Η «Μήδεια» του Μποστ μετακομίζει στις Ροές

Η επιτυχημένη παράσταση σε σκηνοθεσία του Νικορέστη Χανιωτάκη με πρωταγωνιστή τον Μάκη Παπαδημητρίου στον ομώνυμο ρόλο μετακομίζει από το Θησείον στις Ροές.

Η «Μήδεια» του Μποστ μετακομίζει στις Ροές

Όπως αποδεικνύεται από τα συνεχόμενα sold out της «Μήδειας» του Μποστ στο θέατρο Θησείον (όπου παίζεται έως 19/1), οι Γεράσιμος Σκαφίδας και Νικορέστης Χανιωτάκης κέρδισαν το μεγαλύτερο στοίχημα που έθεσαν για φέτος με την εταιρεία Μυθωδία στο τιμόνι της καλλιτεχνικής διεύθυνσης. Από 13 Φεβρουαρίου, η παράσταση, που έχουν παρακολουθήσει μέχρι στιγμής περισσότεροι από 5.000 θεατές, βρίσκει το νέο θεατρικό της σπίτι στις Ροές.

Η «Μήδεια» του Μποστ μετακομίζει στις Ροές - εικόνα 1

Ο Μάκης Παπαδημητρίου ενσαρκώνει το ρόλο της Μήδειας, ο οποίος ερμηνεύεται πρώτη φορά από άντρα ηθοποιό. Το σατιρικό έργο-πρόκληση του Μέντη Μποσταντζόγλου (Μποστ) αποτελεί μια από τις κορυφαίες κωμωδίες της σύγχρονης ελληνικής δραματουργίας. Βασισμένο στην ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη, μεταφέρει σε δεκαπεντασύλλαβο στίχο και με αριστοφανική διάθεση κομμάτια του γνωστού μύθου, ενώ την ίδια στιγμή καυτηριάζει την νεοελληνική πραγματικότητα.

Η «Μήδεια» του Μποστ μετακομίζει στις Ροές - εικόνα 2
Ο Μάκης Παπαδημητρίου και η Τζένη Θεωνά στο ρόλο της Καλόγριας Πόλυ

Οι Κώστας Τριανταφυλλόπουλος, Γιάννης Δρακόπουλος, Γεράσιμος Σκαφίδας, Μπέτυ Αποστόλου και Άννα Κλάδη συμπρωταγωνιστούν με τους Τζένη Θεωνά, η οποία αναλαμβάνει το ρόλο της Μίνας Αδαμάκη, και τον Νικορέστη Χανιωτάκη, ο οποίος αντικαθιστά τον Νίκο Πουρσανίδη, ενώ παράλληλα υπογράφει και τη σκηνοθεσία. Η Monika υπογράφει την πρωτότυπη μουσική σύνθεση που ερμηνεύεται ζωντανά επί σκηνής από τους ηθοποιούς, ενώ ο Γιάννης Μαθές αναλαμβάνει τη ζωντανή απόδοση των μουσικών θεμάτων.

Η «Μήδεια» του Μποστ μετακομίζει στις Ροές - εικόνα 3
Ο Μάκης Παπαδημητρίου και ο Νικορέστης Χανιωτάκης στο ρόλο του Ιάσονα

i«Μήδεια» | Ροές | Από 13 Φεβρουαρίου έως 12 Απριλίου | Προπώληση μέσω www.ticketservices.gr

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

"(Love me) Tinder": Δίγλωσση performance στο Theatre of the No

"Μπορεί ο έρωτας να επιβιώσει όταν το μόνο που κάνουμε είναι swipe;", διερωτάται η κωμωδία καταστάσεων του Νίκου Φυτά γύρω από τον έρωτα στο Theatre of the No.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
19/11/2025

Σε αυτό το τεύχος έχεις όλη τη θεατρική σεζόν στα χέρια σου

Πιστή στο ραντεβού της με το θεατρόφιλο κοινό, η αγαπημένη σας ετήσια έκδοση "Θέατρο" κυκλοφορεί την Πέμπτη 20/11, δωρεάν μαζί με το "αθηνόραμα"!

Σαλόνια Γλώσσας στο Εθνικό: Γνωριμία με τη σύγχρονη ελληνική γραφή και το "Μαύρο Κουτί"

Τα "Σαλόνια Γλώσσας" του Εθνικού Θεάτρου είναι μια δράση που μετατρέπει τον θεατρικό χώρο σε εργαστήριο ιδεών, φέρνοντας σε διάλογο τη γλώσσα, την τέχνη και τον κόσμο γύρω μας και το επόμενο ραντεβού θα πραγματοποιηθεί 30 Νοεμβρίου με τις Δανάη Λιοδάκη και Μυρτώ Αλικάκη.

Το αιχμηρό έργο του Τριαρίδη επιστρέφει: Συζήτηση με τη Μάγδα Φύσσα στο Θέατρο Olvio

Το έργο του Θανάση Τριαρίδη "Να ξέρετε πως αυτό που ακούτε είναι σφύριγμα τρένου", που σημάδεψε τις δύο προηγούμενες σεζόν, επιστρέφει στο Θέατρο Olvio με νέες συζητήσεις, συμμετοχή της Μάγδας Φύσσα και μια υποψηφιότητα στα βραβεία της Ένωσης Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών.

Τρίτο Στεφάνι: Η ατμόσφαιρα της παράστασης μέσα από νέες φωτογραφίες

Οι νέες φωτογραφίες από το "Τρίτο Στεφάνι" αποκαλύπτουν την ατμοσφαιρική, στοχαστική ματιά του Στάθη Λιβαθινού και της ομάδας του, που μεταμορφώνουν το κλασικό κείμενο του Ταχτσή σε μια ζωντανή, ποιητική παράσταση.

"Λεωφορείο ο πόθος"- Η επιστροφή Καραντζά και οι δύο πρωταγωνιστές

Η επανάληψη του "Λεωφορείου ο πόθος" στο Προσκήνιο σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά φωτίζεται από τη βραβευμένη ερμηνεία της Αλεξίας Καλτσίκη, ενώ ο Αινείας Τσαμάτης μιλά για τον Στάνλεϊ και τη σκηνική σύγκρουση που καθορίζει την παράσταση.

"Κέικ": ένα comfort food για την ανθρώπινη συμπεριφορά

Ως guest editor, ο συγγραφέας Βαγγέλης Χατζηγιαννίδης παρομοιάζει το έργο του "Κέικ", που παίζεται στο Εμπορικόν με το απόλυτο comfort food: οικείο, τρυφερό και αληθινό. Όπως ένα γλύκισμα που ξυπνά μνήμες, έτσι και το έργο του αποκαλύπτει ανθρώπινες αδυναμίες, συγκρούσεις και τη γλύκα της συμφιλίωσης.