"Kleos" σημαίνει φήμη και δόξα που κατακτήθηκε μέσα από σημαντικές πράξεις και σκληρή δουλειά. Καθόλου τυχαίο αφού η ελληνοαμερικανίδα Effie Panagopoulos είναι η πρώτη ελληνίδα γυναίκα στην ιστορία που δημιούργησε δικό της liquor brand μετά από μια "οδύσσεια” fund raising. Και είναι ιδιαίτερα περήφανη για αυτό.
Η μαστίχα αλλιώς
Η σχέση της με το spirits industry κρατάει χρόνια -μεταξύ άλλων με δεκαπενταετή εμπειρία σε κορυφαίες εταιρείες όπως το ΜΕΤΑΧΑ, ως πρώτη πρέσβειρα στις ΗΠΑ για περισσότερα από 10 χρόνια, το portfolio του Allied Domecq (Stoli, Maker’s Mark, Kahlua, Midori, Courvoisier) και την Bacardi- και είναι αυτή που θέτει το στόχο για το μέλλον: Επιθυμία της είναι να εξελιχθεί το "Kleos" σε ένα από τα επόμενα ελληνικά hits στον κόσμο του ποτού, σε οικουμενικό επίπεδο. Και, φυσικά, να μπορεί κανείς να βρει μία φιάλη σε οποιοδήποτε μπαρ, οπουδήποτε.
"Αυτό που αγαπώ στη μαστίχα είναι η πολυπλοκότητα της και το πόσο βαθιά ιστορία έχει. Και δεν μπορώ να δεχτώ πως γίνεται να χρεώνουμε τόσο ακριβά άλλα αποστάγματα, ενώ τη δική μας μαστίχα την προσφέρουμε -τις περισσότερες φορές- δωρεάν σε σφηνάκι και μετά από το φαγητό. Η μαστίχα είναι ένα προϊόν που έχει ενδιαφέρον background από μόνη της, δηλαδή τη βάση για το σύγχρονο marketing" αναφέρει μεταξύ άλλων η Effie Panagopoulos.
Μαζί με την ομάδα της, φρόντισαν να συστήσουν το "Kleos" στο αθηναϊκό κοινό μέσω ενός ιδιαίτερου διαδραστικού event που έλαβε χώρα στο "The Bar In Front Of The Bar". Εκεί, διακεκριμμένοι δημοσιογράφοι, influencers, celebrities και industry insiders συνάντησαν την Effie Panagopoulos και δοκίμασαν το "Kleos" τόσο neat όσο και σε 3 διαφορετικές cocktail εκδοχές. Πιο συγκεκριμένα, οι ειδικά σχεδιασμένες συνταγές από τον βραβευμένο mixologist Άγγελο Μπάφα του λονδρέζικου top rated "SOMA Soho", συνδυάστηκαν με 3 διαφορετικές χώρες, ήχους και αρώματα, συνδεδεμένες με τη φιλοσοφία πίσω από κάθε δημιουργία, ενισχύοντας τη συνολική εμπειρία.
Το "Kleos" θα μπορούσε ήδη να χαρακτηριστεί ως ένα super premium προϊόν. Χρειάστηκαν περισσότερο από 9 χρόνια έρευνας και δοκιμών για να ολοκληρωθεί η συνταγή - αποτέλεσμα διπλής απόσταξης με μαστιχέλαιο και δάκρυα μαστίχας, με βάση το σιτάρι. Ξεκίνησε το ταξίδι του με ένα πολλά υποσχόμενο soft launch το καλοκαίρι του 2017 στη Μύκονο (σε "Jackie O’ Beach", "SantAnna", "Nammos", "Scorpios", "Principote", "Bill & Coo", "Myconian Collection", "Cavo Tagoo") και συνέχισε την πορεία του στην hard to get αμερικανική αγορά.
Η παρουσία του δε, σε 10 από τα World's 50 Best Bars (μεταξύ αυτών τα "Connaught", "Dante" και "Dead Rabbit") αλλά και σε δημοφιλή καταστήματα ("Whole Foods", "Total Wine" και "BevMo") είναι ξεκάθαρο δείγμα της έως τώρα επιτυχίας του. Το έγκριτο Difford's Guide μάλιστα του έχει δώσει rating 5+.