Ελληνικό box office: υπερήρωες εναντίον Τσικνοπέμπτης

Σε ένα "λαβωμένο" λόγω του παραδοσιακού τσικνίσματος τετραήμερο, η επιστροφή του μικροσκοπικότερου υπερήρωα της Marvel παρηγόρησε τα κινηματογραφικά ταμεία.

ant-man kai wasp quantomania

Αν και το καινούριο "Ant-Man" άνοιξε πολύ καλύτερα από την προηγούμενη ταινία του franchise (18.970 θεατές το καλοκαίρι του 2018), η συνολική προσέλευση του τετραημέρου υποχώρησε ελαφρά (από τους 84.854 στους 78.855 θεατές), συνυπολογίζοντας όμως μια "λαβωμένη" Τσικνοπέμπτη και το ότι δεν διατέθηκαν στοιχεία για το "Close".

Το "Tar" διατηρεί τη δυναμική του, η "Φάλαινα" έχει υπερβή πολλαπλά τον εαυτό της, το "Avatar" έφτασε τους 419.636 θεατές και ο "Παπουτσωμένος Γάτος" συνεχίζει να προσελκύει το ανήλικο κοινό. Αντίθετα, ο "Αστερίξ" υποχώρησε αρκετά την τρίτη εβδομάδα του και το "Ξεκουράσου" άνοιξε χαμηλότερα των προσδοκιών, όπως και οι υπόλοιπες art πρεμιέρες: μόλις 554 εισιτήρια για το "1976" και 338 για τον "Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο". Τέλος, τα previews των "Πνευμάτων του Ινισέριν" σε 28 αίθουσες τίμησαν 1.823 θεατές.

Ελληνικό box office 16-19/2:

1. Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία - 29.056 εισιτήρια (141 αίθουσες, 29.056 συνολικά)
2. Tar - 11.218 εισιτήρια (74 αίθουσες, 38.310 συνολικά)
3. Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα - 9.257 εισιτήρια (113 αίθουσες, 63.850 συνολικά)
4. Ξεκουράσου - 4.440 εισιτήρια (34 αίθουσες, 4.440 συνολικά)
5. Η Φάλαινα - 3.344 εισιτήρια (38 αίθουσες, 113.231 συνολικά)
6. Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η Τελευταία Επιθυμία - 3.185 εισιτήρια (46 αίθουσες, 136.187 συνολικά)
7. Η Παρέα των Θαυμάτων - 2.699 εισιτήρια (47 αίθουσες, 2.699 συνολικά)
8. Magic Mike: Ο Τελευταίος του Χορός - 2.316 εισιτήρια (20 αίθουσες, 12.365 συνολικά)
9. Τα Πνεύματα του Ινισέριν - 1.823 εισιτήρια (28 αίθουσες, 1.823 συνολικά)
10. Εκτός Ελέγχου - 1.510 εισιτήρια (22 αίθουσες, 33.412 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Φρίμοντ

Οδοιπορικό αναζήτησης ανθρώπινης επικοινωνίας μέσα σ’ έναν κόσμο πολυπολιτισμικής μοναξιάς. Με αναζωογονητικό χιούμορ, κατασταλαγμένη σοφία και τη γήινη, απολαυστική απλότητα του πρώιμου Τζάρμους.

ΓΡΑΦΕΙ: ΧΡΗΣΤΟς ΜΗΤΣΗς
13/06/2024

Παριζιάνικες Ιστορίες

Σπονδυλωτή, αλλά άνευρη κωμωδία, η οποία προσπαθεί αδέξια να φιλοσοφήσει και να εκβιάσει ένα γλυκόπικρα αισιόδοξο συναίσθημα.

Ο Κακός Ηθοποιός

Η βασική ιδέα ενός πιθανού θεατρικού δράματος αναπτύσσεται σαν ένα διαλογικό ψυχολογικό θρίλερ, το οποίο διατυμπανίζει τις καταγγελίες του με εκκωφαντικό διδακτισμό και ασυγχώρητη μελοδραματική υπερβολή.

Η Αόρατη Μάχη

Τολμηρή, μα άνιση και παρατραβηγμένη σάτιρα των ανατολίτικων περιπετειών πολεμικών τεχνών. Δεν παίρνει ποτέ τον εαυτό της στα σοβαρά, προοριζόμενη για ξέφρενες μεταμεσονύχτιες προβολές.

Κυνήγι Γειτόνων

Ξέπνοη και ανέμπνευστη αντιπαράθεση αστικής και επαρχιακής νοοτροπίας αλά γαλλικά. Η κοινωνική κριτική της είναι συγκαταβατική και η κωμική της γκάμα προβλέψιμα περιορισμένη.

Η Θηλιά

Τολμηρό σκηνοθετικό πείραμα που εντυπωσιάζει (η ταινία είναι γυρισμένη σε ένα και μόνο πλάνο), χωρίς όμως να συνοδεύεται από το ανάλογο ουσιαστικό κινηματογραφικό αποτέλεσμα.

Ο Τελευταίος των Ανθρώπων

Βωβό κοινωνικό δράμα, σκηνοθετημένο με πρωτοποριακή εκφραστικότητα από το δημιουργό του "Νοσφεράτου". Οξύ και διεισδυτικό, με ένα ανατρεπτικά ειρωνικό φινάλε.