"Talk Show"
Δεν συναντάμε συχνά στο θέατρο έργα εμπνευσμένα από τον κόσμο της τηλεόρασης. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει η νέα καφκική κωμωδία του Βασίλη Μαγουλιώτη, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή, με τους Στέλιο Ιακωβίδη, Άρη Μπαλή, Πανάγο Ιωακείμ, η οποία εξερευνά το μηχανισμό πίσω από ένα late-night talk show. (Αθηναΐς, από 1/2 | φωτο: Χρήστος Συμεωνίδης) Μάθετε περισσότερα εδώ.
"Ο κύκλος που δεν κλείνει…"
Μέσα από τον σπαρακτικό μονόλογο του Αλέξανδρου Αδαμόπουλου ξεδιπλώνεται η ιστορία μιας γυναίκας αλλά και της Ελλάδας της Μεταπολίτευσης. Η Ελπίδα Αμίτση ερμηνεύει και σκηνοθετεί το μονόλογο για την αναγκαιότητα αναγέννησης του έθνους. Δείτε την παράσταση σε avant premiere με το "α" στις 29/1 στο Θέατρο ΕΝ-Α.
"Ο φονιάς"
Οι Γιώργος Χριστοδούλου, Αντώνης Αλεξίου, Λουκία Παπαδάκη και Τζώνυ Θεοδωρίδης πρωταγωνιστούν σε ένα από τα σημαντικότερα μεταπολεμικά έργα που έγραψε ο Μήτσος Ευθυμιάδης και σκηνοθετεί ο Γιάννης Διαμαντόπουλος. Με φόντο ένα μικροαστικό σαλόνι της δεκαετίας του '70, οι ήρωες έρχονται αντιμέτωποι με το παρελθόν τους και τον αγώνα για επιβίωση. (Βικτώρια, από 28/1) Μάθετε περισσότερα εδώ.
"Το καθημερινό τραγούδι του απείρου"
Η θεατρική ομάδα Loxodox, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Αλκίνοου Δωρή, συνθέτει δύο ραδιοφωνικούς μονολόγους του Άλαν Μπένετ σε μία παράσταση. Οι Μαρίζα Θεοφυλακτοπούλου, Κατερίνα Ρουσιάκη και Δήμητρα Σπανούλη ζωντανεύουν τις φωνές μιας ανερχόμενης ηθοποιού του σινεμά και μιας γυναίκας που ασφυκτιά στο περιβάλλον της προτεσταντικής εκκλησίας. (Μπάγκειον Ξενοδοχείο, από 31/1)
"Τα κορίτσια δεν πρέπει να παίζουν ποδόσφαιρο"
Ένα τροχαίο ατύχημα θα φέρει τους συγγενείς των θυμάτων αντιμέτωπους με πολλά ερωτήματα, αλλά και με τον ίδιο το θάνατο, στο έργο της Ισπανίδας Μάρτα Μπουτσάκα. Σκηνοθετεί ο Θοδωρής Βουρνάς, με τους Αντώνη Γιαννακό, Νίνα Λαμπριανίδη, Βάγια Ματαφτσή. (104, από 31/1)
Περισσότερες πληροφορίες
Το καθημερινό τραγούδι του απείρου
Εμπνευσμένη από δύο ραδιοφωνικούς μονολόγους του Άλαν Μπένετ, η παράσταση πλέκει τις ιστορίες δύο γυναικών, μιας ανερχόμενης ηθοποιού και μιας γυναίκας εθισμένης στο αλκοόλ.
Τα κορίτσια δεν πρέπει να παίζουν ποδόσφαιρο
Ένα τροχαίο γίνεται η αφορμή για να αποκαλυφθεί η κρυφή ζωή τριών ανθρώπων στην αίθουσα αναμονής ενός νοσοκομείου
Ο φονιάς
Από τα σημαντικότερα έργα της μεταπολεμικής περιόδου, μας βάζει στο σαλόνι ενός σπιτιού της δεκαετίας του ‘70, ξεδιπλώνοντας τον αγώνα των ανθρώπων να υπάρξουν μέσα σε μια ηθικά διεφθαρμένη κοινωνία. Πρωταγωνιστές τέσσερα πρόσωπα -οΣάββας, ο Ταρζάν, η Μαρία και ο Γιάννης- θύτες και θύματα των προσωπικών τους τραγωδιών, έρχονται αντιμέτωποι με την αλήθεια που κρύβει ο καθένας, η οποία ορθώνεται σαν φάντασμα έτοιμο να τους κατασπαράξει.
Talk show
Ένα late night talk show επί σκηνής, με έναν εκκεντρικό οικοδεσπότη, πολλές εκπλήξεις, μυστήριο, παιχνίδια, δώρα και ένα κωμικό πανδαιμόνιο πληροφοριών
Ο κύκλος που δεν κλείνει
Ένα πολιτικό κείμενο-θρίλερ, με πενήντα χρόνια σπασμένα όνειρα, ενός ολόκληρου λαού που αργοπεθαίνει. Πάνε πάρα πολλά χρόνια πια μετά την Μεταπολίτευση. Όλοι τότε μιλούσαν για έναν καινούργιο κύκλο: Ένας κύκλος όμως που δεν κλείνει κι ας άλεσε κιόλας δυο γενιές στο πέρασμά του. Κι ενώ μοίραζε ψεύτικες υποσχέσεις με τη σέσουλα, τελικά δεν άφησε να ξεκινήσει τίποτε σωστά. Και τίποτε καινούργιο δεν υπήρχε, στη σημαδεμένη τράπουλα,πέρ’ από λαμπερά, μασκαρεμένα ψέματα. Και το χειρότερο: αλήθειες σαν ψέματα, ψέματα σαν αλήθειες. Μία γυναίκα, στη δίνη αυτών των γεγονότων, αφηγείται τη δική της ζωή, που καθρεφτίζει την ιστορική πορεία της Ελλάδας μετά τη Μεταπολίτευση.