Ελληνικό box office: Αβάντι μαέστρα

Οι "Αστερίξ και Οβελίξ" έκαναν ένα εξαιρετικό δεύτερο τετραήμερο ξεπερνώντας στο νήμα το άνοιγμα του οσκαρικού "Tar", το οποίο επιβεβαίωσε τη γοητεία που ασκεί η Κέιτ Μπλάνσετ στο art σινεφίλ κοινό.

Asterix kai Ovelix sto dromo gia tin Kina10

Αν και κατέφθασε καθυστερημένο στις ελληνικές αίθουσες, το "Tar" ξεκίνησε εντυπωσιακά και μαζί με το κράτημα των "Αστερίξ και Οβελίξ" (-9%) και "Η Φάλαινα" επανέφεραν τη συνολική προσέλευση των θεατών από τις 71.124 του προηγουμένου, χιονισμένου τετραημέρου στους 84.854. Ο "Τελευταίος του Χορός" επιβεβαίωσε πως το franchise του "Magic Mike" δεν έχει πέραση στα καθ’ ημάς, με το "Δυο Φίλοι και Ένας Ασβούλης" να συνεχίζει με 1.685 εισιτήρια (στα 3.538), η "Βαβυλώνα" με 1.549 (στα 35.433) και το "Aftersun" με 911 (στα 29.212). Από την άλλη, το "Τόρι και Λοκίτα" άνοιξε με 331 θεατές, το "Peter Von Kant" με 209, το "Μπλε Φεγγάρι" με 80 και το ντοκιμαντέρ "Θόδωρος Αγγελόπουλος - Νίκος Παναγιωτόπουλος: Ο Καθένας και η Μουσική του" με μόλις 27.

Ελληνικό box office 9-12/2:

1. Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα - 20.571 εισιτήρια (167 αίθουσες, 50.047 συνολικά)
2. Tar - 18.815 εισιτήρια (75 αίθουσες, 18.815 συνολικά)
3. Η Φάλαινα - 6.574 εισιτήρια (62 αίθουσες, 106.427 συνολικά)
4. Magic Mike: Ο Τελευταίος του Χορός - 5.155 εισιτήρια (54 αίθουσες, 5.155 συνολικά)
5. Τιτανικός 3D - 5.100 εισιτήρια (26 αίθουσες, 5.100 συνολικά)
6. Ο Παπουτσωμένος Γάτος: Η Τελευταία Επιθυμία - 4.806 εισιτήρια (48 αίθουσες, 132.184 συνολικά)
7. Εκτός Ελέγχου - 4.153 εισιτήρια (22 αίθουσες, 29.858 συνολικά)
8. Χτύπος στην Καλύβα - 3.977 εισιτήρια (42 αίθουσες, 14.855 συνολικά)
9. Avatar: The Way of Water - 3.061 εισιτήρια (17 αίθουσες, 418.114 συνολικά)
10. Η Μικρή Πυροσβέστης - 2.965 εισιτήρια (45 αίθουσες, 24.803 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Thanksgiving

Φεστιβάλ κακογουστιάς και σαδισμού, στο οποίο αγνοείται η αρχή της φάρσας και το τέλος της σοβαροφάνειας.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
07/12/2023

Ο Μαέστρος

Μια δυναμική σκηνοθεσία και δύο στιβαρές ερμηνείες φορτώνουν με ένταση μια ανά στιγμές συναρπαστική αλλά εντελώς άνιση βιογραφία με οσκαρικές προοπτικές, η οποία αυτοπαγιδεύεται σε μια φιλόδοξη δραματουργική σύγχυση.

Η Τελευταία Παμπ

Άμεσο σινεμά, καθαρά μηνύματα και καίρια πολιτική στόχευση, η οποία αντιστέκεται στον αντιρατσιστικό διδακτισμό, στην τελευταία(;) σκηνοθετική υπόκλιση ενός αθεράπευτα ρομαντικού κινηματογραφικού δημιουργού.

Ένα Ταξίδι για Πάπιες

Ράθυμο όσο και διεκπεραιωτικό animation, το οποίο, ωστόσο, διατυπώνει χαριτωμένα τις αξίες της οικογενειακής αγάπης και της συντροφικότητας.

Αγάπη, Ζωή

Μια απρόβλεπτη, μα συναισθηματικά καλοζυγισμένη και δραματικά καίρια ανάλυση της κρίσης "ταυτότητας" μιας μητέρας, η οποία φέρνει στο νου τους Ριοσούκε Χαμαγκούτσι και Χιροκάζου Κορεέντα.

Ο Τελευταίος Στρατιώτης

Ένας λιγομίλητος, μα εκφραστικός Πιρς Μπρόσναν καθοδηγεί ένα ζεστών συναισθημάτων road movie, το οποίο δεν πατά ποτέ το γκάζι και κρατιέται πεισματικά στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας.

Gaza

Καταγραφή μιας ιστορικά πολύπαθης και πολιτικά περίπλοκης πραγματικότητας μέσα από τις συγκινητικές εξομολογήσεις απλών ανθρώπων κάθε ηλικίας και τάξης.