I’m Positive 2021: Για ακόμη μια χρονιά, τα οροθετικά άτομα καταπολεμούν την προκατάληψη με το λόγο τους

Στη συζήτηση συμμετέχουν οι Γρηγόρης Βαλλιανάτος, Μαρία Γκίκα, Μάριος Λαζανάς, Lauretta Macauley, Ηλίας Μυρσινιάς, Φίλιππος Παγάνης και Κατερίνα Ταρλή.

I’m Positive 2021: Για ακόμη μια χρονιά, τα οροθετικά άτομα καταπολεμούν την προκατάληψη με το λόγο τους

Με αργά βήματα, μικρές και μεγάλες κινήσεις, όπως η ανοιχτή συζήτηση I’m Positive στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση που έχει εξελιχθεί σε θεσμό, σπάνε οι αιώνιες προκαταλήψεις για τον HIV κι η ορατότητα εξελίσσεται σε διεκδίκηση, σε πράξη αντίστασης κόντρα σε όσα οδηγούσαν να κρύβουμε την πραγματικότητα κάτω απ’ το χαλί. Στη φετινή συζήτηση, η οποία λαμβάνει χώρα στην Κεντρική Σκηνή της Στέγης την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου, με τη σφραγίδα του Συλλόγου Οροθετικών Ελλάδος «Θετική Φωνή», επτά οροθετικά και μη άτομα παίρνουν το λόγο, σε συντονισμό των Λυδίας Παπαϊωάννου και Γιώργου Καπουτζίδη.

Ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος θυμάται τις μεγάλες απώλειες της δεκαετίας του ‘80 και μιλάει για τη γενιά του, που πάλεψε για την αξιοπρέπεια των οροθετικών ατόμων, ο Ηλίας Μυρσινιάς αναλύει τη σημασία της πρoφυλακτικής θεραπείας PrEP, η Κατερίνα Ταρλή –η οποία έμαθε πριν από 35 χρόνια ότι είναι οροθετική μέσα από την κάθετη μετάδοση στο νεογέννητο μωρό της– εστιάζει στη σημασία της ενημέρωσης, ενώ η Lauretta Macauley (ιδρύτρια της Οργάνωσης Ενωμένων Γυναικών Αφρικής στην Ελλάδα) μιλάει για το δικαίωμα όλων των ανθρώπων να έχουν πρόσβαση στη θεραπεία.

Στη συζήτηση συμμετέχουν επίσης από επιστημονικής σκοπιάς ο Μάριος Λαζανάς, πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης και Αντιμετώπισης του AIDS, και ο Φίλιππος Παγάνης, ψυχολόγος και μέλος της επιστημονικής ομάδας του Orlando LGBT+. Σε βίντεο θα εμφανιστεί, τέλος, ο Kweku Mandela, εγγονός του Νέλσον Μαντέλα, συνιδρυτής της Africa Rising που ασχολείται με την ενημέρωση και πρόληψη για τον HIV στη Νότια Αφρική.

Είσοδος ελεύθερη με προκράτηση. Κλείστε θέση εδώ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Δέκα ερωτήσεις στον Αργύρη Καστανιώτη

Ο Αργύρης Καστανιώτης, στο τιμόνι ενός από τους παλαιότερους και σημαντικότερους εκδοτικούς οίκους της χώρας, συνεχίζει την παράδοση του πατέρα του, οραματιζόμενος ένα καλύτερο μέλλον για το βιβλίο, τη φιλαναγνωσία, αλλά και την ελληνική κοινωνία γενικότερα.

ΓΡΑΦΕΙ: ΠΑΥΛΟς ΜΕΘΕΝΙΤΗς
09/05/2024

Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης συμμετέχει στη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με ελεύθερη είσοδο στις εκθέσεις του

Το μουσείο ανοίγει τις πόρτες του για τη τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων χωρίς εισιτήριο, με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας και πρόγραμμα δράσεων για μικρούς και μεγάλους.

"Φωνές μιας άνοιξης περασμένης": Η Μάρω Μιχαλακάκου συνομιλεί με τον πατέρα της αλλά και με την κόρη της

Στην έκθεση θα προβάλλεται και μια ταινία μικρού μήκους της κόρης της Σοφίας Σαφού με θέμα τη καθημερινή ζωή στο σπίτι του παππού της Μιχαήλ και της γιαγιάς της Ευαγγελίας.

"Οσμές χρόνου": Ο Κώστας Τσώλης αναδομεί φωτογραφίες και εικόνες γεγονότων που συντάραξαν τον 20ό αιώνα

Ο καλλιτέχνης μάς καλεί σε μια νοερή ανασύνταξη των ιστορικών καταγραφών, καθώς συμπλέκει την ισχύ της τέχνης με τη μελέτη των γεγονότων.

Χρίστος Δήμας: ο Υφυπουργός Πολιτισμού μιλά για τη "Δημιουργική Ελλάδα", το Ακροπόλ, την Ανώτατη Σχολή Παραστατικών Τεχνών, τα όσα αλλάζει το νομοσχέδιο για τον σύγχρονο πολιτισμό

Στην πρώτη του εφ όλης της ύλης συνέντευξη, με αφορμή και το νέο νομοσχέδιο για την ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα, ο Υφυπουργός Πολιτισμού μιλά για την πρόκληση του να αυξήσουμε την εξωστρέφεια του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού, τα όσα αλλάζει το νομοσχέδιο, το Ακροπόλ και τη βιωσιμότητα των καλλιτεχνών.

"Fluidity": Η Μαρία Μπουρμπού και ο Διονύσιος Παππάς διατρέχουν τα πεδία της πραγματικότητας και της φαντασίας

Ο ένας ασχολείται με αναλογική και ψηφιακή φωτογραφία και βίντεο και ο άλλος με περίπλοκα σχέδια με μολύβι πάνω σε ξύλινα γλυπτά.

Διεθνής Ημέρα Μουσείων: Δύο ξεναγήσεις και μία διάλεξη στο Μουσείο Γ. Γουναρόπουλου

Οι δράσεις συνδέονται με τη νέα δωρεά σημαντικών ζωγραφικών έργων αλλά και μέρους του αρχείου του Γ. Γουναρόπουλου, από τις εγγονές του προς το Μουσείο, και με τις νέες ερευνητικές δυνατότητες που αυτή προσφέρει.