ.: 11 π.μ. – 5 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

In Between

"Ανάμεσα": μια προσπάθεια να ενώσουμε δύο άκρα, να εντοπίσουμε τους ρόλους ανάμεσά τους, να δημιουργήσουμε χώρο για διάλογο. Αυτή την ιδέα εξετάζουν τρεις Κύπριες εικαστικοί, η Ιωάννα Κυθρεώτου, η Θέκλα Παπαδοπούλου και η Έλενα Τσιγαρίδου, προσκαλώντας τον θεατή να συμμετάσχει κι εκείνος στη συζήτηση. Εξερευνώντας τον χώρο, οι καλλιτέχνιδες μεταφέρουν στα έργα τους προσωπικές σκέψεις και εμπειρίες σχετικά με τη σύγχρονη γυναικεία ταυτότητα και την πολυεπίπεδη ύπαρξή της στο "ενδιάμεσο". 

Εγκαίνια: 20/4 (8-10 μ.μ.)

Info: Σπίτι της Κύπρου | 20/4-22/5 | Ώρες λειτουργίας: Δευτ., Τετ.: 10 π.μ. – 6 μ.μ., Τρ., Πεμ., Παρ.: 10 π.μ. – 3 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Zoe

Maik Gräf Zoe
© Maik Gräf

Ο ελληνικός όρος ζωή γίνεται ο τίτλος της έκθεσης του Γερμανού καλλιτέχνη Malik Gräf, ο οποίος στα φωτογραφικά του έργα εντάσσει κουήρ ερμηνείες από την αρχαιοελληνική μυθολογία και κοινωνία. Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος φιλοξενίας του καλλιτέχνη στην Αθήνα, το 2021. Το μάρμαρο των αρχαίων αγαλμάτων και η οικειότητα με την οποία απεικονίζονται είναι ένα επαναλαμβανόμενο θέμα στην πρακτική του Gräf, καθώς ο καλλιτέχνης πιστεύει ότι η ελληνική πνευματική κληρονομιά συνδέεται άμεσα με το κουήρ στοιχείο, ειδικά λόγω του τρόπου με την οποία αναπαρίσταται το ανθρώπινο σώμα. Τα μαρμάρινα γλυπτά που απαθανατίζει στις φωτογραφίες του αντιπαρατίθενται με πορτραίτα ΛΟΑΤΚΙΑ+ ατόμων που ο φωτογράφος γνώρισε όσο έμενε στην Αθήνα. Μέσα από προσωπικές συνεντεύξεις, ο Gräf κατέγραψε την τρέχουσα εμπειρία τους στην πόλη, όπως τις διακρίσεις και τη βία, στοιχεία που συνδέονται με την κοινωνικοπολιτική κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας. Η έκθεση θα περιλαμβάνει αναλογικές, ασπρόμαυρες και έγχρωμες φωτογραφίες, καθώς και το εκτυπωμένο σε χαρτί riso photo-book ZOE.

Εγκαίνια: 20/4 (7-11 μ.μ.)

Info: Ρομάντσο | 21-27/4 | Ώρες λειτουργίας: καθημερινά 5-9 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Το μέλλον δεν υπάρχει, αλλά σ’αγαπώ τόσο πολύ

Denys Shantar Το μέλλον δεν υπάρχει αλλά σ’αγαπώ τόσο πολύ

Εικαστικός, επιμελητής και ακτιβιστής, ο Ουκρανός Denys Shantar συχνά καταπιάνεται με ζητήματα μνήμης, δικής του ή άλλων ατόμων, ενσωματώνοντας διάφορα υλικά και τεχνικές για να δημιουργήσει έργα που ακροβατούν μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας. Θέματα όπως η παιδική ηλικία, η θρησκεία, η μετανάστευση και η κουήρ ταυτότητα συνδέονται με προσωπικά βιώματα του καλλιτέχνη αλλά και παγκόσμια γεγονότα. Για την πρώτη ατομική του έκθεση στην Ελλάδα ενώνει δύο διαφορετικές σειρές έργων: το πρώτο περιλαμβάνει έργα φτιαγμένα με υφάσματα, κέντημα και κοστούμια με άμεσες αναφορές στην πολιτιστική του κληρονομιά, την επικαιρότητα και προσωπικές μνήμες. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια απόπειρα επαφής με την Αθήνα και την Ελλάδα. Η κουήρ ελληνική μυθολογία και οι τραγικοί θάνατοι ηρώων όπως ο Υάκινθος, ο Κυπάρισσος και ο Κρόκος οδηγούν τον καλλιτέχνη σε εικαστικές εξερευνήσεις των κοινωνικών κανόνων και καθωσπρεπισμών.

Εγκαίνια: 21/4 (6-10 μ.μ.)

Info: Crux Galerie | 21/4-3/6 | Ώρες λειτουργίας: Πεμ., Παρ.: 5-9 μ.μ., Σαβ.: 1-5 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

LAND RIGHTS (μέρος 2ο): I wasn’t, but I am now in the wrong location

land rights μέρος 2ο
© Teresa Leung
Λεπτομέρεια του έργου I wasn’t, but I am now in the wrong location της Teresa Leung

Η συνέχεια της έκθεσης "LAND RIGHTS" καταπιάνεται με ζητήματα που αφορούν τα δικαιώματα στο αστικό και οικιστικό περιβάλλον: σε ποιον ανήκει η πόλη, ποιος ανήκει σε αυτή και ποιος τη συνδημιουργεί; Με βίντεο, εγκαταστάσεις, φωτογραφίες και ερευνητικά έργα, μια ομάδα καλλιτεχνών εστιάζει στην Αθήνα και άλλες μητρόπολεις, όπου το δικαίωμα στο δημόσιο χώρο, τα κοινά και την κατοικία, αναπτύσσεται σε ένα ανοιχτό πεδίο σύγκρουσης διαφορετικών τάξεων και κοινωνικών ομάδων.

Εγκαίνια: 20/4 (7 μ.μ.)

Info: 1927 art space | 20-30/4 | Ώρες λειτουργίας: Πεμ., Παρ.: 6-9 μ.μ., Σαβ.: 1-4 μ.μ. & 6-8 μ.μ., Κυρ.: 2-6 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

In Between

  • Μεικτά Μέσα

Το Σπίτι της Κύπρου στην Αθήνα παρουσιάζει την ομαδική έκθεση ‘In Between’, στην οποία συμμετέχουν τρεις Κύπριες εικαστικοί: η Ιωάννα Κυθρεώτου, η Θέκλα Παπαδοπούλου και η Έλενα Τσιγαρίδου. Η έκθεση πραγματοποιείται με την στήριξη του Υφυπουργείου Πολιτισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας. Καθώς οι καλλιτέχνες μαθαίνουν να υπάρχουν και να δημιουργούν ανάμεσα στη ζωή και την τέχνη, προσκαλούν τον θεατή να μπει σε αυτόν τον μεταβατικό χώρο μαζί τους και να συμμετάσχει στη συζήτηση. Η έκθεση «In Between» παρουσιάζει τα αποτελέσματα της εξερεύνησης αυτού του χώρου από τις τρεις εικαστικούς. Μέσα από μια αλληλεπίδραση των καλλιτεχνικών τους πρακτικών, οι εικαστικοί ξεδιπλώνουν τις προσωπικές τους σκέψεις και εμπειρίες σε σχέση με τη γυναικεία ταυτότητα και την πολυεπίπεδη ύπαρξή της μέσα στο «ενδιάμεσο». Η κάθε εικαστικός εξερευνά τη «γυναίκα» ως θεματική, φέρνοντας στον εκθεσιακό χώρο διαφορετικές ερμηνείες της γυναικείας ύπαρξης σήμερα, τόσο στην κοινωνία όσο και κατ’ επέκταση στη σύγχρονη τέχνη. Η συσχέτιση της γυναικείας ταυτότητας με τον πολιτισμό, η θέση της στο δημόσιο χώρο και η σχέση της με τη φύση, είναι τα διαφορετικά ερωτήματα που αφορούν το σύνολο της δουλειάς που παρουσιάζεται. Παρουσιάζοντας αφηρημένα τοπία, που συχνά διακόπτονται από ρεαλιστικά και παραστατικά στοιχεία, οι καλλιτέχνες αφήνουν τον θεατή να αιωρείται ανάμεσα στον πραγματικό και τον υποσυνείδητο χώρο. Αυτή η δυαδικότητα που υπάρχει στη δουλειά τους, τοποθετεί το κοινό σε θέση για να ψάξει το «ενδιάμεσο», μέσα από μια εξατομικευμένη προσέγγιση απέναντι στα άκρα που πρέπει να γεφυρωθούν.

Gosha Levochkin. Opera Portal

  • Ζωγραφική

Ο Ρωσοαμερικανός ζωγράφος Gosha Levochkin φημίζεται για τα μεγάλης κλίμακας έργα του με ακρυλικά. Ως παιδί της μετανάστευσης, η προσαρμογή σε ένα νέο τόπο έγινε γι’αυτόν δεξιότητα πολιτιστικής επιβίωσης και την εφαρμόζει συχνά στην πρακτική του. Οι αυστηρές γεωμετρικές φόρμες στις συνθέσεις του θυμίζουν καθημερινά χρηστικά αντικείμενα – κυρίως οικιακά είδη – τοποθετημένα σε χώρους που μοιάζουν με φυσικά τοπία. Στους πίνακές του, ο Levochkin προβάλλει ανθρωπόμορφες φιγούρες μέσα σε σουρεαλιστικά και απόκοσμα περιβάλλοντα, θέλοντας να ανοίξει έναν διάλογο ανάμεσα σε δύο κόσμους που συνυπάρχουν αρμονικά.

Maik Gräf. Zoe

  • Φωτογραφία

«Zoe» είναι ένας αρχαίος ελληνικός όρος και σημαίνει ζωή - το απλό γεγονός της ζωής που είναι κοινό για όλα τα έμβια όντα. Κατά τον Πλάτωνα, η Ζωή είναι επίσης συνδεδεμένη με την Μοίρα η οποία ορίζει την θετική ή την αρνητική εμπειρία της Ζωης. Ωστόσο, δεν είναι πάντα στο χέρι μας αν η ζωή μας είναι ειρηνική ή αν καταπιέζεται και διώκεται επειδή ορισμένες πτυχές της δεν θεωρούνται συμμορφούμενες με τις θρησκευτικές ή πολιτικές αρχές. Οι queer ερμηνείες της αρχαίας ελληνικής μυθολογίας και κοινωνίας βρίσκονται στο επίκεντρο του φωτογραφικού project του Γερμανού καλλιτέχνη Maik Gräf. Μια σειρά φωτογραφιών που τραβήχτηκαν κατά τη διάρκεια του art residency του καλλιτέχνη στην Αθήνα το 2021 θα παρουσιαστεί στη γκαλερί του Ρομάντσο. Τα αρχαία ελληνικά γλυπτά ενσαρκώνουν ιδανικά χιλιάδων ετών και μιλούν για μια ιδιαίτερη ευαισθησία. Το γυμνό μάρμαρο των αρχαίων αγαλμάτων, που απεικονίζονται με ένα οικείο, συναισθηματικό και αφηρημένο τρόπο είναι ένα επαναλαμβανόμενο θέμα της φωτογραφικής δουλειάς του Gräf, ο οποίος πιστεύει ότι η ελληνική πνευματική κληρονομιά προσφέρει μια υπόσχεση για ένα queer μέλλον το οποίο εντοπίζεται στην ενατένιση αρχαίων αναπαραστάσεων του ανθρώπινου σώματος. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στην Αθήνα, ο Gräf συνεργάστηκε στενά με την τοπική queer κοινότητα και διερεύνησε περαιτέρω το πάθος και την περιέργειά του για τον αρχαίο, καθώς και τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό. Στο φωτογραφικό project ZOE, μαρμάρινα γλυπτά αντιπαρατίθενται με πρόσφατα πορτρέτα μελών της queer κοινότητας της Αθήνας. Ο Gräf κατέγραψε προσωπικές συνεντεύξεις από μέλη της κοινότητας και αυτή η γόνιμη αλληλεπίδραση τον ενημέρωσε για την τρέχουσα queer εμπειρία της Αθήνα. Οι διακρίσεις, η βία, η αδικία, αλλά και οι πρόσφατα αποκτηθείσες ελευθερίες, η αλληλεγγύη και η αγάπη εξισορρόπησαν την άποψη του ιστορικά, άλλα και σε σχέση με τη σημερινή πολιτική και κοινωνική κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας. Η έκθεση θα περιλαμβάνει αναλογικές, ασπρόμαυρες και έγχρωμες φωτογραφίες, καθώς και το εκτυπωμένο σε χαρτί riso photo-book ZOE.

Πάσκουα Βοργιά & Παύλος Φυσάκης. Documents of Breathing

  • Φωτογραφία

Μια ασυνήθιστη έκθεση ξεδιπλώνεται στον Φιλολλογικό Σύλλογο Παρνασσός. Η Πάσκουα Βοργιά και ο Παύλος Φυσάκης ανασύρουν αρχειακό υλικό, οικογενειακά κειμήλια και ιστορικά ντοκουμέντα και δημιουργούν ένα πρωτότυπο φωτογραφικό πρότζεκτ, χωρισμένο σε δέκα κεφάλαια, που επιχειρεί να μελετήσει πώς αναμνήσεις και γεγονότα επικοινωνούν με παρόν και μέλλον. Οι ίδιοι περιγράφουν το έργο τους ως μια συλλογή από θραύσματα μνημοσύνης που ανευρίσκονται και δομούνται με τρόπο συνειρμικό, προσωπικό και συλλογικό. Ο τίτλος προέρχεται από ένα αρχαίο αιγυπτιακό ταφικό κείμενο που αφορά τη μεταθανάτια ζωή, την οποία εδώ οι καλλιτέχνες συνδέουν με τη μνήμη και την επανερμηνεία τους, ως τρόπο διαιώνισής τους.

HIN. Virnana

  • Εγκαταστάσεις

Ένα παιχνιδιάρικο, πολύχρωμο και καυστικό ταξίδι μέσα από το οποίο ο καλλιτέχνης HIN εξερευνά τα σύγχρονα αινίγματα και της αδυναμίες της ανθρώπινης φύσης. Η «Θεία Κωμωδία» του Gustave Doré, ένας πίνακας που αναπαριστά σκηνές από το ομότιτλο εμβληματικό έργο του Δάντη, παρακίνησε τον καλλιτέχνη να δημιουργήσει μια πολυμεσική εγκατάσταση που μας παρασύρει σε μια ψευδο-πνευματική περιπέτεια προς τη φώτιση. Το καλειδοσκοπικό έργο αποτελείται από μεγεθυμένες και παραμορφωμένες φιγούρες της ποπ κουλτούρας και καθημερινά αντικείμενα, σατιρίζοντας τη σύγχρονη καταναλωτική μανία και την εμπορευματοποίηση της πνευματικής πρακτικής. Χρωματιστά γλυπτά από papier-mâché (επίτηδες φτιαγμένα από χαρτί υγείας), βίντεο, έργα ζωγραφικής, νέον και γλυπτά δημιουργούν μια σαγηνευτική και ταυτόχρονα παράλογη ουτοπίας που μόνο υπόσχεται ικανοποίηση.

Denys Shantar. Το μέλλον δεν υπάρχει, αλλά σ’αγαπώ τόσο πολύ

  • Μεικτά Μέσα

Εικαστικός, επιμελητής και ακτιβιστής, ο Ουκρανός Denys Shantar συχνά καταπιάνεται με ζητήματα μνήμης, δικής του ή άλλων ατόμων, ενσωματώνοντας διάφορα υλικά και τεχνικές για να δημιουργήσει έργα που ακροβατούν στα όρια μεταξύ πραγματικότητας και μυθοπλασίας. Θέματα όπως η παιδική ηλικία, η θρησκεία, η μετανάστευση και η κουήρ ταυτότητα συνδέονται με προσωπικά βιώματα του καλλιτέχνη αλλά και παγκόσμια γεγονότα. Για την πρώτη ατομική του έκθεση στην Ελλάδα, ενώνει δύο διαφορετικές σειρές έργων: το πρώτο περιλαμβάνει έργα φτιαγμένα με υφάσματα, κέντημα και κοστούμια με άμεσες αναφορές στην πολιτιστική του κληρονομιά, την επικαιρότητα και προσωπικές μνήμες. Στο δεύτερο μέρος γίνεται μια απόπειρα επαφής με την Αθήνα και την Ελλάδα. Η κουήρ ελληνική μυθολογία και οι τραγικοί θάνατοι ηρώων όπως ο Υάκινθος, ο Κυπάρισσος και ο Κρόκος οδηγούν τον καλλιτέχνη σε εικαστικές εξερευνήσεις των κοινωνικών κανόνων και καθωσπρεπισμών.

LAND RIGHTS (μέρος 2ο): I wasn’t, but I am now in the wrong location

  • Μεικτά Μέσα

Η συνέχεια της έκθεσης "LAND RIGHTS» καταπιάνεται με ζητήματα που αφορούν τα δικαιώματα στο αστικό και οικιστικό περιβάλλον: σε ποιον ανήκει η πόλη, ποιος ανήκει σε αυτή και ποιος τη συνδημιουργεί; Με βίντεο, εγκαταστάσεις, φωτογραφίες και ερευνητικά έργα, μια ομάδα καλλιτεχνών εστιάζει στην Αθήνα και άλλες μητρόπολεις, όπου το δικαίωμα στο δημόσιο χώρο, τα κοινά και την κατοικία, αναπτύσσεται σε ένα ανοιχτό πεδίο σύγκρουσης διαφορετικών τάξεων και κοινωνικών ομάδων.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Across Generations": Μαθαίνοντας από την τέχνη, τον πολιτισμό και ο ένας από τον άλλον

Η ημερίδα θα παρουσιάσει τα ποικίλα αποτελέσματα του εγχειρήματος σε εκπαιδευτικούς και σπουδαστές μουσειολογίας και τέχνης.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/04/2024

Τα γλυπτά του Evangelion Studio στην οικία της Πιττακού 8

Η δημιουργός του Evangelion Studio, Βάγγω Καβρουλάκη παρουσιάζει μια συλλογή από δώδεκα γλυπτά που συνομιλούν με τον περιβάλλοντα χώρο.

"Με 2 Ματιές": Η ελληνική ζωγραφική μέσα από το σύγχρονο φωτογραφικό βλέμμα

Οι καλλιτέχνες Μιλτιάδης Κατρακούλης και Γιώργος Μουστάκας παρουσιάζουν μια έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Αγγελική Χατζημιχάλη.

Η Εθνική Πινακοθήκη συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με θεματικές ξεναγήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα

Δράσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα στο Κεντρικό Κτήριο και στα Παραρτήματα που έχουν σχέση με τη φετινή θεματική της "Μουσεία για την εκπαίδευση και την έρευνα".

5+1 εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Βιβλιοπαρουσιάσεις, συζητήσεις με αγαπημένους συγγραφείς και.. πάρτι αφιερωμένα στην ανάγνωση.

Τι σχέση έχει ο Λόρδος Βύρωνας με τα γλυπτά του Παρθενώνα;

Το Μουσείο Ακρόπολης παρουσιάζει την έκθεση "Ο Παρθενώνας και ο Βύρωνας" με αφορμή τα 200 χρόνια από τον θάνατο του Βρετανού ποιητή.

Communities Between Islands: Καλλιτέχνες συνομιλούν με κοινότητες από τρία νησιά της Μεσογείου

Το δεύτερο κεφάλαιο του διεπιστημονικού καλλιτεχνικού προγράμματος Communities Between Islands έρχεται τον Μάιο στη Σύρο.