Η νέα επιστημονική μελέτη της Ιόλης Ανδρεάδη "Θέατρο και εκπαίδευση: Θεωρία και πράξη" κυκλοφορεί από την Κάπα Εκδοτική, στην εξαιρετική σειρά "Μελέτες για το Θέατρο". Μπορείτε να τη βρείτε σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία της χώρας, καθώς μπαίνει στη δεύτερη χιλιάδα κυκλοφορίας.
Λίγα λόγια για το βιβλίο
Θεατρική παιδεία και διδασκαλία. Μια υπόθεση που έχει μεγάλο παρελθόν και εναπόκειται σε μας να έχει μέλλον. Η θεατρική παιδεία, με όλες της τις διαστάσεις, αντλώντας, εκτός από τη θεατρική τέχνη, και από το διάλογό της με το παιδικό παιχνίδι, το παραμύθι, τα εικαστικά, τον μύθο, την ψυχανάλυση, και την έρευνα, αξίζει να έχει και σήμερα ένα κεντρικό ρόλο στον πολιτισμό και την εκπαίδευσή μας.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε πολλούς. Σε όσους και σε όσες εργάζονται, διδάσκουν, σπουδάζουν το θέατρο, παρακολουθούν τις παραστάσεις του ως θεατές είτε το γνωρίζουν από τις κινηματογραφικές και τηλεοπτικές διασκευές του και από βιβλία. Σε όσους και σε όσες το υπηρετούν. Σε όσους και σε όσες ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις παιδαγωγικές του δυνατότητες σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ειδικότερα, σε όσους και όσες διδάσκουν στα μικρά παιδιά, τα οποία άλλωστε αποτελούν τους πιο γόνιμους συνομιλητές του θεάτρου, καθώς η σχέση του θεάτρου με την εκπαίδευση των παιδιών οδηγεί σε έναν μεγάλο και ανεξερεύνητο κόσμο θαυμαστών δυνατοτήτων.
Λίγα λόγια για τη συγγραφέα
Η μονογραφία της, "Θέατρο και Εκπαίδευση: Θεωρία και Πράξη" εκκινεί από το ενδιαφέρον της για τη σημασία της θεατρικής τέχνης στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση. Η σκέψη του Antonin Artaud γύρω από το θέατρο, τον ανθρώπινο εγκέφαλο και την εκπαίδευση την απασχόλησε μεταδιδακτορικά, τόσο στο King’s College London (2015-2016), όσο και στο Εργαστήριο Κυτταρικής Νευροβιολογίας–Νευροφυσιολογίας του ΕΚΠΑ (2018 έως σήμερα), σε συνεργασία με την ομάδα της καθηγήτριας Κορνηλίας Πουλοπούλου.Έχει διδάξει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.