Θέμα

5 κορυφαίες σινε-σταρ με… τηλεοπτικές ρίζες

Η τηλεόραση είναι ο νέος κινηματογράφος και όλοι οι σινε-αστέρες του Χόλιγουντ σπεύδουν να υποδυθούν τηλεοπτικούς ρόλους οι οποίοι θα τους δώσουν λίγο έξτρα κύρος. Δεν ήταν όμως πάντα έτσι! Για πολλές καταξιωμένες ηθοποιούς, η διαδρομή για την κορυφή της επιτυχίας, της αναγνώρισης και του… κόκκινου χαλιού των Όσκαρ ξεκίνησε από ρολάκια σε σειρές που και οι ίδιες ίσως δεν μπορούν να θυμηθούν! Ακονίσαμε, λοιπόν, εμείς τη μνήμη μας και σας παρουσιάζουμε τις πέντε ηθοποιούς οι οποίες χωρίς την τηλεόραση ενδεχομένως να δούλευαν ακόμη ως σερβιτόρες περιμένοντας τη μεγάλη ευκαιρία.

Κάθριν Ζέτα Τζόουνς

Στη βρετανική σειρά «The Darling Buds of May», η κυρία Μάικλ Ντάγκλας υποδυόταν τη μεγαλύτερη κόρη της οικογένειας Λάρκιν, η οποία ζούσε στο αγροτικό Κεντ των ’50s. Κερδίζοντας μεγάλη αναγνώριση στο βρετανικό κοινό, αυτό ήταν το πρώτο μεγάλο βήμα που οδήγησε την Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς στη «Μάσκα του Ζορό» και τη «Διπλή Παγίδα» δίπλα στον Σον Κόνερι, αλλά και της χάρισε Όσκαρ β΄ γυναικείου ρόλου για τις δυναμικές επιδόσεις της στην υποκριτική, το τραγούδι και το χορό στο «Σικάγο».

Τζένιφερ Λόρενς

Μόλις στα 24 της έχει κερδίσει Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα για τον «Οδηγό Αισιοδοξίας» και Χρυσή Σφαίρα για τον «Οδηγό Διαπλοκής», ενώ πρωταγωνιστεί στους «Αγώνες Πείνας», ένα από τα πιο επιτυχημένα, εμπορικά και καλλιτεχνικά, χολιγουντιανά franchise. Ίσως, λοιπόν, αν ξαναδείτε σε επανάληψη το «Monk», το «Cold Case» και το «Medium» να την αναγνωρίσετε σε κάποιους μικρούς ρόλους, ενώ ενδιαφέρον έχει ο σταθερός της ρόλος στο sitcom «The Bill Engvall Show» όπου ένας οικογενειακός σύμβουλος δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα με τη δική του οικογένεια!

Ναόμι Γουότς

Η αυστραλέζικη σαπουνόπερα «Home and Away» ήταν ένα φυτώριο ταλέντων: από εκεί ξεκίνησε ο Χιθ Λέτζερ, η Άιλα Φίσερ, ο Κρις Χέμσγουορθ, ο Γκάι Πιρς, αλλά και η Ναόμι Γουότς, η οποία υποδυόταν μία ανάπηρη κοπέλα καθηλωμένη σε καροτσάκι. Δέκα χρόνια μετά, ο Ντέιβιντ Λιντς θα της εμπιστευόταν τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην «Οδό Μαλχόλαντ» και λίγο αργότερα θα έχοντας δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ, για τα «21 Γραμμάρια» του Ινιαρίτου και το «The Impossible».

Μισέλ Γουίλιαμς

Στα 12 της φορώντας ένα floral μπικίνι στην παραλία του Λος Άντζελες, τράβηξε την προσοχή του γιου του Μιτς/Ντέιβιντ Χάσελχοφ – στο «Baywatch», η Μισέλ Γουίλιαμς έκανε πέρασμα σε ένα μόνο επεισόδιο, αλλά αργότερα κράτησε τον σταθερό ρόλο της Jen Lindley στη νεανική σειρά «Dawson’s Creek». Κι έπειτα ήρθαν το «Μυστικό του Brokeback Mountain» και το «Γουέντι και Λούσι», το «Blue Valentine» και το «Επτά Μέρες με τη Μέριλιν» (για το οποίο κέρδισε Χρυσή Σφαίρα και ήταν υποψήφια για Όσκαρ), συνθέτοντας μία κινηματογραφική καριέρα προσεκτικών επιλογών.

Τζένιφερ Άνιστον

Και ποιος δεν τη γνωρίζει ως Ρέιτσελ Γκριν από τα «Φιλαράκια»… Μέχρι τότε, η ηθοποιός είχε εμφανιστεί σε βραχύβιες σειρές όπως η τηλεοπτική εκδοχή της «Πιο Κουφής Μέρας του Φέρι Μπιούλερ» και στο αξιοπερίεργο «The Edge». Η κινηματογραφική της μετάβαση σημαδεύτηκε από πολλές ρομαντικές κωμωδίες που την καθιέρωσαν ως… hair symbol (οι κομμώσεις της ήταν πάντα θέμα συζήτησης), αλλά το πρόσφατο ασφυκτικό δράμα «Cake», που ενδεχομένως να της χαρίσει την πρώτη της οσκαρική υποψηφιότητα, δείχνει ότι μπορεί να βρισκόμαστε ενώπιον μίας καλλιτεχνικής μεταμόρφωσης.

Διαβάστε ακόμα

Non-failure προτάσεις

Noxzema