Ελληνικό box office: "Κάποια Μίλησε", αλλά κανείς δεν την άκουσε

Το Παγκόσμιο Κύπελλο ποδοσφαίρου και η έλλειψη ελκυστικών τίτλων κρατάει τους θεατές μακριά από τις κινηματογραφικές αίθουσες, οι οποίες το προηγούμενο τετραήμερο μέτρησαν λιγότερους από 50.000 θεατές.

Paraxenos_kosmos3

Χωρίς ιδιαίτερα ενδιαφέροντες τίτλους, μιας και την εμπορικότερη πρεμιέρα της εβδομάδας είδαν λιγότεροι από 5.000 θεατές, όλα μοιάζουν παγωμένα μέχρι την πρεμιέρα του "Avatar: The Way of the Water" (15/12). Χαρακτηριστικό είναι πως ενώ μόνον τη μέρα της "Γιορτής του σινεμά" κόπηκαν 110.934 εισιτήρια, το προηγούμενο τετραήμερο έφτασαν με το ζόρι τα 48.457  (από τα 50.690). Εν τω μεταξύ, η "Πριγκίπισσα Αλάνι" συνέχισε με 1.256 θεατές (στους 15.996) και το "Bones and All" με 924 (στους 5.634), οι εβδομαδιαίες πρεμιέρες κινήθηκαν ως εξής:  Το "Λάιλ, ο Φίλος μου ο Κροκόδειλος" μέτρησε 2.832 εισιτήρια, το "Poker Face: Ο Τζογαδόρος" 2.487, το "Devotion: Οι Ήρωες των Αιθέρων" 3.360, το "Δεν Είσαι η Μητέρα μου" 1.610, το "Κάποια Μίλησε" 1.530, τη "Νύχτα της 12ης" με 1.306 και τη "Μεγάλη Ρήξη" μόλις 484.

Ελληνικό box office 1-4/12:

1. Παράξενος Κόσμος - 6.243 εισιτήρια (100 αίθουσες, 17.121 συνολικά)
2. Το Μενού - 5.940 εισιτήρια (46 αίθουσες, 42.380 συνολικά)
3. Black Panther: Wakanda Forever - 5.491 εισιτήρια (45 αίθουσες, 119.853 συνολικά)
4. The Fabelmans - 4.964 εισιτήρια (52 αίθουσες, 15.910 συνολικά)
5. Λάιλ, ο Φίλος μου ο Κροκόδειλος - 4.896 εισιτήρια (91 αίθουσες, 4.896 συνολικά)
6. Poker Face: Ο Τζογαδόρος - 4.381 εισιτήρια (39 αίθουσες, 4.381 συνολικά)
7. Devotion: Οι Ήρωες των Αιθέρων - 3.360 εισιτήρια (75 αίθουσες, 3.360 συνολικά)
8. Minions 2: Η Άνοδος του Γκρου - 1.793 εισιτήρια (23 αίθουσες, 334.933 συνολικά)
9. Δεν Είσαι η Μητέρα μου - 1.610 εισιτήρια (13 αίθουσες, 1.610 συνολικά)
10. Κάποια Μίλησε - 1.530 εισιτήρια (48 αίθουσες, 1.530 συνολικά)

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Σινεμά

Γιατί τόσος οσκαρικός χαμός για την Αντρέα Ραϊσμπορόου;

Η εξαιρετική ηθοποιός βρέθηκε να διεκδικεί "από το πουθενά" το Όσκαρ α' γυναικείου ρόλου και παραλίγο να ξεσπάσει ένα -αστείο- σκάνδαλο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΓΙΑΝΝΗς ΚΑΝΤΕΑ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟς
02/02/2023

Η αφίσα του 25ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης είναι γεμάτη καρδιά

Αποκαλύφθηκε η οπτική ταυτότητα της διοργάνωσης που ξεκινά πολύ σύντομα με πλήθος ταινιών τεκμηρίωσης.

"Off The Rails": Ένα ντοκιμαντέρ για το παρκούρ έρχεται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Το CineDoc παρουσιάζει την ιστορία δύο εφήβων της αγγλικής εργατικής τάξης οι οποίοι αψηφούν τη βαρύτητα.

"Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα": Η επιστροφή ενός μεγάλου ευρωπαϊκού μπλοκμπάστερ

Γκιγιόμ Κανέ, Ζιλ Λελούς, Μαριόν Κοτιγιάρ, Βενσάν Κασέλ, ακόμα και τον ποδοσφαιριστή Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς συναντάμε στη διανομή της νέας γαλλικής περιπέτειας που εμπνέεται από τα αγαπημένα κόμιξ των Αλμπέρ Ουντερζό και Ρενέ Γκοσινί.

Αστερίξ και Οβελίξ: Στο Δρόμο για την Κίνα

Πρωτότυπη ιστορία που μένει πιστή στο πνεύμα των Ουντερζό και Γκοσινί, χωρίς να εκμεταλλεύεται πλήρως τον ανατολίτικο εξωτισμό. Συμπαθής ο καινούριος Οβελίξ Ζιλ Λελούς, απολαυστικός ο Καίσαρας Βενσάν Κασέλ, αναιμικός ο πρωταγωνιστής (και σκηνοθέτης) Γκιγιόμ Κανέ.

Χτύπος στην Καλύβα

Ατμοσφαιρικός και σεναριακά ευρηματικός όπως πάντα, ο δημιουργός της "Έκτης Αίσθησης" εκτροχιάζει το υποβλητικό θρίλερ του σε μια αδέξια, χοντροκομμένη παραβολή πάνω στον εγωισμό, τη θυσία και την κοινωνική "απομόνωση".

Η Αυτοκρατορία του Φωτός

Γλυκόπικρα στρογγυλεμένο δράμα με σινεφίλ ευαισθησίες. Οσκαρικά υποψήφια φωτογραφία, ερμηνευτικό ρεσιτάλ της Ολίβια Κόλμαν, τα απλά και βασικά από τον σεναριογράφο – σκηνοθέτη Σαμ Μέντες ("American Beauty").