Γαλαξιακές περιπέτειες για όλη την οικογένεια στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου

Μία συναρπαστική νύχτα στο ιστορικό μουσείο γεμάτη εκπλήξεις και ευφάνταστες δραστηριότητες.

Νυχτα στο Μουσείο

Το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου συνεχίζει τις δημιουργικές δράσεις του, αυτή τη φορά προσκαλώντας μικρούς και μεγάλους σε μια αξέχαστη νυχτερινή εμπειρία. Το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου (5-10 μ.μ.) οι συμμετέχοντες θα μάθουν για τη μαγεία του σύμπαντος και τα μυστικά του γαλαξία περνώντας "Μία Νύχτα στο Μουσείο".

Επιστήμονες του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών θα βοηθήσουν τους επισκέπτες να ανακαλύψουν το ηλιακό σύστημα, τους πλανήτες, τα αστέρια, κομήτες, νεφελώματα και άλλα πολλά σχετικά με τη λειτουργία του διαστήματος. Ακόμα, τα παιδιά θα φτιάξουν τον δικό τους πύραυλο και θα τον εκτοξεύσουν στην αυλή της Τεχνόπολης. Παράλληλα μπορούν να μεταμφιεστούν σε κάτι "διαστημικό" για να τιμήσουν το φετινό καρναβαλικό πνεύμα.

mia nyxta sto mouseio4

Οι δραστηριότητες δεν τελειώνουν όμως εδώ. Στα παιδιά θα δοθούν δημιουργικά και φωσφορίζοντα υλικά για να κατασκευάσουν ένα μικρό κομμάτι του σύμπαντος για το δωμάτιό τους. Επίσης, οι παρευρισκόμενοι θα χρησιμοποιήσουν χάρτες και με όπλο τη φαντασία τους, θα ρίξουν φως στα μυστικά του εργοστασίου αλλά και του ηλιακού συστήματος. Συλλέγουν μικρά θραύσματα από έναν πραγματικό κομήτη που προσγειώθηκε μέσα στο παλιό εργοστάσιο αλλά και στην έκθεση σύγχρονης τέχνης "Ειδύλλια Οδός" της Τεχνόπολης.

mia nyxta sto mouseio 5

Η νύχτα κλείνει με μία ειδική ομάδα αστροναυτών, οι οποίοι μας καλούν να κινηθούμε στους ήχους ηλεκτρονικής μουσικής, δημιουργώντας μία διασκεδαστική διαγαλαξιακή ατμόσφαιρα.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε οικογένειες με παιδιά 7-11 ετών. Απαραίτητη η προκράτηση (213-0109325, Δευτ.-Παρ.: 11 π.μ. - 4 μ.μ.).

Φτιάξτε τις δικές σας αφίσες στο εργαστήριο του Planet G(reece)

Στο δεύτερο μέρος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα μπούνε ακόμα πιο βαθιά στην τέχνη της γραφιστικής, φτιάχνοντας ένα δικό τους έντυπο.

03/02/2023

Εκπαιδευτικά προγράμματα Φεβρουαρίου για όλη την οικογένεια στο Μουσείο Κοτσανά

Εκπλήξεις που θα μας μεταφέρουν στη "χώρα των υδάτων", στις αρχαίες ακαδημίες και την τέχνη της επιστήμης και της τεχνολογίας, αλλά και στον κόσμο του έρωτα και της ανταλλαγής.

"Σημειωματάριο Mουσικής" στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αγ.Ι.Ρέντη

Τα παιδιά αυτοσχεδιάζουν με τη φωνή τους, συνθέτουν παρτιτούρες με εικόνες και ήχους και μαθαίνουν για τη σημασία της μουσικής με αφορμή το βιβλίο "Imagine" του Τζον Λενον.

Μικρός Νότος: Επιστρέφει με "Αισωπομαχίες" στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Πέντε διαχρονικοί μύθοι γίνονται αγνώριστοι και έρχονται στο σήμερα μέσα από μια πολύχρωμη παράσταση φτιαγμένη από αγνά χειροποίητα υλικά, ζωντανή μουσική και τραγούδια, χιούμορ και απρόβλεπτες μεταμορφώσεις.

Ο Καραγκιόζης γιορτάζει το καρναβάλι στις "Φιγούρες & Κούκλες"

Οι απόκριες για τα παιδιά ξεκινάνε με ένα μασκέ πάρτι στον μπερντέ του Τάσου Κώνστα και ένα αποκριάτικο εργαστήριο μάσκας.

Ο "Φιλάργυρος" του Μολιέρου για παιδιά

H παιδική σκηνή Ονειροπόληση παρουσιάζει στο θέατρο Βρετάνια το κλασικό έργο σε θεατρική διασκευή για παιδιά.

Αποκριάτικα εργαστήρια στο Μουσείο Πειραμάτων

Οι μεγάλοι επιστήμονες 8-12 ετών θα ανακαλύψουν το πρώτο Science Escape Room ενώ οι πιο μικροί θα λάβουν μέρος στο αποκριάτικο εργαστήριο.