Ο Rémy Comment φωτογραφίζει κότες σαν να ήταν άνθρωποι

Μία ιδιαίτερη έκθεση φωτογραφίας στο κέντρο της Αθήνας.

Rémy Comment

Ο Rémy Comment, φωτογράφος με μακρά ιστορία (διδάσκων, επίσης, σε σχολή φωτογραφίας), έχει πραγματοποιήσει πολλές εκθέσεις σε διάφορες χώρες και, φυσικά, στη Γαλλία. Δώδεκα φωτογραφίες σε καμβά διαστάσεων 1,8 m x 1,35 m και 20 φωτογραφίες διαστάσεων 0,40 m x 0,30 m εκτίθενται αυτή την περίοδο στην Αθήνα, στο  "KOTES - X Booze",  Κολοκοτρώνη 57, έως 19 Νοεμβρίου.

Πρόκειται για ανθρωπομετρικά πορτρέτα από κοινές κότες, σαν αυτές που βρίσκονται σε όλα τα κοτέτσια και που ποτέ δεν κοιτάζουμε. Είναι φωτογραφημένες ανφάς και δίνουν την ψευδαίσθηση ότι μας κοιτάζουν κατάματα. Το στιλ της λήψης θυμίζει αυτό του Studio Harcourt. 

Ο R. C. συνεργάζεται κυρίως με την γκαλερί Basia Embericos στο Παρίσι. 

Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε ακόμα

Τελευταία άρθρα Τέχνες

Τρία νέα βιβλία από τις εκδόσεις Πατάκη

Ένα πορτρέτο της Αμερικής, ένα αστυνομικό στην Κεφαλονιά και ένα βιβλίο για την παγκόσμια κατακερματισμένη επικαιρότητα έρχονται από τον εκδοτικό.

ΓΡΑΦΕΙ: ATHINORAMA TEAM
10/11/2025

"Sweet Movie": Μια έκθεση που ξεδιπλώνεται σαν αποδομημένο θεατρικό έργο

Το δεύτερο πρότζεκτ της νεοσύστατης γκαλερί Red Carpet.

Η έκθεση "Αθήνα. Από Σελίδα σε Πόλη" ανοίγει ξανά στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων

Μετά την επιτυχημένη του παρουσίαση στην Πατησίων, το αφιέρωμα φιλοξενείται στην οδό Ακαδημίας 50.

Οι "Μέτα-ομπρέλες" της Βαρβάρας Σπυρούλη κοσμούν την Αίθουσα Τέχνης Αθηνών

Μια σειρά από γλυπτά, σχέδια και μία ηχητική εγκατάσταση.

Ευφάνταστα workshops χειροτεχνίας στο M Shop του Μεγάρου Μουσικής

Πρωτότυπα εργαστήρια για όλους παρέα με τη Νίκη Στυλιανού.

Μια οπτική ψευδαίσθηση στήνεται μέσα στην Γκαλερί Σκουφά

Ο ζωγράφος Τζουλιάνο Καγκλής χρησιμοποιεί την εικόνα για να μιλήσει για έναν ρεαλιστικό -μόνο φαινομενικά- κόσμο.

Εγκαίνια: Οι εκθέσεις της εβδομάδας (10-16/11)

Τα εικαστικά πρότζεκτ που σημειώνουμε για τις επόμενες μέρες.