"APNEA 3.0": Από τη ψηφιακή τεχνολογία στον υλικό κόσμο

Ο καλλιτέχνης Niklas παρουσιάζει το έργο του "APNEA 3.0" στο πλαίσιο της έκθεσης «They Came From The Dogstar» και μιλάει για τα NFTs και τις δυνατότητες της ψηφιακής τέχνης.

APNEA 3.0 Niklas Above Olympus to the Dogstar

Την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου πραγματοποιείται στη The Blender Gallery παρουσίαση του έργου "ΑΡΝΕΑ 3.0" από τον εικαστικό - σχεδιαστή Niklas, στο πλαίσιο της έκθεσης ψηφιακής τέχνης "They Came From The Dogstar". Ο Niklas συστήνεται ως διεπιστημονικός σχεδιαστής και θα περιγράψει την πορεία και τη φιλοσοφία του στο σχεδιασμό.

Θα μιλήσει για τη διαδικασία του στο σχεδιασμό αντικειμένων με νέα μέσα και για το τι τον ώθησε στην επιλογή υλικού που χρησιμοποιεί. Θα περιγράψει πως αλλάζει ρόλους μεταξύ σχεδιαστή, maker και καλλιτέχνη και πως το τελικό αποτέλεσμα του σχεδιασμού του είναι, η καμπύλη μάθησής μέσα από την διαδικασία που ακολουθεί. Και τελικά τι σκέφτεται σχετικά με την αγορά των NFT και τα smart contracts στο design και την τέχνη.  

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης θα γίνει και μια επί σκηνής επίδειξη της σχεδιαστικής διαδικασίας σε VR, με τον σχεδιαστή να εξηγεί τη σκέψη του.

Το έργο "APNEA 3.0" είναι μια συλλογή κεραμικών αντικειμένων από πορσελάνη που σχεδιάστηκαν σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας, υλοποιήθηκαν με την χρήση τρισδιάστατου εκτυπωτή (3D printer) και καταχωρήθηκαν ως NFTs. Ο σχεδιαστής προσπαθεί να φέρει τα αποτελέσματα της ψηφιακής τεχνολογίας στον υλικό κόσμο. Αντι για καλέμι και σφυρί, χρησιμοποιεί δύο χειριστήρια. Αντί για να αφαιρεί υλικό, πιέζει pixels και voxels. Αντί για την απτή διάδραση με τον υλικό, ελαφριές δονήσεις δημιουργούν την αναδραση. Αντί για τον τροχό κεραμικής, μια συλλογή από μοτέρ και αντί για δάκτυλα ένας ρομποτικός βραχίονας με ακροφύσιο. 

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Above Olympus to the Dogstar

  • Νέα μέσα

22 ειδικές οθόνες για NFTs προβάλλουν τις limited edition συλλογές ψηφιακών των Above Olympus και του Jonathan St. Void , ενώ ο designer - εικαστικός Niklas (Nikos Athanasopoulos) θα παρουσιάσει ένα installation που αναπτύσσεται μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου. Η έκθεση υλοποιείται σε συνδιοργάνωση με την εταιρεία Jab Labs και είναι ουσιαστικά μια συνομιλία ζωγραφικής, ψηφιακής τέχνης, μουσικής και κεραμικής.

The Blender Gallery

Ζησιμοπούλου 4, Γλυφάδα
  • Εικαστικά

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Με 2 Ματιές": Η ελληνική ζωγραφική μέσα από το σύγχρονο φωτογραφικό βλέμμα

Οι καλλιτέχνες Μιλτιάδης Κατρακούλης και Γιώργος Μουστάκας παρουσιάζουν μια έκθεση φωτογραφίας στο Μουσείο Αγγελική Χατζημιχάλη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/04/2024

Η Εθνική Πινακοθήκη συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με θεματικές ξεναγήσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα

Δράσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα στο Κεντρικό Κτήριο και στα Παραρτήματα που έχουν σχέση με τη φετινή θεματική της "Μουσεία για την εκπαίδευση και την έρευνα".

5+1 εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου

Βιβλιοπαρουσιάσεις, συζητήσεις με αγαπημένους συγγραφείς και.. πάρτι αφιερωμένα στην ανάγνωση.

Τι σχέση έχει ο Λόρδος Βύρωνας με τα γλυπτά του Παρθενώνα;

Το Μουσείο Ακρόπολης παρουσιάζει την έκθεση "Ο Παρθενώνας και ο Βύρωνας" με αφορμή τα 200 χρόνια από τον θάνατο του Βρετανού ποιητή.

Communities Between Islands: Καλλιτέχνες συνομιλούν με κοινότητες από τρία νησιά της Μεσογείου

Το δεύτερο κεφάλαιο του διεπιστημονικού καλλιτεχνικού προγράμματος Communities Between Islands έρχεται τον Μάιο στη Σύρο.

Τελευταίες μέρες με το "White Dwarf" στο Μουσείο Μπενάκη

Η διαδραστική εγκατάσταση εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας ολοκληρώνεται αυτή την εβδομάδα.

Queer, διαδικτυακή και κινηματική ποίηση στον 21ο αιώνα

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου ανατρέχουμε σε μερικά από τα πολλά ενδιαφέροντα που ακούστηκαν για τα κινήματα και τα ποιήματα στο πρόσφατο συνέδριο "Από την παγκοσμιοποίηση στην τεχνητή νοημοσύνη. Η ελληνική λογοτεχνία στον 21ο αιώνα" στην Εθνική Βιβλιοθήκη, στο ΚΠΙΣΝ. Το συνέδριο διοργάνωσε η Ευρωπαϊκή Εταιρεία Νεοελληνικών Σπουδών σε συνεργασία με την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος.