Τα «Μαθήματα Πολέμου ΙΙ» συνεχίζονται

Η παράσταση των αδερφών Λιγνάδη που έσπασε ταμεία, επιστρέφει για τέσσερις μόνο παραστάσεις, τον Οκτώβριο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Τα «Μαθήματα Πολέμου ΙΙ» συνεχίζονται

Τα Σικελικά Δράματα, το δεύτερο μέρος των «Μαθημάτων Πολέμου»- της δραματοποιημένης απόδοσης της Ιστορίας του Θουκυδίδη- που παρουσιάστηκαν το Μάιο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και έγιναν ταχύτατα sold-out, επιστρέφουν στον ίδιο χώρο (Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος) στις 10-13 Οκτωβρίου στις 9 μ.μ. Η προπώληση ξεκίνησε ήδη, για μια από τις πιο συζητημένες παραστάσεις της χρονιάς, τόσο στο πρώτο (παρουσιάστηκε πέρσι), όσο και στο δεύτερο μέρος της, αμφότερα σε κείμενο και δραματουργία Γιάννη Λιγνάδη και σκηνοθεσία Δημήτρη Λιγνάδη.

Τα «Μαθήματα Πολέμου ΙΙ» συνεχίζονται - εικόνα 1

Η παράσταση που παίχτηκε στο Ευρωκοινοβούλιο και ενθουσίασε τους Financial Times, αντλεί υλικό από το δεύτερο μέρος του Πελοποννησιακού Πολέμου, τη Σικελική Εκστρατεία (415-413 π.Χ.) που βρίσκεται στο 6ο,7ο και 8ο βιβλίο του Θουκυδίδη. Θέμα της, η δραματική αποτυχία της ιμπεριαλιστικής πολιτικής των Αθηναίων και των ηγετών τους, όπως ο αμφιλεγόμενος Αλκιβιάδης και η τελική συντριβή τους.

Τα «Μαθήματα Πολέμου ΙΙ» συνεχίζονται - εικόνα 2

Το Δημήτρη Λιγνάδη πλαισιώνει εξαιρετική ομάδα ηθοποιών, εκ των οποίων πολύ θετική εντύπωση έχει προκαλέσει ο 16χρονος Ανδρέας Καρτσάτος που έπαιζε και στο πρώτο μέρος των «Μαθημάτων Πολέμου». Κατά τη διάρκεια της παράστασης ο Θοδωρής Οικονόμου παίζει ζωντανά πιάνο επί σκηνής, ενώ πριν από την έναρξή της προλογίζει η ιστορική σύμβουλος Δρ. Ανδρονίκη Μακρή. Συμπεριλαμβάνονται αγγλικοί υπέρτιτλοι.

iΤιμές εισιτηρίων: € 12 (φοιτητές, νέοι, άνεργοι, ΑΜΕΑ, 65+, πολύτεκνοι) , € 18 (γενική είσοδος) | Πληροφορίες και Eισιτήρια στο 210 72 82 333 megaron.gr / https://webtics.megaron.gr/el/events/?eventid=2312

Περισσότερες πληροφορίες

Μέγαρο Μουσικής - αίθουσα «Δημήτρης Μητρόπουλος»

Βασ. Σοφίας & Κόκκαλη, Αμπελόκηποι
  • Συναυλίες

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"Ήμερη – Η ανατομία μιας πτώσης": Ο Γιάννης Νταλιάνης αποκαλύπτει 5 βασικά σημεία της παράστασης

Ο Γιάννης Νταλιάνης σκηνοθέτης της παράστασης "Ήμερη – Η Ανατομία μιας Πτώσης" που ανεβαίνει στο Θησείον (από 22/12) αναλύει το έργο του Ντοστογιέφσκι, μια ιστορία ανθρώπινης καταπίεσης και αντίστασης.

ΓΡΑΦΕΙ: ΜΑΡΙΑ ΚΡΥΟΥ
11/12/2025

6 επιστροφές που αξίζει να δεις από αυτήν την εβδομάδα

Έξι ξεχωριστές παραστάσεις επιστρέφουν, φωτίζοντας τη μνήμη, την απώλεια, την αντοχή και τις ανθρώπινες ιστορίες που μας διαμορφώνουν. Μονόλογοι, θρύλοι και προσωπικές εξομολογήσεις συναντιούνται σε ένα έντονο θεατρικό πρόγραμμα Δεκεμβρίου.

Οιδίποδας

Το έργο του Βρετανού συγγραφέα μεταφέρει τη σοφόκλεια τραγωδία στο σήμερα και, παρά τις επιφυλάξεις, διατυπώνει κρίσιμους προβληματισμούς. Οι πρωταγωνιστικές ερμηνείες και η σφιχτή σκηνοθεσία συνθέτουν μια παράσταση υψηλής δυναμικής. | Powered by Uber

Αμερικάνικος βούβαλος

Τρεις λούμπεν μικροαπατεώνες, μια ληστεία που δεν γίνεται ποτέ και μια Αμερική σε ηθική κατάρρευση ανεβαίνουν στη σκηνή, σε μια έντονη αλλά και εστιασμένη σε εξωτερικές όψεις σκηνοθετική ανάγνωση από τον Γιάννη Μπέζο. | Powered by Uber

"Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν": Μια αμείλικτη μάχη αντοχής στο Εν Αθήναις

Οι Δημήτρης Καρατζιάς και Μάνος Αντωνιάδης μεταφέρουν στη σκηνή του Εν Αθήναις, σε μια τολμηρή, πολυμελή παραγωγή, τη συγκλονιστική νουβέλα του Horace McCoy "Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν", αποκαλύπτοντας έναν κόσμο όπου η ανάγκη γίνεται θέαμα και η ανθρώπινη αξιοπρέπεια δοκιμάζεται μέχρι εξάντλησης.

"Οιδίποδας" στη Στέγη: Η πιο πολυσυζητημένη παράσταση της χρονιάς συνεχίζεται με νέες ημερομηνίες

Ο "Οιδίποδας" του Ρόμπερτ Αικ στη Στέγη συνεχίζει με επιπλέον παραστάσεις έως 1 Φεβρουαρίου 2026, δίνοντας την ευκαιρία σε όσους δεν πρόλαβαν να κλείσουν εισιτήριο να ζήσουν αυτή την εκρηκτική παράσταση.

"Toxic": Η Νατάσα Παπαδάκη και ο Κώστας Φραγκολιάς σε ένα ψυχολογικό θρίλερ κεκλεισμένων των θυρών

Σε ένα αποστειρωμένο δωμάτιο, με τον κόσμο να καταρρέει έξω, η Νατάσα Παπαδάκη και ο Κώστας Φραγκολιάς ζωντανεύουν το ψυχολογικό θρίλερ του Γιώργου Αγγελίδη, όπου η οικειότητα μετατρέπεται σε επικίνδυνο παιχνίδι εξουσίας.