Apple: διαφήμιση της Siri με τον... The Rock

Γελάσαμε, Tim, αλλά η εικονική βοηθός σου χρειάζεται λιγότερο PR και πιο πολλή δουλειά

Δεν είναι ακριβώς... κρυφό το γεγονός ότι η προσωπική βοηθός που έχει ενσωματώσει η Apple στα λειτουργικά της συστήματα, η Siri, δεν πλησιάζει σε καμία περίπτωση το επίπεδο ακρίβειας ή χρησιμότητας που ο αμερικανικός κολοσσός πιθανώς θα ήθελε όσον αφορά στις φωνητικές εντολές που δέχεται ή στις απαντήσεις που δίνει. Από την αρχική της έκδοση έχει βελτιωθεί, μεν, είναι πολύ μεγάλο ωστόσο το ποσοστό των κατόχων iPhone/iPad (και σίγουρα Mac...) που δεν χρησιμοποιούν αυτήν την λειτουργία σε καθημερινή βάση ή έστω τακτικά. Η Apple θα ήθελε να το αλλάξει αυτό, προφανώς, εξ ου και η διαφήμιση που δημοσίευσε στο Internet χθες, με πρωταγωνιστή τον ηθοποιό Dwayne Johnson, ευρύτερα γνωστό ως The Rock και διάσημο από πολλές ταινίες δράσης. Διαφήμιση που σχεδόν... δικαίως ο Johnson χαρακτήριζε στα social media ως "ταινία", αφού διαρκεί σχεδόν 4 λεπτά και έχει δικό της... poster!

Το διαφημιστικό ταινιάκι με τον τίτλο "The Rock X Siri" περιγράφει με παρταδείγματα πως ο, όντως πολυάσχολος, Johnson θα αξιοποιούσε την προσωπική εικονική βοηθό της Apple στην καθημερινή του ζωή ώστε να φέρει σε πέρας όλων των ειδών τις υποχρεώσεις και ασχολίες που αναλαμβάνει. Το ταινιάκι είναι, φυσικά, "γραμμένο" με έντονο το στοιχείο της... υπερβολής, ώστε να ταιριάσει με την, εχμ, "μεγάλη" προσωπικότητα του The Rock και το γενικότερο στυλ του. Οποιοσδήποτε έχει χρησιμοποιήσει την Siri, φυσικά, θα επιβεβαιώσει πως αυτό δεν είναι το μόνο υπερβολικό ή αντιερεαλιστικό στοιχείο της διαφήμισης, καθώς η Siri "στην πραγματική ζωή" ούτε τόσο... εύκολα "καταλαβαίνει" τί ρωτά ο χρήστης, ούτε τις σωστές πληροφορίες δίνει πάντοτε. Όμως στο πλαίσιο των ταινιών που έχουν κάνει διάσημο τον The Rock, ε, λίγο-πολύ... όλα επιτρέπονται από πλευράς σεναρίου.

Όταν - είμαστε της άποψης - όλος ο κόσμος που έχει επαφή με την πραγματικότητα και τα προϊόντα της Apple γνωρίζει ότι η Siri δεν λειτουργεί όπως την αναπαριστά το ταινιάκι με τον Dwayne Johnson, είναι πιθανό η όλη διαφήμιση περισσότερα ειρωνικά σχόλια να συγκεντρώσει, παρά το ενδιαφέρον των κατόχων συσκευών Apple που δεν χρησιμοποιούν την λειτουργία αυτή. Μήπως αντί να την πολυδιαφημίζεις σε ημιτελή μορφή, Τim Cook, θα ήταν καλύτερο να επενδύσεις περισσότερους πόρους στην σοβαρή βελτίωση της Siri ώστε να φτάσει σε ένα σημείο λειτουργικότητας όπου... δεν θα χρειάζεται διαφήμιση; Λέμε εμείς τώρα!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ