Η ατομική έκθεση της εικαστικού Μαρίας Φραγκουδάκη με τίτλο "Τhe Deeper I Go, The More I Reveal", σε επιμέλεια της Δρ Κατερίνας Κοσκινά, εγκαινιάστηκε στην The Blender Gallery το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου και θα έχει διάρκεια μέχρι και τις 9 Νοεμβρίου. Στην έκθεση παρουσιάζονται 21 επιλεγμένα έργα, τα οποία δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια των τελευταίων δέκα χρόνων, αγγίζοντας, όπως γράφει και η επιμελήτρια της έκθεσης δύο συγγενείς έννοιες, τον βίο και τον οίκο.
Από 1 μέχρι και 9 Νοεμβρίου, στην έκθεση εντάσσονται διαδραστικές ηχητικές εγκαταστάσεις, οι οποίες εισάγουν τον επισκέπτη της έκθεσης στο δημιουργικό προσωπικό "κόσμο" της Μαρίας Φραγκουδάκη. Πιο συγκεκριμένα, σημαντικούς τομείς της καλλιτεχνικής έκφρασής της αποτελούν η μουσική και η συγγραφή. Τα πρώτα της βήματα στο χώρο της συγγραφής τα έκανε τον Ιανουάριο του 2023, γράφοντας τους στίχους για το τραγούδι "Θα στο Φωνάζω Δυνατά” και το βιβλίο "Πάμε Να Πιάσουμε Ουρανό” που κυκλοφόρησε τον Μάιο του 2024 από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. Το τραγούδι "Θα στο Φωνάζω Δυνατά” παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών τον Ιανουάριο του 2024 στη φιλανθρωπική συναυλία που διοργάνωσε η ίδια η εικαστικός, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Διονύση Σαββόπουλου.


Την Τετάρτη 6 Νοεμβρίου, στις 7.30 μ.μ., στη The Blender Gallery θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με αφορμή την παραπάνω δράση, με το κοινό να καλείται να βιώσει το διάλογο μεταξύ διαφορετικών μορφών τέχνης που αλληλοσυμπληρώνονται - τη ζωγραφική, τη συγγραφή και τη μουσική, αποκαλύπτοντας την αυθεντική και πλούσια καλλιτεχνική φύση της εικαστικού, η οποία θα είναι παρούσα στην εκδήλωση.
Δείτε όλες τις εκθέσεις της πόλης στον οδηγό τεχνών του athinorama.gr.
Περισσότερες πληροφορίες
Μαρία Φραγκουδάκη. Τhe Deeper I Go, The More I Reveal
H Μαρία Φραγκουδάκη εμπλέκει στην δουλειά της μία ποικιλία οπτικών γλωσσών όπως τη ζωγραφική, τη γλυπτική, τις καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις και την περφόρμανς, δημιουργώντας αφηγήσεις που ζωντανεύουν μέσα από τη χρήση υλικών που περιλαμβάνουν ύφασμα, γύψο και χρώμα. Η καλλιτέχνιδα κινείται θεματικά σε έναν άξονα, συνδυάζοντας κοινωνικά, βιωματικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Η Φραγκουδάκη ενδιαφέρεται για τη διαδικασία μετουσίωσης του βιομηχανικού υλικού σε "σώμα" του έργου. Η απομάκρυνσή του από την ανακύκλωση ή τη μόλυνση του περιβάλλοντος, γίνεται για να "ενδυθεί" τη διεθνή, σιωπηλή, αλλά ισχυρή γλώσσα της τέχνης.
