Σκέφτεστε καλύτερο «όχημα» για να ταξιδέψουν οι μικροί θεατρόφιλοι σε κόσμους μακρινούς και παραμυθένιους προορισμούς; Για παράδειγμα, στο «Φτερωτό άλογο» του Νίκου Καζαντζάκη, που ανεβαίνει στο Μέγαρο Μουσικής σε διασκευή Άντρης Θεοδότου, σκηνοθεσία Βασίλη Μαυρογεωργίου και μουσική Νίκου Κυπουργού, χανόμαστε στη μαγεία της μακρινής Ανατολής. Το μέχρι πρόσφατα ανέκδοτο παραμύθι του μεγάλου συγγραφέα είναι εμπνευσμένο από την αραβική παράδοση, από την οποία αντλεί και ο Μάικ Κένι στις «Χίλιες και μια ιστορίες», που σκηνοθετούν στο Μικρό Εθνικό οι Βάσια Ατταριάν και Μυρτώ Μακρίδη.
Η ομάδα C. for Circus, τώρα, μας οδηγεί «Ως την άκρη του κόσμου» μέσα από την περιπέτεια δύο παιδιών που αναζητούν νέα πατρίδα. Η παράσταση, σε κείμενο Μαρίας Παπαγιάννη και μουσική Θάνου Μικρούτσικου, ανεβαίνει στο «Τζένη Καρέζη». «Ως την άκρη του ονείρου», πάλι, ακολουθούν η Κέλλυ Σταμουλάκη και ο θίασος Αβάντι τη μικρή Πετρίνα στον Νέο Ακάδημο, με συνοδεία τις μουσικές του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα. Στο Μικρό Γκλόρια, τέλος, μας περιμένουν οι «Τρεις κοσμοναύτες» προτού εκτοξευτούν στον πλανήτη Άρη. Την παράσταση υπογράφει η ομάδα του Πολιτιστικού Πάρκου, η οποία βασίζεται στο ομώνυμο παιδικό βιβλίο του Ουμπέρτο Έκο.
Περισσότερες πληροφορίες
Το φτερωτό άλογο
Το ανέκδοτο παραμύθι του Έλληνα μεγάλου συγγραφέα μας ταξιδεύει στη μακρινή Ανατολή, με μουσική και παιχνίδι.
Οι τρεις κοσμοναύτες
Τρεις κοσμοναύτες από διαφορετικά μέρη της Γης, οι οποίοι μιλούν άλλη γλώσσα κι έχουν μεγαλώσει με διαφορετική νοοτροπία, ετοιμάζονται για το πρώτο ταξίδι στον πλανήτη Άρη.
Ως την άκρη του ονείρου
Η μικρή Πετρίνα ξεκινάει ένα ταξίδι ενηλικίωσης, με αποσκευές την αθωότητα και τα όνειρά της, μέσα από το οποίο μαθαίνει τι σημαίνουν αισιοδοξία, πίστη, διαφορετικότητα.
Ως την άκρη του κόσμου
Η ομάδα C. for Circus παρουσιάζει την πειρατική περιπέτεια δύο παιδιών που αναζητούν νέα πατρίδα.
Χίλιες και μια ιστορίες
Ιστορίες από τη μυθική Ανατολή ζωντανεύουν επί σκηνής στο έργο του πολυβραβευμένου συγγραφέα, το οποίο βασίζεται στη συλλογή παραμυθιών «Χίλιες και μια νύχτες».