Non failure πρόταση
6 επαναλήψεις που δεν πρέπει να ξαναχάσετε!
Έκαναν αίσθηση, πήραν καλές κριτικές και τώρα επανέρχονται. Όσοι δεν τις είδατε
πέρυσι είναι μια καλή ιδέα να ξεκινήσετε τις θεατρικές σας εξόδους από αυτές.
Το φιλί της γυναίκας αράχνης
Ο Αποστόλης Τότσικας ως μαρξιστής επαναστάτης και ο Μιλτιάδης Φιορέντζης ως ομοφυλόφιλος ακτιβιστής μοιράζονται το ίδιο κελί στο έργο του Μανουέλ Πουίγκ, που εστιάζει στο θέμα του πολιτικού ιδεαλισμού. Είναι το γνωστότερο έργο του συγγραφέα και διαδραματίζεται στην Αργεντινή του 1976. (104, από 17/10)
Γράμματα αγάπης στον Στάλιν
Με ανανεωμένο καστ, τον Mελέτη Ηλία, την Άννα Ελεφάντη και τον ΣπύροΤσεκούρα, παρουσιάζει ο Δημήτρης Μυλωνάς την ιστορία του Μιχαήλ Μπουλγκάκοφ γραμμένη από έναν σύγχρονο δεξιοτέχνη του λόγου, τον Χουάν Μαγιόργκα, ο οποίος την εμπλουτίζει με στοιχεία μυθοπλασίας. (Επί Κολωνώ, από 18/10)
Γράμματα στα κοριτσάκια
Η Violet Louise –κατά κόσμον Λουίζα Κωστούλα– βάσισε τη σόλο παράστασή της στη μυστική αλληλογραφία του διάσημου συγγραφέα Λιούις Κάρολ με τις ανήλικες φίλες του. Με κύρια στοιχεία τη live επεξεργασία φωνής και τα βίντεο, δημιουργεί ηλεκτρονικά ηχοτοπία που αφηγούνται την εμμονή για το ανεκπλήρωτο. (Από Μηχανής, από 18/10)
Τα ραδίκια ανάποδα
...συνεχίζει να βλέπει ο Γιώργος Γαλίτης, συγγραφέας και πρωταγωνιστής της κωμωδίας που σκηνοθέτησε ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης και παίζεται για τέταρτη χρονιά, αυτήν τη φορά στο Eliart. Οι συντελεστές ενημερώνουν: «Σε περίπτωση που, κούφια η ώρα, δεν σας αρέσει η παράσταση, σας κάνουμε δώρο ένα φτυάρι για να τη θάψετε». (Από 17/10)
Σκηνές από ένα γάμο
Ο Δάνης Κατρανίδης και η Παναγιώτα Βλαντή ζωντανεύουν στη σκηνή την εκρηκτική σχέση ενός ζευγαριού που αναθεωρεί τα πάντα ύστερα από είκοσι χρόνια γάμου. Το αριστούργημα του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν ανεβαίνει σε σκηνοθεσία του Ένκε Φεζολάρι, με την πρωτότυπη μουσική του Σταμάτη Κραουνάκη. (Πόλη Θέατρο, από 17/10)
Βόυτσεκ
Ο Ηλίας Μελέτης μπαίνει στη συντροφιά της ομάδας Σημείο Μηδέν κι ερμηνεύει τον ομώνυμο ρόλο. Ο Σάββας Στρούμπος παρουσιάζει μια γυμνή και ασκητική εκδοχή του έργου-σταθμός για το σύγχρονο θέατρο του Γκέοργκ Μπίχνερ, με τους ηθοποιούς να εγγράφουν στο σώμα και στη φωνή τους την τραγωδία του ήρωα. (Άττις, από 17/10)