
Ο αναπληρωτής καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου Κώστας Ντάφλος παρουσιάζει στον εκθεσιακό χώρο της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών "Circuits + Currents" (Ναυάρχου Νοταρά 13 & Τοσίτσα, Αθήνα) την έκθεση "κηρο-ποιητική". Η έκθεση αποτελείται από επιτελέσεις, ρομποτικές διατάξεις και εγκαταστάσεις σε εξέλιξη. Λειτουργεί από τις 19:00 έως τις 22:00 και θα διαρκέσει μέχρι και αύριο, Σάββατο 11 Οκτωβρίου, οπότε και θα συνοδευτεί από ένα πλούσιο πρόγραμμα δράσεων.
Η έκθεση
ισόγειο - συμφωνίες δωματίου "ρομποτικό τσέλο" & "ρομποτική λατέρνα"
ξύλινα τεμάχια σε τομή, μέλη προϊόντων κατεδάφισης μιας ανακαίνισης που βρέθηκαν σε αποθέσεις πεζοδρομίου, άτυπης ‘’μάντρας΄΄ με οικοδομικά υλικά στην οδό Στουρνάρα επαναχρησιμοποιήθηκαν ως στοιχεία μετασκευής. Τα αρχεία των ηχητικών αντικειμένων από τις ακροαματικές επιτελέσεις φωνητικών και τσέλο με φυσικούς ήχους αναπαράγονται "στοιχειώνοντας" το εσωτερικό κέλυφος του "οργάνου" και της "λατέρνας" και συγκατοικούν με τα ευρήματα του δρόμου.
"ρομποτικό κρουστό - ξυλόφωνο"
ξύλινα τεμάχια από καρέκλες και καθίσματα σε τομή που βρέθηκαν σε αποθέσεις πεζοδρομίων επαναχρησιμοποιήθηκαν ως στοιχεία "κρουστού ξυλόφωνου". Οι φυσικοί ήχοι από τα ευρήματα του δρόμου συνδυάζονται με τους φυσικούς ήχους "ρομποτικού κρουστού".
> Οι διατάξεις βασίζονται σε επανεκδόσεις των Cipo_ νομαδικών δράσεων με καρότσια για δημόσιες εκπομπές από τροποποιημένες ρομπότ τεχνολογίες παιχνιδιών σε υπολογιστή με μοτέρ, αισθητήρες και ενισχυτές, με το σχετικό υλισμικό και λογισμικό.
υπόγειο – εγκαταστάσεις σε εξέλιξη
"μηχανικό ερειπωμένο θέατρο"
μικρογραφικό κουκλοθέατρο που ερειπώνει από χορευτικά θηλυκά σώματα και από μινιατούρες παλίμψηστων ερειπίων νομαδικών κόσμων με απεδαφικοποιημένες αξίες, συγκατοικούν προσθετικά στα υβριδικά σώματα που τα μεταφέρουν
"χορογραφήματα αδύνατης γλυπτικής"
επιτελεστική αναπαράξιμη δημόσια γλυπτική σε επανάληψη με διαφ(ω)ρά στο συμφραζόμενο πολιτικών εξαίρεσης σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, εξελίσσει μινιατούρες χορευτικών σωμάτων από κομμάτια διαλυμένων φιγούρων που ξανακόλλησαν διαφορετικά. Η ενεργή παρουσία του σώματος που πράττει ζωντανά σε κατάσταση αδράνειας και ακινησίας υποκινεί ένα παράξενο και ευάλωτο αρχείο αποσπασμάτων τοπικής παροδικής μνήμης, χωρίς σύστημα αρχειοθέτησης, το οποίο δημοσιεύεται στον δρόμο και την αίθουσα τέχνης στον ίδιο δρόμο.
Η υπόβαση στον αδρανοποιημένο άδειο χώρο για την τοποθέτηση "εκτός τόπου" αγαλμάτων με βάση, μετατοπίζεται σε δυνητικό χώρο δημόσιας "άδειας σκηνής" για εφήμερες επιτελέσεις χωρίς θέαμα που συνοδεύουν νομαδικές "άδειες δράσεις" πεδίου αδύνατης μικρογλυπτικής (αντι-μνημείο).
επιτελέσεις | Ανδριάνα Αγγέλου, Αλεξάνδρα Αμπάτη, Φανή Αράπη, Kωνσταντίνα Καΐκα, Έλενα Καστανιώτη, Φωτεινή Κορρέ, Τριανταφυλένια Κοσμίδου, Αθηνά Νταβανά, Ερρίκος Σιδηρόπουλος, Θεανώ Τσέλιου, Ίριδα Φουστέρη
επιτελεστικά φορετά αντικείμενα| Ναισώ Κοκκάλα, Λυδία Πάτρα, Ιερονίκη Πιπεράκη, Άρτεμις Σπανοπούλου, Φωτεινή Φουρνογεράκη
αντικείμενα επιτελέσεων |Κώστας Τηλιγάδης
Οι δράσεις του Σαββάτου
ισόγειο - συμφωνίες δωματίου | επιτελέσεις με ρομποτικές διατάξεις
20:30, επιτέλεση "ρομποτικό κρουστό - ξυλόφωνο" | Φωτεινή Κορρέ (κρουστό, κονσόλα - μίκτης) | Ανδριάνα Αγγέλου (επιτελεστική ανάγνωση)
21:00, επιτέλεση | Αλεξάνδρα Αμπάτη, Τριανταφυλένια Κοσμίδου
21:15, επιτέλεση "ρομποτική λατέρνα" | Φανή Αράπη (λατέρνα)
ηχητικά αντικείμενα | Αθηνά Νταβανά, Θεανώ Τσέλιου | Kωνσταντίνα Καΐκα (κονσόλα - μίκτης) αντικείμενα επιτέλεσης | Κώστας Τηλιγάδης
υπόγειο – εγκαταστάσεις σε εξέλιξη
"χορογραφήματα αδύνατης γλυπτικής"
"μηχανικό ερειπωμένο θέατρο"