«Μία πόλη, εκατοντάδες επιλογές», είναι το σύνθημα της νέας πρωτοβουλίας που ξεκίνησε από τον Δήμο Αθηναίων, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθηνών, προκειμένου να δώσει ώθηση στην ευρύτερη αγορά του κέντρου για τους καλοκαιρινούς μήνες, ύστερα από το πλήγμα της πανδημίας. Το «Athens is Back» είναι το όνομα της πλατφόρμας που μόλις ενεργοποιήθηκε, με φορέα υλοποίησης την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), η οποία θέλει να αγκαλιάσει κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στα επτά διαμερίσματα του δήμου –από το Εμπορικό Τρίγωνο μέχρι την Κυψέλη κι από απ’ τα Πετράλωνα μέχρι το Γουδί και το Παγκράτι–, όπως καφέ, μπαρ κι εστιατόρια, σινεμά, θέατρα ή χώρους πολιτισμού, αλλά και κάθε εμπορικό κατάστημα ή υπηρεσία, προβάλλοντας τη δράση τους.
Μοναδική προϋπόθεση είναι κάθε συνεργαζόμενος επιχειρηματίας να τρέχει μια (οποιαδήποτε) προσφορά: είτε έκπτωση επί τοις εκατό και happy hours, προσφορές ένα συν ένα ή οποιοδήποτε άλλο εκπτωτικό πακέτο για το κοινό. Καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, η πλατφόρμα θα εμφανίζει όλες τις προσφορές/εκπτώσεις που είναι σε ισχύ, προβάλλοντας έτσι τις επιχειρήσεις και συνδέοντας τον κόσμο με τα κανάλια επικοινωνίας τους (ιστοσελίδες & social media), χωρίς κάποια χρηματική επιβάρυνση. Αφού συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής με τις βασικές πληροφορίες της επιχείρησης και της προσφοράς σας, σύντομα θα βρίσκεστε στη λίστα του «Athens is Back».
«Η πρωτοβουλία εντάσσεται στην προσπάθειά μας να φέρουμε ξανά τον κόσμο στο κέντρο, να ζωντανέψει η αγορά της Αθήνας», εξηγεί ο συντονιστής του πρότζεκτ, Νίκος Μπάρλας, από πλευράς του ΕΑΤΑ. «Μαζί με τον μεγάλο αθηναϊκό περίπατο, που είναι το φλέγον θέμα των ημερών, θέλουμε να αναδείξουμε τη συνολική εμπειρία του να επισκέπτεται κάποιος το κέντρο της πρωτεύουσας, καθώς μπορεί να περπατήσει ελεύθερα ή να κάνει ποδήλατο, να χαρεί τα μνημεία που πλέον συνδέονται σε μια διαδρομή, αλλά και να βγει για φαγητό, να πάει σινεμά ή να αγοράσει κάτι, χωρίς να χρειάζονται πολλά χρήματα».
Αρκετές επιχειρήσεις είχαν κατά νου το σενάριο των εκπτώσεων, προκειμένου να ενθαρρύνουν το συγκρατημένο αγοραστικό κοινό, οπότε τώρα βρέθηκε ο κατάλληλος δίαυλος για να τις επικοινωνήσουν. Πάνω από πενήντα επιχειρήσεις μετρά το «Athens is Back» από την πρώτη ημέρα που άνοιξαν οι αιτήσεις, ενώ είναι αξιοσημείωτη η ποικιλία που τις χαρακτηρίζει – μέχρι φαρμακεία, μαγαζιά με ποδήλατα αλλά και μαθήματα γιόγκα συμμετέχουν. «Φοβηθήκαμε μην διαμορφωθεί η γνωστή βαρύτητα σε εστιατόρια, μπαρ και καφέ, αλλά το πρώτο δείγμα είναι πολύ ενθαρρυντικό», σχολιάζει ο Νίκος Μπάρλας, «ουσιαστικά στοχεύουμε σε όλο το φάσμα της εμπορικής δραστηριότητας».
Σε αυτή τη φάση, γίνεται η ενημέρωση των επιχειρηματιών για την πρωτοβουλία, τόσο από τα επίσημα κανάλια του Δήμου Αθηναίων όσο κι από τα κεντρικά των εμπορικών συλλόγων (Bareca, Athens Film Office και Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών). Ο χάρτης του «Athens is Back» θα είναι διαθέσιμος από την Παρασκευή 19 Ιουνίου με τις πρώτες επιχειρήσεις που συμμετέχουν κι έκτοτε η πλατφόρμα θα ενημερώνεται συνεχώς.