Προλάβετε την "Απλή μετάβαση" πριν αναχωρήσει για Θεσσαλονίκη

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία στην Αθήνα, το έργο του Γεράσιμου Ευαγγελάτου σε σκηνοθεσία Μίνου Θεοχάρη και μουσική Θέμη Καραμουρατίδη ολοκληρώνει τον κύκλο του στο Ακροπόλ.

Απλή μετάβαση

Η "Απλή μετάβαση", το επιτυχημένο σύγχρονο ελληνικό μιούζικαλ που επέστρεψε μετά από τέσσερα χρόνια στο θέατρο Ακροπόλ, φτάνει στο τέλος της. Για ακόμη τέσσερις παραστάσεις (15, 16, 22 και 23/4) οι οκτώ ήρωες του Γεράσιμου Ευαγγελάτου, θα ερμηνεύσουν τα τραγούδια του Θέμη Καραμουρατίδη, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Μίνου Θεοχάρη. Από τις 10/5, η "Απλή μετάβαση" ταξιδεύει στη Θεσσαλονίκη στο Radio City Theater. Στην παράσταση ερμηνεύουν οι Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Κωνσταντίνος Γαβαλάς, Γιάννης Καπελέρης, Χαρά Κεφαλά, Πέγκυ Μανωλά, Βασίλης Μηλιώνης, Μαρίζα Ρίζου, Αντιγόνη Ψυχράμη.

Απλή μετάβαση

Λίγα λόγια για το έργο

Το -όχι και τόσο μακρινό- 2016, ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης και η Μαρίζα Ρίζου, είχαν την ιδέα να συναντηθούν με καλλιτέχνες του σήμερα, με σκοπό να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο ελληνικό μιούζικαλ για τη γενιά τους. Ο Γεράσιμος Ευαγγελάτος, ένας χαρισματικός σύγχρονος δημιουργός, διαμόρφωσε αυτό το όραμα δίνοντας του "φωνή"-κείμενο και στίχους, ενώ ο Θέμης Καραμουρατίδης, ένας πετυχημένος συνθέτης της γενιάς του, συνέθεσε τη μουσική του πρωτότυπου μιούζικαλ. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Μίνως Θεοχάρης, που με την υψηλή αισθητική του συντόνισε την υπόλοιπη ομάδα και τελικά κατάφεραν να στήσουν μια πρωτότυπη παράσταση που ανέβηκε το 2019 στο Εθνικό Θέατρο, σημειώνοντας απανωτά sold out.

Η "Απλή μετάβαση" μάς χάρισε τραγούδια που αγαπήθηκαν -από το "Κάποιος να με σύρει’" με τη φωνή της Μαρίζας Ρίζου μέχρι την "Παράβαση" που κυκλοφόρησε πρόσφατα και με τη φωνή της Νατάσσας Μποφίλιου - αλλά και δυνατές ερμηνείες από έναν ξεχωριστό θίασο ηθοποιών και ερμηνευτών. Μάλιστα, η μουσική της παράστασης κέρδισε το Βραβείο Μουσικής Σύνθεσης στα Θεατρικά Βραβεία Αθηνοράματος του 2019. 

Απλή μετάβαση
Γιάννης Μπουρνιάς©

Η ιστορία των ηρώων

Κυριακή πρωί, άνοιξη, στον Διεθνή Αερολιμένα "Ελευθέριος Βενιζέλος". Οκτώ πρόσωπα στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου, αποφασισμένα να εγκαταλείψουν την Ελλάδα για ένα αβέβαιο μέλλον στην Αγγλία, μοιράζονται τις ιστορίες, τους φόβους και την ανασφάλειά τους. Η πτήση καθυστερεί και όλοι τους έχουν αρκετό χρόνο για να γνωριστούν, να εξομολογηθούν τις σκέψεις τους, να αναπολήσουν, να επανεξετάσουν την απόφαση τους. Νέοι άνθρωποι, ανασφαλείς φιγούρες, φοβισμένοι και θυμωμένοι. Ψάχνουν μια νέα επαγγελματική ευκαιρία ή απλώς κυνηγούν την επιβίωση. Ο καθένας τους μια ξεχωριστή ιστορία. Κοινός παρονομαστής η ελπίδα ενός καλύτερου αύριο και η νοσταλγία του χαμένου ονείρου.

Απλή μετάβαση
Χρήστος Συμεωνίδης©

Η κριτική του "α"

"Η "Απλή μετάβαση" έχει τη συνταγή "για να αρέσει": έχει χιούμορ, έχει συγκίνηση (κυρίως αυτή), έχει "αλήθεια", καθώς αποτυπώνει την πίκρα του ματαιωμένου νέου ανθρώπου που αγαπάει μεν τη χώρα του, αλλά έχει απηυδήσει μαζί της. Η μουσική και τα τραγούδια δυναμιτίζουν τη σκηνή και αγγίζουν το συναίσθημα, η δραματουργική ιδέα να χτιστεί η υπόθεση πάνω σε διαφορετικές προσωπικές ιστορίες είναι εύστοχη και κάποιες σκηνές είναι αληθινά απολαυστικές χάρη στην περιπαικτική τους ματιά για το τι εστί "σύγχρονη Ελλάδα".

>> Διαβάστε την υπόλοιπη κριτική εδώ: 

Διαβάστε Επίσης

Προπώληση μέσω more.com.

Διαβάστε Επίσης

Περισσότερες πληροφορίες

Απλή μετάβαση

  • Μιούζικαλ
  • Διάρκεια: 120 '

Κυριακή πρωί, άνοιξη, στον Διεθνή Αερολιμένα "Ελευθέριος Βενιζέλος". Οκτώ πρόσωπα στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου, αποφασισμένα να εγκαταλείψουν την Ελλάδα για ένα αβέβαιο μέλλον στην Αγγλία, μοιράζονται τις ιστορίες, τους φόβους και την ανασφάλειά τους. Η πτήση καθυστερεί και όλοι τους έχουν αρκετό χρόνο για να γνωριστούν, να εξομολογηθούν τις σκέψεις τους, να αναπολήσουν, να επανεξετάσουν την απόφαση τους. Νέοι άνθρωποι, ανασφαλείς φιγούρες, φοβισμένοι και θυμωμένοι. Ψάχνουν μια νέα επαγγελματική ευκαιρία ή απλώς κυνηγούν την επιβίωση. Ο καθένας τους μια ξεχωριστή ιστορία. Κοινός παρονομαστής η ελπίδα ενός καλύτερου αύριο και η νοσταλγία του χαμένου ονείρου.

Ακροπόλ

Ιπποκράτους 9-11

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Θέατρο

16ο Athens Video Dance Project: Τέσσερις ημέρες αφιερωμένες στο σώμα και την κίνηση

Το 16ο Athens Video Dance Project φέρνει στην Αθήνα ένα δυναμικό σύμπαν χορού, video dance και επιτέλεσης. Με θεματική τις "Φυσικές Αποκρίσεις", το φεστιβάλ παρουσιάζει ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα που αναδεικνύει τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
08/12/2025

"Πτέρυγα Α’ – Κελί 71": Ελευθερία και εγκλεισμός σε παράξενες συνθήκες

Η παράσταση "Πτέρυγα Α’ – Κελί 71" του Βασίλη Τσιράκη στο Αλκμήνη φέρνει δύο διαφορετικούς κόσμους αντιμέτωπους, διερευνώντας ελευθερία, ασφάλεια και ανθρώπινη συνύπαρξη μέσα σε σουρεάλ, αποστειρωμένες φυλακές.

"Οιδίποδας" στη Στέγη σε συνθήκες προσβασιμότητας

Η παράσταση "Οιδίποδας" του Ρόμπερτ Άικ, βασισμένη στον "Οιδίποδα Τύραννο" του Σοφοκλή, είναι από τις μεγάλες θεατρικές στιγμές της σεζόν, μια σύγχρονη, συναρπαστική ανάγνωση ενός κλασικού μύθου γεμάτη ένταση και πολιτικό σασπένς.

Αλέξανδρος Σωτηρίου: Στο θέατρο ‘Τζένη Καρέζη’, ένα προσωπικό ‘αντίο’ γίνεται επαναστατική πράξη

Στην πρώτη ελληνική παρουσίαση του έργου του Εντουάρ Λουί, "Αγώνες και μεταμορφώσεις μιας γυναίκας", ο σκηνοθέτης Αλέξανδρος Σωτηρίου καθοδηγεί τους Ελένη Κοκκίδου και Κωνσταντίνο Γεωργόπουλο σε μια ιστορία χειραφέτησης, επιβίωσης αλλά και κάτι ακόμη βαθύτερο.

Σε αυτά τα έργα τέχνης γινόμαστε άλλα ζώα

Οι καλλιτεχνικές αφορμές για να απο-ανθρωποκεντρώσουμε για λίγο το βλέμμα μας και να αντιληφθούμε τον κόσμο από την πλευρά των ζώων πληθαίνουν.

Για τον Χάρη Ρώμα, η ανάγκη να αισθανθούμε ορατοί είναι πιο βαθιά απ’ όσο νομίζουμε

Με αφορμή την πρεμιέρα της νέας του κωμωδίας "Η Πριγκίπισσα των Αγίων Σαράντα" στο Coronet (από 4/12), ο Χάρης Ρώμας μιλά για τη συγγραφή, την υποκριτική, αλλά και για την πολιτική, αποκαλύπτοντας πώς συνδέει το χιούμορ με την κοινωνική κριτική και την προσωπική αλήθεια.

Χορεύουμε με την "Τοσοδούλα" στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Μια παράσταση για όλη την οικογένεια που βασίζεται στο παραμύθι "Τοσοδούλα" του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, σε σκηνοθεσία Γκάρι Σιβογιάν.