Εγκαίνια: Οι εκθέσεις της εβδομάδας (5-11/6)

Ένα εργοστάσιο ούζου γίνεται γκαλερί, μυστηριώδεις σύμπαντα εμπνευσμένα από ταινίες βαμπίρ και όλα τα εικαστικά πρότζεκτ που αξίζει να δείτε αυτήν την εβδομάδα.

Sans Rival © Lorenzo Zandri

Sans Rival

H έκθεση συγκεντρώνει το έργο δύο καλλιτεχνών, του Θεόδωρου Ψυχογιού και του Raoul Maria de Pesters στο πρώην εργοστάσιο ούζου Sans Rival στον Πειραιά, που πρόσφατα αξιοποιήθηκε από τη Molonglo με σκοπό να στεγάσει διαφορετικές μορφές καλλιτεχνικής δημιουργίας και παραγωγής. Αναπτύσσεται ένας ποιητικός και στοχαστικός διάλογος ανάμεσα στα έργα των καλλιτεχνών, μέσα από τα κατεξοχήν υλικά τους, την πέτρα και τον ήχο. Τα περίπλοκα ηχητικά γλυπτά του Pesters είναι φτιαγμένα από ξύλο και μέταλλο και επικοινωνούν με τα μαρμάρινα καθίσματα του Ψυχογιού δημιουργώντας μια συνεχή καλλιτεχνική αφήγηση. Οι καλλιτέχνες εξερευνούν τις διάφορες εκφάνσεις της φύσης, τη βαρύτητα και την τυχαιότητα, την κίνηση και την ισορροπία, το στιγμιαίο και το αιώνιο.

Εγκαίνια: 9/6 (7 μ.μ.)

Info: Sans Rival | 9-26/6 | Ώρες λειτουργίας: 4-9 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

After Dark

Αμαλία Βεκρή After Dark
Untitled (She Would Always Turn Around As They Moved Away), 2022,Oil, acrylic gouache on canvas, 100 x 110 cm

Οι πίνακες της Αμαλίας Βεκρή λειτουργούν όπως τα περίεργα σκληροπυρηνικά ψυχαναλυτικά πορτρέτα καταστάσεων, σαν αυτά που σου δίνει ο ψυχίατρος καλώντας σε να ενεργοποιήσεις τη φαντασία σου. Αν και οπτικά δεν μοιάζουν καθόλου με αυτά τα ψυχαναλυτικά τεστ, οι ζωγραφικές συνθέσεις των έργων της είναι συχνά δυσδιάκριτες και πρέπει κανείς να παρατηρήσει προσεκτικά ώστε να ανακαλύψει όσα συμβαίνουν στον καμβά. Οι ταινίες με βρικόλακες έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τα έργα της Βεκρή, ειδικά τα θηλυκά βαμπίρ που σπάνε τα έμφυλα στερεότυπα και παρουσιάζουν μια απελευθερωμένη εκδοχή της γυναίκας. Ο τρόπος που η έκθεση έχει στηθεί, μεταμορφώνει τον χώρο σε μία από τις σκηνές που η καλλιτέχνιδα έχει ζωγραφίσει, κάνοντας την εμπειρία των θεατών ένα ταξίδι σε μυστηριώδεις σύμπαντα που ζωντανεύουν μετά τα μεσάνυχτα.

Εγκαίνια: 8/6 (7-10 μ.μ)

Info: The Breeder | 8/6-31/8 | Ώρες λειτουργίας: Τρ.-Παρ.: 11 π.μ. - 7 μ.μ., Σαβ.: 11 π.μ. - 5 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Frontpage Project

Frontpage Project

Η γενική ιδέα της έκθεσης αφορά την "πρώτη σελίδα" ή την "πρώτη είδηση" σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Δημιουργοί από τις εικαστικές τέχνες και τον χώρο των media συνδιαλέγονται με στόχο τη δημιουργία ενός δυναμικού καλλιτεχνικού αποτελέσματος που συνδυάζει τέχνη, δημοσιογραφία και επικοινωνία. Πρωτοσέλιδα από διάφορων ειδών εφημερίδες του διεθνούς Τύπου εμπνέουν τους συμμετέχοντες για την κατασκευή έργων που εστιάζουν στην αναφορικά και εννοιολογική προσέγγιση της μετάδοσης ενός μηνύματος, τον όρο της είδης, τη γραφή, το κείμενο και τις λέξεις.

Εγκαίνια: 7/6 (7-10 μ.μ.)

Info: Πολιτιστικό Κέντρο "Μελίνα" | 7-11/6 | Ώρες λειτουργίας: Πεμ., Παρ.: 11 π.μ.-7 μ.μ., Σαβ., Κυρ.: 11 π.μ.-3 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Νοικοκυρές

Νοικοκυρές
© Yatren Φιλιώ Κρανιδιώτη

Οι "Νοικοκυρές" που μαζεύονται στον χώρο του or.artspace διασκεδάζουν και ενοχλούν όπως κάθε παραδοσιακή νοικοκυρά, αλλά ταυτόχρονα αποδομούν τους ρόλους τους και αναστοχάζονται μέσα από τη ζωγραφική, τη φωτογραφία, το βίντεο, ηχητικά έργα, εγκαταστάσεις, καλλιτεχνικές έρευνες και περφόρμανς. Το πρότζεκτ υλοποιείται από την ομάδα του Εργαστηρίου Σύγχρονης Τέχνης.

Συμμετέχοντες καλλιτέχνες: οι Φρόσω Αναμορλίδη, Σοφία Mudita Αντωνιάδου, ‘Ελενα Ν.Αντωνίου, Ευγενία Βακαλοπούλου, Χρύσα Δημητρακοπούλου, Κάτια Καζαντζόγλου, ‘Αννα Κασιμάτη, Yatren Φιλιώ Κρανιδιώτη, Νάνσυ Λαζάρου, Αλεξάνδρα Οικονόμου, Μαρούλα Παπαναστάση, Στέλιος Siddho Σπυριδάκης

Εγκαίνια: 8/6 (7 μ.μ.)

Info: or.artspace | 8-18/6 | Ώρες λειτουργίας: καθημερινά 7-10 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Μαθαίνοντας από την Αθήνα

Μαθαίνοντας από την Αθήνα Rick Lowe

Παράλληλα με το "Hic sunt dracones" στο Μουσείο Μπενάκη, ο Rick Lowe αποκαλύπτει ακόμα περισσότερες εμπειρίες και αναμνήσεις από τις επισκέψεις του στην ελληνική πρωτεύουσα, με μία έκθεση στην Gagosian. Ανάμεσα στα έργα ζωγραφικής και σχέδια σε χαρτί που θα παρουσιαστούν, περιλαμβάνονται και τρία έργα με τίτλο "Ιθάκη", εμπνευσμένα από το διάσημο ποίημα του Καβάφη.

Εγκαίνια: 7/6 (6-8 μ.μ.)

Info: Gagosian | 7/6-29/7 | Ώρες λειτουργίας: Τρ., Τετ., Παρ., Σαβ.: 11 π.μ. – 7 μ.μ, Πεμ.: 11 π.μ. – 8 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Risky Business

Όλγα Μιλιαρέση-Φωκά Risky Business

Mια εξερεύνηση της έμφυλης ταυτότητας, των μέσων αναπαράστασής της και της σύνθετης αλληλεπίδρασης μεταξύ υποκειμένου και αντικειμένου. Η έκθεση της Όλγας Μιλιαρέση-Φωκά ανατρέπει τα όρια και προκαλεί τα δεδομένα πρότυπα, στήνοντας έναν κόσμο παιχνιδιού με τις λέξεις όπου εμβληματικά λογότυπα μεταμορφώνονται εννοιολογικά. Το γνώριμο οπτικό μας λεξιλόγιο μεταμορφώνεται και διευρύνεται μέσα από την ποπ αισθητική και το καυστικό, κριτικό χιούμορ της καλλιτέχνιδας. Στην πρόσοψη της The Breeder, μια εγκατάσταση από νέον γράμματα σχηματίζουν τη λέξη Risky (παρμένη από το φιλμ "Risky Business") και προϊδεάζει τον θεατή για τις αφηγήσεις που θα αντικρύσει μέσα στην αίθουσα. 

Εγκαίνια: 8/6 (7-10 μ.μ)

Info: The Breeder | 8/6-31/8 | Ώρες λειτουργίας: Τρ.-Παρ.: 11 π.μ. - 7 μ.μ., Σαβ.: 11 π.μ. - 5 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Ενθύμιο

Ενθύμιο

Με το "Ενθύμιο" ολοκληρώνεται ο πρώτος κύκλος δράσεων του Potential Project που αφορά συζητήσεις γύρω από την έννοια του εφικτού. Το νέο αυτό ομαδικό πρότζεκτ ασχολείται με την αυτονομία ενός έργου τέχνης. Καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες και θεωρητικοί που συμμετείχαν στη συζητήσεις κατά την έναρξη του πρότζεκτ, το 2019, παραθέτουν τις ιδέες τους και κάνουν ένα εννοιολογικό πείραμα για πιθανά έργα τέχνης μέσα σε εβδομήντα πέντε πανομοιότυπους λευκούς κύβους. Κανείς δεν γνωρίζει τι πραγματικά κρύβεται στο εσωτερικό των κύβων, με αποτέλεσμα τα κουτιά να λειτουργούν ως δοχεία ιδεών που ζητούν από τον θεατή να κάνει τις δικές του υποθέσεις για το περιεχόμενό τους.

Συμμετέχοντες καλλιτέχνες: Καρολίνα Αλειφεροπούλου, Τζένη Αργυρίου, Αύγουστος Βεϊνόγλου, Νίκος Βελιώτης, Θάνος Βόβολης, Βασίλης Γεροδήμος, Δημήτρης Γεωργακόπουλος, Γιάννης Γρηγοριάδης, Γιώργος Ζαμπουλάκης, Γιάννης Ισιδώρου, Άννα Λάσκαρη, Θεοδώρα Μαλάμου, Ηλίας Μαρμαράς, Χριστόφορος Μαρίνος, Κώστας Μπασάνος, Όλγα Μπρούμα, Γιώργος Παπαδάτος, Νίνα Παπακωνσταντίνου, Νίνα Παππά, Βαγγέλης Σάββας, Γιάννης Σινιόρογλου, Δημήτρης Χαλάτσης, Δημήτρης Χαρίτος, Coti k, Stewart Ziff

Εγκαίνια: 7/6 (7 μ.μ.)

Info: Potential Project | 7-17/6 | Ώρες λειτουργίας: Δευ.-Παρ.: 6-9 μ.μ., Σαβ.: 12- μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Νοικοκυρές

  • Μεικτά Μέσα

Οι «Νοικοκυρές» που μαζεύονται στον χώρο του or.artspace διασκεδάζουν και ενοχλούν όπως κάθε παραδοσιακή νοικοκυρά, αλλά ταυτόχρονα αποδομούν τους ρόλους τους και αναστοχάζονται μέσα από τη ζωγραφική, τη φωτογραφία, το βίντεο, ηχητικά έργα, εγκαταστάσεις, καλλιτεχνικές έρευνες και περφόρμανς. Το πρότζεκτ υλοποιείται από την ομάδα του Εργαστηρίου Σύγχρονης Τέχνης.

Θεόδωρος Ψυχογιός & Raoul Maria de Pesters. Sans Rival

  • Μεικτά Μέσα

H έκθεση συγκεντρώνει το έργο δύο καλλιτεχνών, του Θεόδωρου Ψυχογιού και του Raoul Maria de Pesters στο πρώην εργοστάσιο ούζου Sans Rival στον Πειραιά, που πρόσφατα αξιοποιήθηκε από τη Molonglo με σκοπό να στεγάσει διαφορετικές μορφές καλλιτεχνικής δημιουργίας και παραγωγής. Αυτή η συνάντηση υποδηλώνει έναν ποιητικό και στοχαστικό διάλογο μεταξύ της πρακτικής των δύο καλλιτεχνών μέσα από τα κατ' εξοχήν υλικά τους, την πέτρα και τον ήχο. Τα mobiles sonores (ηχητικά γλυπτά) του Raoul De Pesters, περίπλοκες συνθέσεις κατασκευασμένες κυρίως από φυσικά στοιχεία όπως ξύλο και μέταλλο, ανταποκρίνονται στις μαρμάρινες διατάξεις καθισμάτων του Θεόδωρου Ψυχογιού, με το αμετάβλητο του ενός να αναδεικνύει τη συνεχή κίνηση του άλλου. Oι δύο καλλιτέχνες συναντώνται στην προσπάθεια τους να διερευνήσουν τη φύση εξερευνώντας τις εκφρασμένες μορφές της, τη βαρύτητα και την τυχαιότητα, την κίνηση και την ισορροπία, το στιγμιαίο και το αιώνιο. Μέσα σε αυτόν τον διάλογο μεταξύ ύλης και κενού, σιωπής και ήχου, ο επισκέπτης καλείται να δημιουργήσει, να ακούσει, να αγγίξει, να ξεκουραστεί, να κινηθεί, να αναστοχαστεί.

Frontpage Project

  • Μεικτά Μέσα

Μια ομαδική εικαστική έκθεση γύρω από την κεντρική ιδέα της "πρώτης σελίδας", της "πρώτης είδησης", σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Συμμετέχουν δημιουργοί από τον εικαστικό χώρο και τον χώρο των media. Σκοπός αυτού του project είναι το καλλιτεχνικό και δυναμικό αποτέλεσμα, μέσα από την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία δημιουργών, οι οποίοι προέρχονται τόσο από τον χώρο των εικαστικών, όσο κι από αυτόν της δημοσιογραφίας και της επικοινωνίας ευρύτερα. Οι συμμετέχοντες εμπνέονται από πρωτοσέλιδα εφημερίδων που οι ίδιοι θα επιλέξουν κι από εξέχουσες ειδήσεις που προέρχονται από τα Μ.Μ.Ε., τον διεθνή και ελληνικό έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο. Τα "πρωτοσέλιδα"αυτά, αποτελούν καμβά για τη δημιουργία, τον σχολιασμό, την έκφραση και την τοποθέτησή τους. Τα θέματα που αναπτύσσονται από τους δημιουργούς έχουν αναφορική και εννοιολογική προσέγγιση όσον αφορά τη μετάδοση του μηνύματος, την είδηση ως έννοια (performance), τη γραφή, το κείμενο, τις λέξεις. Πιο συγκεκριμένα, η έκθεση αναπτύσσεται στους πέντε βασικούς άξονες: Επικαιρότητα - Επικοινωνία - Εικόνα - Λόγος - Μνήμη και θα περιλαμβάνει εικαστικά έργα από ήδη αναγνωρισμένους, αλλά και νέους καλλιτέχνες, φωτογράφους, photo reporters, καθώς και μικτά έργα με χρήση "λόγου" ή πολυμέσων από δημοσιογράφους και επικοινωνητές από τον χώρο των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας.

Αμαλία Βεκρή. After Dark

  • Ζωγραφική

Οι πίνακες της Αμαλίας Βεκρή λειτουργούν όπως τα περίεργα σκληροπυρηνικά ψυχαναλυτικά πορτρέτα καταστάσεων, σαν αυτά που σου δίνει ο ψυχίατρος καλώντας σε να ενεργοποιήσεις τη φαντασία σου. Αν και οπτικά δεν μοιάζουν καθόλου με αυτά τα ψυχαναλυτικά τεστ, οι ζωγραφικές συνθέσεις των έργων της είναι συχνά δυσδιάκριτες και πρέπει κανείς να παρατηρήσει προσεκτικά ώστε να ανακαλύψει όσα συμβαίνουν στον καμβά. Οι ταινίες με βρικόλακες έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τα έργα της Βεκρή, ειδικά τα θηλυκά βαμπίρ που σπάνε τα έμφυλα στερεότυπα και παρουσιάζουν μια απελευθερωμένη εκδοχή της γυναίκας. Ο τρόπος που η έκθεση έχει στηθεί, μεταμορφώνει τον χώρο σε μία από τις σκηνές που η καλλιτέχνιδα έχει ζωγραφίσει, κάνοντας την εμπειρία των θεατών ένα ταξίδι σε μυστηριώδεις σύμπαντα που ζωντανεύουν μετά τα μεσάνυχτα.

Rick Lowe. Μαθαίνοντας από την Αθήνα

  • Μεικτά Μέσα

Ο Lowe είναι γνωστός για τα έργα "κοινωνικής γλυπτικής", στα οποία ξεδιπλώνει δεξιότητες στην οργάνωση των πολιτών, την πολιτική διαμαρτυρία, την ανάπτυξη ακινήτων και την κριτική της αρχιτεκτονικής, καθώς και για σχετικά έργα ζωγραφικής και έργα σε χαρτί. Από τότε που διάβασε τον Αριστοτέλη, ο ελληνικός πολιτισμός του ασκεί αμείωτη γοητεία. Μετά την πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα το 2015 ως προσκεκλημένος του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, βυθίστηκε στην ατμόσφαιρα του τόπου περπατώντας από το προάστιο της Βουλιαγμένης έως το κέντρο της Αθήνας. Όταν επέστρεψε την επόμενη χρονιά για να αρχίσει να προετοιμάζεται για τη συμμετοχή του στην Documenta 14: Μαθαίνοντας από την Αθήνα, ανανέωσε τους δεσμούς του με την πόλη ως αστικό χώρο δημιουργώντας το Victoria Square Project (2016–), μια εξελισσόμενη συνεργατική παρέμβαση συμμετοχικού χαρακτήρα που εξερευνά τις αλληλεπιδράσεις των Ελλήνων κατοίκων με τους μετανάστες και τους πρόσφυγες. Μεταξύ των έργων ζωγραφικής που θα εκτεθούν στην Gagosian περιλαμβάνεται μια σειρά τριών έργων με τίτλο Ιθάκη, εμπνευσμένα από το ποίημα του Κ. Π. Καβάφη (1863–1933). Ορισμένα από τα μοτίβα στα έργα προέρχονται από τον ελληνικό στίχο του Καβάφη που ο Lowe χρησιμοποίησε με τη μορφή κολάζ για να διαμορφώσει ένα αφαιρετικό κείμενο το οποίο, παρότι δυσανάγνωστο, φαίνεται οικείο. Επίσης, θυμίζει το πώς ο καλλιτέχνης διαμόρφωσε τα σχέδια που έκανε αφού έπαιξε ντόμινο με κατοίκους της κοινότητας Third Ward στο Χιούστον στο στάδιο δημιουργίας του Project Row Houses, τα οποία αποκαλύπτουν την ομοιότητα του παιχνιδιού με ένα πολεοδομικό σχέδιο. Το έργο Ιθάκη #1 (2023) ενσωματώνει κείμενα σε κολάζ από οκτώ ποιήματα του Καβάφη, που αρχίζουν στα ελληνικά και τελειώνουν στα αγγλικά. Το Ιθάκη #2 (2023) διαμορφώνει αποσπασματικά στοιχεία των ίδιων ποιημάτων σε μια σύνθεση που θυμίζει χάρτη και το Ιθάκη #3 (2023) περιέχει ένα εν μέρει δυσδιάκριτο επίπεδο σκηνικών, σε αναγνώριση του ρόλου της περιοχής ως τουριστικού κέντρου. Στο έργο Πυρκαγιά #4: Αθήνα σήμερα (2023), ο Lowe εισάγει μια παλέτα κόκκινου, κίτρινου και άσπρου ως απάντηση στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών, ενώ οι εικόνες από ένα φόρουμ δημάρχων που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα το 2019 αποτελούν το βασικό κολάζ.

Όλγα Μιλιαρέση-Φωκά. Risky Business

  • Εγκαταστάσεις

Mια εξερεύνηση της έμφυλης ταυτότητας, των μέσων αναπαράστασής της και της σύνθετης αλληλεπίδρασης μεταξύ υποκειμένου και αντικειμένου. Η έκθεση ανατρέπει τα όρια και προκαλεί τα δεδομένα πρότυπα, ενώ γίνεται έναυσμα για περισυλλογή και ενδοσκόπηση. Η καλλιτέχνιδα προσκαλεί το κοινό σε ένα κόσμο παιχνιδιού με τις λέξεις όπου εμβληματικά λογότυπα μεταμορφώνονται εννοιολογικά. Γραφικά σήματα, άμεσα αναγνωρίσιμα, οικεία, μέρος πλέον του οπτικού μας λεξιλογίου, αποκτούν νέα μορφή, διευρύνοντας τη νοηματοδότησή τους. Η ποπ αισθητική της Μηλιαρέση-Φωκά σε συνδυασμό με την καυστική της διάθεση παρέχει μια κριτική οπτική. Η έκθεση ανοίγει με μια εγκατάσταση στην πρόσοψη της γκαλερί – έντονα κόκκινα νέον γράμματα που σχηματίζουν την λέξη Risky (με τίτλο Risky Business/2023) – που χρησιμεύει ως σαγηνευτικός πρόλογος των αφηγήσεων που αναπτύσσονται στον εκθεσιακό χώρο. Αντλώντας έμπνευση από την ομώνυμη ταινία του 1983, το «Risky Business» συνδυάζει την ανάληψη ρίσκων με στόχο την απόλαυση, προτρέποντας το κοινό να αμφισβητήσει τις κοινωνικές προσδοκίες και να αγκαλιάσει τους ‘κινδύνους’ που είναι εγγενείς στην επιδίωξη ονείρων και επιθυμιών. Ενσωματωμένο στον Αθηναϊκό αστικό ιστό, στο αντιφατικό σκηνικό της πόλης, το πρότζεκτ συνδέει τον εξωτερικό με τον εσωτερικό χώρο και μετατρέπει την γκαλερί σε περιβάλλον δράσης. Οι επισκέπτες, καλούνται να γίνουν εξώφυλλο του περιοδικού VAGUE, μιας φαντασιακής έκδοσης για το έτος 2080.

Ενθύμιο

  • Μεικτά Μέσα

Το «Ενθύμιο» είναι ένα συλλογικό καλλιτεχνικό εγχείρημα που πραγματεύεται την αυτονομία της ιδέας του έργου τέχνης και παίρνει τη μορφή ενός εγκιβωτισμού ιδεών στον οποίο συμμετέχουν οι καλλιτέχνες/-ιδες, αρχιτέκτονες και θεωρητικοί που πήραν μέρος στο τραπέζι των συζητήσεων κατά την έναρξη του πρότζεκτ το 2019. Πρόκειται για ένα εννοιολογικό πείραμα που τοποθετεί 75 ιδέες για πιθανά έργα τέχνης μέσα σε 75 πανομοιότυπους λευκούς κύβους και τους σφραγίζει έτσι, ώστε το περιεχόμενό τους να παραμείνει μυστικό και μη αναγνωρίσιμο. Τα επαναλαμβανόμενα λευκά κουτιά λειτουργούν ως δοχεία ιδεών και μας θυμίζουν την αμφισημία και την ενδεχομενικότητα της τέχνης καθώς ζητούν από εμάς να φανταστούμε τι εσωκλύουν, να διαχειριστούμε την περιέργεια, να κάνουμε υποθέσεις.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Δωρεά της οικογένειας Λάτση για την αναβάθμιση του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου

Η δωρεά από τον Σπύρο και τη Ντόροθυ Λάτση γίνεται εις μνήμη του Ιωάννη και της Εριέττας Λάτση.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
17/04/2024

"Στρεβλή πορεία, 1960-1974": Παρουσιάζοντας την πολιτική από τη δεκαετία του '60 στη δικτατορία

Η μελέτη καλύπτει τα αίτια της απριλιανής δικτατορίας στη διάρκεια της δεκαετίας του ‘60 καθώς και την κληρονομιά της στην περίοδο της δημοκρατίας που ακολούθησε.

3 μεταφράστριες μάς συστήνουν με το δικό τους τρόπο τρία πολυσυζητημένα βιβλία ξένης λογοτεχνίας που κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μεταίχμιο

Οι Χίλντα Παπαδημητρίου, Μαρία Ξυλούρη και Στέλα Ζουμπουλάκη γράφουν για τη "Μελέτη περίπτωσης", το "Cloud Atlas" και το "Κορίτσι", τρία σημαντικά βιβλία που μετέφρασαν πρόσφατα και αξίζει να προσέξουμε.

Ο Cacao Rocks μιλά για τη νέα τοιχογραφία του στο Mitsis N’U Piraeus Port και τη σύγχρονη ελληνική street art

Μια συζήτηση με τον καταξιωμένο καλλιτέχνη για την έμπνευση πίσω από το νέο έργο που κοσμεί το ιστορικό κτίριο στον Πειραιά.

Μια έκθεση "Δια χειρός" Άλεξ Μυλωνά εγκαινιάζεται στην Αθήνα

Το MOMus-Μουσείο Άλεξ Μυλωνά εγκαινιάζει την πρώτη έκθεση του αφιερώματος "Τέσσερις Καλλιτέχνιδες, Τέσσερις Στάσεις".

"Tην άνοιξη αν δεν τη βρεις, τη φτιάχνεις": Η Ελένη Κανελλοπούλου συνθέτει ένα ανοιξιάτικο σκηνικό από κεραμικά

Ο τίτλος της έκθεσης είναι εμπνευσμένος από το ποιητικό έργο του Ελύτη "Εκ Του Πλησίον".

9 στοιχεία που δε γνωρίζετε για το "Ξηρόμερο", την ελληνική εκπροσώπηση στην 60ή Μπιενάλε Βενετίας

Ο επιμελητής Πάνος Γιαννικόπουλος γράφει μερικά fun facts για την εικαστική εγκατάσταση που θα εγκαινιαστεί στην 60ή Μπιενάλε Βενετίας.