"Τί έχεις μέσα στο δικό σου;"

Όχι, όχι, όχι... Οι κάτοχοι iPhone ξέρουν ακριβώς τί εννοούμε!

Nα, από κάτι τέτοιες καταστάσεις αντιλαμβάνεται κανείς όχι μόνο πόσο έχει επηρεάσει η τεχνολογία την καθημερινή μας ζωή και σε πόσα επίπεδα, αλλά και πόσο πολύ μπορεί να παίξει το ρόλο του... "κοινού παρανομαστή" ένα προϊόν τεχνολογίας επιτυχημένο και αγαπημένο από το κοινό. Σε πρόσφατο επαγγελματικό γεύμα με φίλους και συναδέλφους (δημοσιογράφοι τεχνολογίας στην πλειοψηφία τους... με άλλα λόγια δηλωμένα geeks!), φυσιολογικά τα κινητά που ήταν... απλωμένα στο τραπέζι ήταν κυρίως hi-end, ανάμεσα σε αυτά και το iPhone. Ε, λοιπόν, δύο-τρία στοιχεία παρατήρησε μέσα στο πρώτο μισάωρο ο γράφων, τα οποία ίσως δεν ακούγονται τόσο εντυπωσιακά όταν τα αποτυπώνει κανείς σε αράδες, αλλά... live είναι σαφώς ενδεικτικά. Και κολακευτικά για μία συγκεκριμένη εταιρεία, μάλιστα, όταν όλα έχουν ειπωθεί.

Στοιχείο πρώτο: τα hi-end κινητά ήταν όλων των ειδών (ανάμεσά τους και εξαιρετικά πρόσφατα μοντέλα με Windows Mobile όλων των... παραλλαγών και μετατροπών), όμως τα iPhone τελικά περισσότερα. Στοιχείο δεύτερο: οι κάτοχοι των άλλων hi-end κινητών, των μη-iPhone δηλαδή, δεν ασχολούνταν καθόλου με τις συσκευές αυτές, παρά το γεγονός ότι ήταν πολύ πιο "φρέσκιες" από τα iPhone. Αντίθετα, οι κάτοχοι των iPhone έδειχναν πολύ περισσότερο... "δεμένοι" με το κινητό τους, "τσεκάροντας" κάθε λίγο κάτι σε αυτό (και δεν ήταν SMS). Με άλλα λόγια, χρησιμοποιούσαν το Web, το mail, το Facebook και το Twitter πολύ περισσότερο από τους κατόχους άλλων smartphones, παρά το γεγονός ότι φυσικά κάτι τέτοιο είναι εφικτό και σε εκείνα.

Στοιχείο τρίτο και ίσως πιο ενδιαφέρον; Οι κάτοχοι iPhone ευκαιρία δεν έχαναν να μιλήσουν με τους "συναδέλφους" τους, ξεκινώντας από την αναμενόμενη πλέον ερώτηση ("τί έχεις μέσα στο δικό σου;") και καταλήγοντας να δείχνουν ο ένας στον άλλο πράγματα στο iPhone τους. Το ερώτημα "τί έχεις στο δικό σου" αναφέρεται φυσικά στις εφαρμογές, αφού οι δωρεάν ή εμπορικά διαθέσιμες για iPhone/iPod Touch είναι τόσες (πλησιάζουν τις 40.000 διαφορετικές πια) ώστε αληθινά "λέει κάτι" για τον/την κάτοχο μιας από τις δύο συσκευές το ποιές ακριβώς και πόσες τέτοιες εφαρμογές έχει εγκαταστήσει στο κινητό ή στο player του/της. Παλιότερα λέγαμε ότι μπορεί να καταλάβει κανείς πολλά για μια γυναίκα από το... περιεχόμενο της τσάντας της. Εν έτει 2009; Μπορεί όντως να καταλάβει κανείς πράγματα για τον κάτοχο ενός iPhone από τα apps που αυτό περιέχει. Κι αν αυτό δεν είναι νίκη της Apple, τότε δεν ξέρουμε τί είναι!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ