Η Σοφία Πάσχου μας αποκαλύπτεται

Ποια είναι η σκηνοθέτις που συνήθως παρουσιάζει παραστάσεις σε ένα περιορισμένο χώρο, 1 x 1,60 και για τη «Μύτη» του Γκόγκολ στο Πόρτα βάζει θεατές και ηθοποιούς να αλλάζουν θέσεις;

Η Σοφία Πάσχου μας αποκαλύπτεται

Ποια είναι η σκηνοθέτις που συνήθως παρουσιάζει παραστάσεις σε ένα περιορισμένο χώρο, 1 x 1,60 και για τη «Μύτη» του Γκόγκολ στο Πόρτα βάζει θεατές και ηθοποιούς να αλλάζουν θέσεις;

Η Σοφία Πάσχου μας αποκαλύπτεται - εικόνα 1

Που σε ξέρω Είμαι η Σοφία Πάσχου, σκηνοθέτις της ομάδας Patari Project.
Πού αλλού σε βρίσκω Αυτή τη περίοδο βρίσκομαι στο Πόρτα. Εκεί πίνω καφέ, τρώω, διασκεδάζω, δουλεύω και …εκεί ,είναι που με μια παρέα ανθρώπων έχουμε βγάλει ό,τι εργαλείο έχουμε και σκάβουμε τα μυαλά μας, τις ψυχές μας, τις εικόνες που μας βομβαρδίζουν, και ανοίγουμε τρύπες στη συνείδησή μας για να πέσουμε επιτέλους όλοι μέσα.
Πες μου κάτι για το θέατρο Είναι ένα μέρος που μπορείς να εκφραστείς, που μπορείς να παίξεις, που μπορείς να γίνεις και πάλι παιδί. Όταν όμως έχει απεύθυνση είναι σωστό να γίνεται με επίγνωση αυτής. Και επίγνωση, σημαίνει πλήρης ειλικρίνεια, κατ’ αρχάς με τον εαυτό.

Η Σοφία Πάσχου μας αποκαλύπτεται - εικόνα 2

Η παράσταση που σε έχει συγκινήσει περισσότερο Το «La Veillee des Abysses» του James Thierree
Αποφάσισες να σκηνοθετήσεις τη «Μύτη» του Νικολάι Γκόγκολ γιατί…Πώς είναι να ξυπνάς και να έχεις χάσει κάτι που θεωρείς δεδομένο; Από αυτή την ερώτηση ξεκίνησαν όλα. Η Μύτη του Κοβαλιώφ αποφασίζει να ξεκολλήσει από το πρόσωπό του, κι εκείνος ξεκινάει έναν απεγνωσμένο αγώνα για να τη βρείτε.

Η μεγαλύτερη αγωνία σου για το έργο.
Δεν υπάρχει αγωνία. Υπάρχει μια γλυκιά προσμονή να ανέβουμε στις καρέκλες και να αφηγηθούμε την ιστορία μας. Και κυρίως προσμονή να αναστατωθεί ή έστω να αγγιχτεί κάτι μέσα στον κάθε θεατή.
Αποκάλυψε μου την αγαπημένη σου σκηνή. Όταν κάποια στιγμή ακούγεται η εξής φράση: «Χωρίς λόγο, χωρίς αιτία, χωρίς καμία προειδοποίηση...όλα είναι αντεστραμμένα. Όπως αυθαίρετη, αντεστραμμένη πραγματικότητα βιώνουμε ασυναίσθητα, πολυεπίπεδα».
Off the record Θέλω να κάνω ένα διάλειμμα από το θέατρο και ένα μεγάλο ταξίδι. Η απόσταση για την επανασύνδεση.

Η Σοφία Πάσχου μας αποκαλύπτεται - εικόνα 3

Patari Project
Έχουν κάνει θραύση τα τελευταία χρόνια με την παιδική παράσταση «Πιάνω παπούτσι πάνω στο πιάνο» και συνεχίζουν στο Πόρτα. Στην ίδια σκηνή επιχειρούν μια διαφορετική, ανατρεπτική και απολύτως σύγχρονη ανάγνωση του μυθιστορήματος «Η Μύτη» του Γκόγκολ. Ένας αντεστραμμένος κόσμος ζωντανεύει την ώρα που θεατές και ηθοποιοί αλλάζουν θέσεις, με τους πρώτους να κάθονται στη σκηνή του Πόρτα σε ειδικά διαμορφωμένες κερκίδες και τους δεύτερους να βρίσκονται πάνω στα καθίσματα του θεάτρου.

Περισσότερες πληροφορίες

Πιάνω Παπούτσι πάνω στο Πιάνο

  • Σκηνική Σύνθεση
  • Διάρκεια: 95 '

Μια φρέσκια ματιά στο μύθο της Σταχτοπούτας βασισμένη σε μια ιδέα του Θ. Μοσχόπουλου.

Η μύτη

  • Μαύρη Κωμωδία
  • Διάρκεια: 75 '

Μια ανατρεπτική ανάγνωση της αλληγορικής ιστορίας με πρωταγωνιστή έναν άντρα ο οποίος ανακαλύπτει ότι η μύτη έχει εξαφανιστεί από το πρόσωπό του.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Η Πειραματική κερνά τα τελευταία "Μπατόν σαλέ"

Η δημοσιογράφος που συμμετείχε στην αποκάλυψη του σκανδάλου Predator είναι η τελευταία καλεσμένη των ζωντανών συνεντεύξεων σε ελαφριά ατμόσφαιρα τις οποίες συντονίζουν η Ευδοξία Ανδρουλιδάκη και η Μαρία Φιλίνη.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
26/04/2024

"Σ’ εσάς που με ακούτε": Η επιτυχία του ΚΘΒΕ κατεβαίνει Αθήνα

Μετά την επιτυχία που γνώρισε στη Θεσσαλονίκη, το έργο της Λούλας Αναγνωστάκη σε σκηνοθεσία Χρήστου Θεοδωρίδη έρχεται για λίγες παραστάσεις στο Αμφι-Θέατρο Σπύρου Ευαγγελάτου.

Η "Μαύρη σαμπούκα" γίνεται Grande και επιστρέφει για καλοκαίρι

Μετά από αμέτρητες "τελευταίες παραστάσεις" και 2 sold out περιοδείες, η κωμωδία με τους Τόλη Παπαδημητρίου και Αντώνη Στάμο έρχεται στο Άλσος για μία και μοναδική φορά.

"Βάτραχοι": Γιάννος Περλέγκας και Κι όμως κινείται συνδυάζουν Αριστοφάνη με escape room

Η ομάδα Ελλήνων ακροβατών και χορευτών συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον ηθοποιό και ανεβάζει την αρχαία κωμωδία χρησιμοποιώντας τη σκηνική σύνθεση ενός ζωντανού δωματίου απόδρασης.

Ποια είναι η νέα παράσταση που έρχεται το Μάιο στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου;

Ο Γιώργος Παύλου, απόφοιτος του Τμήματος Σκηνοθεσίας της Δραματική Σχολής του Εθνικού Θεάτρου, ανεβάζει το πιο βιωματικό και ίσως και το ωριμότερο έργο του Χρήστου Βακαλόπουλου για μια γενιά που συνθηκολόγησε και μια Αθήνα που χάθηκε ανάμεσα στους συρμούς.

Τελευταία ευκαιρία για να δεις τον "Τυχαίο θάνατο ενός αναρχικού" (και το καλοκαίρι!)

Η παράσταση "φαινόμενο" αποχαιρετά τη σεζόν και το θεατρόφιλο κοινό με λίγες καλοκαιρινές παραστάσεις και με την αρχική dream team διανομή της πρώτης χρονιάς πριν περάσει στο πάνθεον των παραστάσεων που έγραψαν ιστορία.

Λένα Κιτσοπούλου: Αντίστροφη μέτρηση για το "Και λέγε λέγε", τη νέα της παράσταση στο Θέατρο Τέχνης

Γιάννης Κότσιφας, Ιωάννα Μαυρέα, Πάνος Παπαδόπουλος, Θοδωρής Σκυφτούλης και Γαλήνη Χατζηπασχάλη ανεβαίνουν στη σκηνή μαζί τη σκηνοθέτιδα και δημιουργό σε μια παράσταση που δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό διαφορετικών τεχνών και μιλάει για τον έρωτα, την πατριαρχία και πολλά ακόμη.