Bang & Olufsen: είσοδος στην αγορά του gaming

Μέσω "ειδικής συνεργασίας" με την Microsoft για τα Xbox, για την ώρα μάλλον... αόριστα

Και ανάμεσα σε όλα τα άλλα... απρόσμενα που μάς επεφύλασσε το 2020, προέκυψε και κάτι που δύο ή τρία χρόνια πριν θα φάνταζε ανήκουστο για μία σειρά από λόγους: η Bang & Olufsen, κατασκευάστρια γνωστή εδώ και πολλά χρόνια κυρίως για τα προϊόντα ήχου της, σε από κοινού ανακοίνωση με την Microsoft επιβεβαίωσε την είσοδό της και στην αγορά των video games, με προϊόντα που θα απευθύνονται σε αυτό το κοινό. Είναι η πρώτη φορά που μία από τις θεωρούμενες ως κορυφαίες κατασκευάστριες στον χώρο της απόδοσης ήχου απαιτήσεων (δικαίως ή όχι είναι μία άλλη συζήτηση) δηλώνει την πρόθεσή της να επεκταθεί στο κοινό των gamers συγκεκριμένα και η είδηση έχει ενδιαφέρον ακόμη και μόνο υπό αυτήν την έννοια - αν, δηλαδή, η κίνηση αυτή της B&O θα παρακινήσει και τις Bowers & Wilkins, KEF, Klipsch, Polk ή ακόμη και Martin Logan αυτού του κόσμου να στρέψουν την προσοχή τους στο ίδιο κοινό.

H ανακοίνωση είναι... δεόντως γενικόλογη, υπό την έννοια πως δεν εμπεριέχει οποιαδήποτε αναφορά σε συγκεκριμένα νέα προϊόντα. Από "τα συμφραζόμενα" εισπράττει κανείς πως τα όποια προϊόντα Bang & Olufsen για gamers κυκλοφορήσουν στο τρέχον έτος δεν θα λειτουργούν μόνο με τα Xbox της Microsoft, αλλά και με άλλων ειδών συσκευές (και με άλλα συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας). Το πιθανότερο είναι να υπάρχουν κάποιου είδους extra λειτουργίες για τα συστήματα των Αμερικανών, είτε πρόκειται για ασύρματα ακουστικά, είτε για soundbars, είτε για ο,τιδήποτε άλλο. Τα Xbox, αξίζει να σημειωθεί, είναι τα μόνα προϊόντα της κατηγορίας τους που είναι συμβατά με το ασύρματο πρότυπο μετάδοσης ήχου WiSA - χρειάζονται μόνο έναν πομπό USB για να συνεργαστούν με περιφερειακά και αξεσουάρ συμβατά - οπότε ίσως η Bang & Olufsen έχει σκοπό να αξιοποιήσει αυτό τους το χαρακτηριστικό με κάποιον τρόπο.

Η είδηση της συνεργασίας μεταξύ Bang & Olufsen και Microsoft για τα Xbox έρχεται στην προετοιμαστική περίοδο του αμερικανικού κολοσσού για την κυκλοφορία του Xbox Series X - το οποίο, αν και πανίσχυρο, δεν έχει να επιδείξει κάτι αξιοσημείωτο ή νεωτεριστικό στον τομέα του ήχου πέραν της υποστήριξης σε όλων των ειδών τα πρότυπα πολυκάναλου και αντικειμενοστρεφούς ήχου (η οποία προσφέρεται ούτως ή άλλως και στα παρόντα Xbox One S/X). To PlayStation5, αντιθέτως, θα προσφέρει πρωτοποριακή τέτοια τεχνολογία, το αν και κατά πόσο όμως άλλοι κατασκευαστές προϊόντων ήχου θα επιδιώξουν να την αναδείξουν - με δεδομένο το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς είναι εκ των πραγμάτων ανταγωνιστές με την Sony - παραμένει... αμφίβολο!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ