Σκέψεις για την καθημερινότητα στο Closing Soon

Το κέντρο τεχνών στα Πετράλωνα παρουσιάζει την έκθεση «Χάθηκα Σε Αδάμαστες Μορφές Εμπειριών Κρυφών, Σε Απέραντα Μέρη Που Εξαλείφονται» της Εύας Ανερράψη.

Εύα Ανερράψη Περιπλάνηση Σε Λεπτές Επιφάνειες (Εδώ υπάρχει, κάτι το ανεπανόρθωτο), 2021, 35 χιλ. φιλμ τυπωμένο σε χαρτί Fujicolor Crystal Archive DPII 10 x 15 εκ., διορθωτικό υγρό, μαρκαδόρος, κείμενο γραφομηχανής σε χαρτί A4 80 γρ., 210x 97 χιλ.

Το Closing Soon παρουσιάζει από αύριο 24/6 την ατομική έκθεση της Εύας Ανερράψη, "Χάθηκα Σε Αδάμαστες Μορφές Εμπειριών Κρυφών, Σε Απέραντα Μέρη Που Εξαλείφονται".

Η εγκατάσταση αποτελείται από ένα αρχείο σκέψεων και τοπίων της καθημερινής ζωής. Με τρόπο αποσπασματικό παρακολουθούμε την περιπλάνηση της καλλιτέχνιδας σε μία πόλη γεμάτη αντιφάσεις και αφορμές για ενδοσκόπηση. Για την παρουσίαση των αφηγήσεων αυτών, η Ανερράψη χρησιμοποιεί φύλλα χαρτιού Α4 στα οποία άλλοτε συνυπάρχουν και άλλοτε όχι, κείμενα γραφομηχανής, χειρόγραφες σημειώσεις και εκτυπωμένες φωτογραφίες 10x15 εκατοστά. Η καλλιτέχνιδα υιοθετεί οικίες μορφές αναλογικής επικοινωνίας, τα πιο κοινά μεγέθη χαρτιών γραφής και φωτογραφικής εκτύπωσης, για να αποτυπώσει συναισθήματα φευγαλέα.

Στην έκθεση παρουσιάζεται επίσης το βίντεο "Ήταν Ημέρα Και Σκεφτόμουν Τη Νύχτα", στο οποίο επιχειρείται η μετάφραση του ίδιου περιεχομένου σε μία ψηφιακή γλώσσα και η διερεύνηση των ορίων, των ποιοτήτων και των υφών που το μέσο επιβάλλει στην ανθρώπινη επικοινωνία.

Η Εύα Ανερράψη (1992, Αθήνα) ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Σπούδασε Γραφιστική στο Κολλέγιο Βακαλό και Εικαστικές Τέχνες στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα. Η ταινία της Ήταν Ημέρα Και Σκεφτόμουν Τη Νύχτα προβλήθηκε στο New York Indie Doc Fest (2022).

Info: Closing Soon | 24-30/6 | Ώρες λειτουργίας: καθημερινά 6-9 μ.μ. | Είσοδος ελεύθερη

©φωτογραφίας εξωφύλλου: Περιπλάνηση Σε Λεπτές Επιφάνειες (Εδώ υπάρχει, κάτι το ανεπανόρθωτο), 2021, 35 χιλ. φιλμ τυπωμένο σε χαρτί Fujicolor Crystal Archive DPII 10 x 15 εκ., διορθωτικό υγρό, μαρκαδόρος, κείμενο γραφομηχανής σε χαρτί A4 80 γρ., 210x 97 χιλ.

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

"Infrared": Ο Γαλαξιακός Εξπρεσιονισμός του Αστέριου Τόρη

Αυτό που ο καλλιτέχνης αποκαλεί "infrared", μας αφήνει την ελευθερία των υποθέσεων και τον αναζητήσεών μας για τη θέση μας στο σύμπαν, σ’ ένα περίπλοκο περιβάλλον που ακόμη είναι γεμάτο από ανεξήγητα φαινόμενα.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
01/02/2023

Διαγωνισμοί για διευθυντές/διευθύντριες των μουσείων σύγχρονης τέχνης: ένα πρόβλημα που απαιτεί λύση

O διαγωνισμός για την επιλογή διευθυντή/διευθύντριας του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης (MOMus) έχει προκαλέσει συζητήσεις στον κόσμο της τέχνης και αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τα προβλήματα που επιμένουν και πρέπει να λυθούν.

"Purple Rain": Εικόνες από το ανήσυχο μυαλό του ζωγράφου Πάνου Παπαδόπουλου

Η έκθεση είναι το τρίτο ατομικό πρότζεκτ του καλλιτέχνη, το οποίο παρουσιάζει στην Eleni Koroneou Gallery.

Μια έκθεση φωτογραφίας αφηγείται την αποστολή των Γιατρών του Κόσμου στην Ουκρανία

Στο πλαίσιο του προγράμματος O.D.I.SO.S Open Democracy in a Society of Solidarity, οι Γιατροί του Κόσμου διοργανώνουν έκθεση φωτογραφίας και θεματικές συζητήσεις στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων.

"Δρόμοι Σύνθεσης": Έργα μεταπολεμικής γενιάς σε διάλογο με τη σύγχρονη τέχνη

Στην έκθεση παρουσιάζονται μνημειακά έργα "δασκάλων" της μεταπολεμικής γενιάς, επιχειρώντας μια μοναδική ώσμωση με συνθέσεις νεότερων δημιουργών με διακριτικό αποτύπωμα.

Η χαρακτική γίνεται παιχνίδι στον χώρο τέχνης Εκτός

Μετά από την έκθεση, μερικά από αυτά τα εκπαιδευτικά παιχνίδια θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της ΕΕΧ.

"CTRL+τ": Οι υπαρξιακοί συμβολισμοί του λαβύρινθου

Στο νέο πρότζεκτ του TAF, η Serena Poletti επικεντρώνεται στο θέμα του λαβύρινθου ως σύμβολο της ανακάλυψης του θανάτου και της αναγέννησης.