Δημοτικό Θέατρο Πειραιά: Ο Νίκος Διαμαντής επιστρέφει ως καλλιτεχνικός διευθυντής

Τη σκυτάλη της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του πολιτιστικού τοπόσημου του Πειραιά παίρνει από τον Λευτέρη Γιοβανίδη ο γνωστός σκηνοθέτης, μετά την επιτυχημένη πενταετή θητεία του την περίοδο 2015-2020.

Νίκος Διαμαντής

Ο σκηνοθέτης Νίκος Διαμαντής επιστρέφει στο τιμόνι του ιστορικού Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά ως καλλιτεχνικός διευθυντής, μετά την επιτυχημένη πενταετή θητεία του την περίοδο 2015-2020. Το όνομά του άλλωστε έχει ταυτιστεί με την αναγέννηση του θεάτρου και με την παρουσίαση σπουδαίων και επιτυχημένων παραστάσεων. "Σκέφτομαι ένα Δημοτικό Θέατρο ανοιχτό και εξωστρεφές που θα υπηρετεί όλα τα είδη θεάτρου. Θέλω να ανοίξω τους καλλιτεχνικούς ορίζοντες του σε περισσότερους τομείς, τα εικαστικά, τη φωτογραφία, τη μουσική, το χορό”, έλεγε το 2015 ο Νίκος Διαμαντής με αφορμή την ανάληψη των καθηκόντων του σε έναν θεατρικό οργανισμό που έχει αναδειχθεί σε σημείο αναφοράς για τα πολιτιστικά δρώμενα και στη σύγχρονη εποχή του. Πλέον βρίσκεται, μάλιστα, σε απόσταση αναπνοής από τον ομώνυμο σταθμό του μετρό.

Ο απερχόμενος καλλιτεχνικός διευθυντής Λευτέρης Γιοβανίδης παραδίδει και πάλι τη σκυτάλη στον Νίκο Διαμαντή που επιστρέφει τρία χρόνια μετά την παραίτησή του για προσωπικούς λόγους. Όπως ανακοίνωσε σε ανάρτησή του στα social media: "Μετά από τρία χρόνια σήμερα ολοκληρώνω την εργασία μου στο Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά ως καλλιτεχνικός διευθυντής. Ήταν ένα μαγικό ταξίδι που έμαθα πολλά, που το ευχαριστήθηκα, που το πάλεψα και σίγουρα με έκανε καλύτερο. Καταφέραμε, εγώ και οι συνεργάτες μου να κρατήσουμε ενεργό το ΔΘΠ την περίοδο της πανδημίας με διαδικτυακές δράσεις, κατόπιν να προκαλέσουμε μια σειρά συνεργασιών με σημαντικούς καλλιτέχνες, να δημιουργήσουμε το Πειραιάς Artport Ι και ΙΙ, να αυξήσουμε κατά πολύ τα έσοδα του θεάτρου και τέλος να έχουμε μια νέα σκηνή, την δημιουργία της αγαπημένη μου Σκηνής Ωμέγα”.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

Το 67ο Φεστιβάλ Φιλίππων ανακοινώνει το πολυσυλλεκτικό πρόγραμμά του τιμώντας τον συγγραφέα Βασίλη Βασιλικό

Μια "συνάντηση με τον ήλιο" επιχειρεί φέτος η διοργάνωση που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα φεστιβάλ της χώρας, σε μια χρονιά αφιερωμένη στη μνήμη του σπουδαίου συγγραφέα Βασίλη Βασιλικού, ενώ παράλληλα διατηρεί και τον εκπαιδευτικό της χαρακτήρα με το 8ο Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
21/06/2024

Ανανεωμένο βγαίνει σε καλοκαιρινή περιοδεία το "Σεσουάρ για δολοφόνους"

Ιωάννης Απέργης, Βάσω Γουλιελμάκη, Δημήτρης Μακαλιάς, Αλέξανδρος Παπατριανταφύλλου, Αρετή Πασχάλη, Χάρης Χιώτης πρωταγωνιστούν στην ξεκαρδιστική διαδραστική κωμωδία που συνεχίζεται και open air μετά από τρεις επιτυχημένους χειμώνες.

Παράταση για τους "Υπνοβάτες" της ομάδας "Εν δυνάμει" στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Συνεχίζεται για λίγο ακόμα η νέα παράσταση της κολεκτίβας καλλιτεχνών με και χωρίς αναπηρία από τη Θεσσαλονίκη, σε σκηνοθεσία της Ελένης Ευθυμίου.

Η αγαπημένη του κυρίου Λιν

Σε σκηνοθεσία του Βέλγου σκηνοθέτη Γκι Κασίερς, ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης ερμηνεύει τη νουβέλα του Φιλίπ Κλοντέλ, που αφηγείται μια βαθιά ανθρώπινη ιστορία προσφυγιάς και φιλίας. | Powered by Uber

Φεστιβάλ Επιδαύρου: Η "Ιφιγένεια / Βορά" ενώνει τρεις καλλιτέχνιδες της νέας γενιάς

Η Βίβιαν Στεργίου υπογράφει ένα έργο εμπνευσμένο από την "Ιφιγένεια εν Αυλίδι", σε σκηνοθεσία Αικατερίνης Παπαγεωργίου και ερμηνεία Ελίζας Σκολίδη, το οποίο έρχεται στο Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου.

"Blue train": Το νέο έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου έρχεται τη νέα σεζόν στο θέατρο Άλμα

Ο Γιώργος Σουλεϊμάν σκηνοθετεί τον Σπύρο Χατζηαγγελάκη, τον Γιώργο Μπένο, την Αναστασία Στυλιανίδη, τον Γιάννη Τσουμαράκη και τη Λουκία Πιστιόλα στο έργο που αποτυπώνει την πρώιμη υπαρξιακή και ηλικιακή κρίση μιας χαμένης γενιάς.

Στον Γκι Κασίερς, η σύγχρονη Αθήνα θυμίζει Νέα Υόρκη των 80s και Βερολίνο μετά την πτώση του τείχους

Το "α" συνάντησε τον κορυφαίο Βέλγο σκηνοθέτη όταν ήταν ακόμη στις πρόβες της παράστασης "Η αγαπημένη του κυρίου Λιν". Με αφορμή την παρουσίασή της στο Φεστιβάλ Αθηνών ο Κασίερς μάς μίλησε για τη συνεργασία του με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, την ενσωμάτωση της τεχνολογίας στην παράσταση, αλλά και την άνοδο της ακροδεξιάς στην Ευρώπη.